SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nee, die leeft nog.quote:
quote:
Dat hoeft hij zelf niet te luisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef BB-King het volgende:
Vind het altijd wel lachen als Jan zegt dat hij een nummer helemaal niks vindt.
En die meuk van hem dan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem in godsjezusnaam eens wat TIJD tussen die nummers man. Ik haat alles nu al.
Jammer dat schoonmoeders en neven ook meekomenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Komen toch veel mooie dames uit oost-Europa
Ja dan zitten we hier morgen nog man.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem in godsjezusnaam eens wat TIJD tussen die nummers man. Ik haat alles nu al.
Als ze dat doen zijn we om 04:00 nog niet klaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb je ook met je Nederlandse schoonmoederquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat schoonmoeders en neven ook meekomen
Het duurt al tot 1 uur vannachtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ilse de lange boerderij vibe en dito lied
Mooie open brief geschrevenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ilse de lange boerderij vibe en dito lied
Prima tijd toch? Dan gaat FOK! ook ongeveer uit dus...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn we om 04:00 nog niet klaar.
Dit!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Eightyone het volgende:
Langpootmug met redelijke stem. Verder weinig memorabel.
Daar leeft 'ie goed van.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef BB-King het volgende:
En die meuk van hem dan?
Niet meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima tijd toch? Dan gaat FOK! ook ongeveer uit dus...
In oost-europa staan ze dan alweer op om te gaan werken dat kan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima tijd toch? Dan gaat FOK! ook ongeveer uit dus...
Nummer 2 in de Duitse voorronde was die kerel van Dicke Titten, Kartoffelsalatquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuurt Duitsland nou ieder jaar voor de grap een idiote act of is het nog steeds serieus bedoeld?
Niet? Zit ik dan voor jan lul op de DT te wachten?quote:
Straalt echt een beetje sex uit dit degelijke koortje maar hey ieder zijn dingquote:
Die ook niet bepaald uit Litouwen komen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ja, met waardeloze achtergrondzangeressen
Genant
Nee joh, dan zitten we helemaal tot diep in de nacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Shirma Rousse formaatquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ja, met waardeloze achtergrondzangeressen
Genant
Hij is zo voorspelbaar. En hij gaat helemaal buiten zijn boekje bovendien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef BB-King het volgende:
En die meuk van hem dan?
Daar heeft u een puntquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In oost-europa staan ze dan alweer op om te gaan werken dat kan niet.
Bazennummer, doet het volgende maand weer goed op de TT campingquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Nummer 2 in de Duitse voorronde was die kerel van Dicke Titten, Kartoffelsalat
Je snapt het niet. Jan vindt het juist een eenheid.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:00 schreef Xan21 het volgende:
Jaren 90 stijl dit... met die zangeressen er zo los ff bij.
kan ze zingen?quote:
AZ fans mogen nu los?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dan zitten we hier morgen nog man.
ja vraag ik erom dan? Joegoslavie, Tsjechoslowakije, Sovjetunie.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn we om 04:00 nog niet klaar.
Sinds wanneer is dat een criterium?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel mannen ook thuis met een eenhoorn in hun broek
30cm minimaal hier op fokquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
''honey dont take the car ! take the kids !''quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Hiervoor zet je je huwelijk op het spel. Poh!
Tweedequote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Unicorn
Unicorn
Unicorn
Zal het als derde eindigen?
Ja ik had willen zeggen "ah lekker wijf en zo" maar ja meh.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je zegt?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Serieus?
Damn dan ligt de lat wel laag..
Dit is gewoon 3x niks
Alleen als je met je ogen luistert. Of met je pik.quote:
Als de vorige blondine als mooi betiteld wordt, dan ligt de lat idd laag.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Serieus?
Damn dan ligt de lat wel laag..
Al die heteromannen die gaan stemmen?quote:
Vindt de jeugd misschien ook een leuk liedjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al die heteromannen die gaan stemmen?
Gelukkig niet, ze is een jaar of 30 te jongquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de vorige blondine als mooi betiteld wordt, dan ligt de lat idd laag.
Deze begrijp ik wel, heeft de gemiddelde Fokker niet op de bank.
Er wordt fanatiek ghost-gitaar gespeeld.quote:
En hij heeft een bromance met Finland. 🥰quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele week gratis condooms uitgedeeld en ze zijn fan van de Beatles. En daar moet je het dan van hebben.
Oh ja dit was dat "nederlands tintje" he?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef Fleischmeister het volgende:
Even of andere vent z'n moeder komt uit Drenthe ofzo, nu al fan
Die denkt Harry Styles te zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef Cupfighter het volgende:
Muzikaal wel aardig maar vind de zanger niet veel
Hij heeft betere kwaliteit, maar doe mijn bestquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij bent het zusje van @:3rr0r met al die gifjes zeker?![]()
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef Szura het volgende:
Voelen die playbackende instrumentalisten zich nooit gênant en overbodig daar?
Echt kansloos dat het niet live is. Lekker 100x in studio doen tot je het perfect hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef Szura het volgende:
Voelen die playbackende instrumentalisten zich nooit gênant en overbodig daar?
Forum met veel zolders. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik snap dat gehijg en gekwijl nooit zo.
Mooi wel hoe je steeds supersnel actuele gifjes hebtquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum met veel zolders. Dan krijg je dat.
Ze zong gewoon goed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen als je met je ogen luistert. Of met je pik.
Vergeet Stalin niet.quote:
“Het is goeie muziekquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:09 schreef Symphonic het volgende:
En waarom staat dit in de finale.
Dit is echt![]()
![]()
Wederom: omdat de hele balkan op elkaar stemt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Dit ging door en wij niet. Toch wel heel erg treurig hoor.
Nee. Al was het wel echt beter dan in de semifinal.quote:
Er zit aan het begin van de uitzending toch al een waarschuwing hiervoor?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nogmaals, je kunt beter geen aanleg voor epilepsie hebben
Safety carquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Versta hier iemand Kroatisch? Wat betekent sc?
Koest, wegwezen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Versta hier iemand Kroatisch? Wat betekent sc?
Wel kolderiek, dat doen ze anders NOOIT echt zodra het WEL ergens om gaat slaan ze elkaar al 600 jaar de kop in als het niet langer isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Wederom: omdat de hele balkan op elkaar stemt.
Kroatiëquote:
quote:
Mama mwmwmw traktoraquote:
Vaker ESF kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:12 schreef TheArt het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel nummers in een en dezelfde editie gehoord die zo van hot naar her gaan. Dan weer uptempo, dan weer rap, dan weer instrumentaal, dan weer complete gekte.
nou dat is wel faliekant mislukt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ze proberen in te spelen op de gay-community waar de ESF rijk aan is.
Well, that‘s just like your opinion man.quote:
Ik ga liever naar huis dan met shit zoals Kroatië erbij zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:13 schreef TLC het volgende:
Kijk Mia en Dion, dat nummer ging wel door naar de finale
oftewel zoek een andere carriere dan zanger zijn
Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga liever naar huis dan met shit zoals Kroatië erbij zijn
Ze denken dat Kroatië hoog gaat eindigenquote:
Zoals de traditie betaamt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |