is dat niet een beetje voorbarig? Er nu al vanuit gaan dat die bewoners erover zullen gaan zeuren?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Judiwi het volgende:
Wat een gezeik over wat snoep.
Als een Mirthe, Eric of Janet of wie dan ook gaan zeuren over de rokers die ook snoep hebben gehad. Mogen ze voor mij direct vertrekken. Anno 2023, je mede mens wat gunnen.
Eric krijgt ook altijd de leftovers.
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:06 schreef mootie het volgende:
Isaac krijgt een speciale zak, uitgezocht door Zoe.
Zoe is in staat om Wendy of Babs voor de bus te gooien zolang ze maar de bruid wordt van Isaacquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
doortrapt mokkel die Zoe.
ja echt... maar die doet het zo onopvallend, je ziet niet dat hij iets pakt, zo snel doet hij het ..... en staat dan weer met zijn waffel vol...quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rupi vals was maar Ima niet? Die graait gewoon even hard mee hoor! Is al vanaf het begin zo!
Ik geef ze nog gelijk ook als ze dat doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Judiwi het volgende:
Wat een gezeik over wat snoep.
Als een Mirthe, Eric of Janet of wie dan ook gaan zeuren over de rokers die ook snoep hebben gehad. Mogen ze voor mij direct vertrekken. Anno 2023, je mede mens wat gunnen.
Eric krijgt ook altijd de leftovers.
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet een beetje voorbarig? Er nu al vanuit gaan dat die bewoners erover zullen gaan zeuren?
overigens heeft Eric de eerste challenge gewonnen en de 1000 euro bonnen gelijk gedeeld met heel de groep, maar dat was in het begin.
Babs praat meer op één dag dan Ima tot dusverre in acht maanden én heeft nog minder zendtijd dan de kleurloze Janetquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt... maar die doet het zo onopvallend, je ziet niet dat hij iets pakt, zo snel doet hij het ..... en staat dan weer met zijn waffel vol...
Een eigen pot voor kantoor is slim?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.
En slim om als manager ook wat achterhand te houden.
Waarom is dat slim?ik ñoem dat achterbaksquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.
Dit snoep staat los van de belofte dat er snoep gekocht zou worden voor de niet rokers. Dat is namelijk niet gebeurd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
aannamequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe zou ieder snoepje gaan tellen maar ondertussen de helft (onbewust) naar binnen werken
Met sommige managers hadden ze een schaaltje op tafel staan voor de bezoekers.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is dat slim?ik ñoem dat achterbaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |