Foo Fighters zoeken nog een drummer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice gaat blijven oefenen met drummen want ze wil een nieuwe hobby voor hier buiten; in een band spelen.
Een beginnersband.
Denk ook niet dat ze meteen bij de Peppers ofzo mag
Kom op hè, het gaat oom een paar snoepjes..quote:
Whuttt? Dat zou wel erg zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:42 schreef mootie het volgende:
Ze hebben 1 vieze zak, die geven ze aan Erik of Janet?
Anderen eten dan brood, dat heft elkaar allemaal wel op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kom op hè, het gaat oom een paar snoepjes..
Over de lepels pindakaas en jam en hagelslag die zij in de nacht naar binnen lepelt is dat wel eerlijk?
Weet ik tochquote:
Mja .. dat verdelen gebeurd ook weer lekker eerlijkquote:
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja .. dat verdelen gebeurd ook weer lekker eerlijk
Eerst zich allemaal misselijk vreten
Valsquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.
Ik vind dit echt walgelijk om te zien... zitten alle lekkere eruit te snaaien... vieze inhalen...quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Rupert en Imadiddin (die ook constant met zijn mond vol staat): wij maken onze eigen mix als we met die voor de anderen klaar zijn....... nog 1 en dan kunnen wij onze eigen zakken maken!!!!
Ik denk dat Erik de enige is 'die nog wel wat lust'quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Lunch is klaar
Kijken of het ze opvalt wie er minder eten nu, en dan bedoel ik niet van de worsten
Heerlijk transparant ook allemaal en zo voorspelbaar als maar zijn kanquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Rupert en Imadiddin (die ook constant met zijn mond vol staat): wij maken onze eigen mix als we met die voor de anderen klaar zijn....... nog 1 en dan kunnen wij onze eigen zakken maken!!!!
Om suikerspinnen van te maken, dus niet voor zichzelfquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Wendy komt ook even haar bestelling doorgeven.
Om het vervolgens te verstoppen op een plek waar de zon niet schijnt (lees: locker)quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.
Waarom niet gewoon een pak suiker.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om suikerspinnen van te maken, dus niet voor zichzelf
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieradenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:47 schreef Silves het volgende:
Wendy vraagt een paar harde snoepjes om voor iedereen een suikerspin te maken..
Daar moet je een partij engelengeduld voor hebben... van mij kreeg hij een blindgier..quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieraden![]()
Sowieso kan je met suiker mooie dingen maken . maar ik heb dat apparaat gisteren gezien en dat was echt een rotding
Ik snap het ook niet , behalve dan dat ze hebberig zijn en alles willen hebben en proevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
smerig spel zoals ze verdelen. Eerlijk zou zijn om te mengen, zakjes afwegen en dan iedereen zelf laten ruilen en niet al het lekkere er uit pikken, met je handen er in roeren enz
We raden je aan om alleen speciale suiker die geschikt is voor suikerspinmachines te gebruiken. Andere soorten suiker gaan snel karamelliseren waardoor de suiker verbrand en de machine vastloopt. Kristalsuiker is de suiker die het beste werkt voor een suikerspinmachine. Daarna kun je de machine weer aanzetten.quote:
is vlgd week ook in de westergas en ook sieraden van zeewier e.d. DAt moeten ze eens in de loods doen, een wwedstrijd kunstquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieraden![]()
Sowieso kan je met suiker mooie dingen maken . maar ik heb dat apparaat gisteren gezien en dat was echt een rotding
Wat is een blindgier?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar moet je een partij engelengeduld voor hebben... van mij kreeg hij een blindgier..
Gisteren liep dat ding al telkens vastquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk voor de smaak, laten smelten en erdoor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |