Ja en nee. Want tegelijkertijd zie je wel dat de televote er niet meer zoveel zin in heeft. Het is meer dat ze nu dit jaar Loreen inzetten als joker.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef Spablauw214 het volgende: [..]
Ik zei het vanmiddag al in het Loreen-topic. Zweden heeft het ESF uitgespeeld. Ze hebben een succesformule te pakken en zo lang dat werkt gaan ze ermee door en zullen ze elke 3-5 jaar winnen.
Als je naar Melodifestivalen van de voorbije jaren kijkt, is dat eigenlijk een soort interne selectie geworden, met 1 of 2 liedjes die kans maken, en de rest als nutteloos opvulmateriaal. Dan krijg je er ook wel bij dat je net als Nederland bovengemiddeld veel juryvriendelijke liedjes stuurt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en nee. Want tegelijkertijd zie je wel dat de televote er niet meer zoveel zin in heeft. Het is meer dat ze nu dit jaar Loreen inzetten als joker.
Als Zweden dit jaar voor Marcus en Martinus hadden gekozen, waren ze genadeloos op hun bek gegaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag al in het Loreen-topic. Zweden heeft het ESF uitgespeeld. Ze hebben een succesformule te pakken en zo lang dat werkt gaan ze ermee door en zullen ze elke 3-5 jaar winnen.
Wist je dat die jongens nummers hebben die vaker zijn gedraaid dan Euphoria?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Zweden dit jaar voor Marcus en Martinus hadden gekozen, waren ze genadeloos op hun bek gegaan
Dus volgend jaar De Bankzitters voor Nederland?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat die jongens nummers hebben die vaker zijn gedraaid dan Euphoria?
Doe maar niet, die kunnen niet zingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus volgend jaar De Bankzitters voor Nederland?
[ afbeelding ]
Dat was dit jaar ook al geen probleem.quote:
Ja, als Zweden autotune wil invoeren,...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was dit jaar ook al geen probleem.
Ik vrees dat dit over een paar jaar wel gaat gebeurenquote:
Kunnen ze dat mooi volgend jaar doen als Loreen dit jaar wintquote:
Hoog tijd dat Sietse Bakker het roer overneemt!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat mooi volgend jaar doen als Loreen dit jaar wint
Oh ze hadden die Osterdahl nooit aan moeten nemen als opperbaas
Advidemmentquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg net een La Zarra promotie reclame op YouTube.
Finland zo mooi daar! Is het enige wat me uitmaakt eigenlijk.quote:
Als sinds 10 mei is dit de status. Wordt het vervoert met paard en wagen?quote:Moving Through Network
In Transit to Next Facility
Dat is duurzaamquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketjes update:
[..]
Als sinds 10 mei is dit de status. Wordt het vervoert met paard en wagen?
Wat een kut positie voor Portugal.quote:
Zal iets minder gescoord hebben bij de televote dan Finlandquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:33 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Finland na Zweden, mooi bericht om mee wakker te worden![]()
Verder heb ik bar slecht geslapen, ik was zo druk in mijn hoofd.
Zweden vanaf plek negen zou als het wint de winnaar met de vroegste startpositie sinds eeuwen zijn denk ik.quote:
Helaas, het gaat winnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Kap nou eens met roepen dat Loreen gaat winnen.
Het is echt geen goed nummer, geen bijzonder nummer en al helemaal geen top act...
Ligt ze daar tussen de grillplaten van het tostiijzer..
Tenzij Finland weet te stunten gaat Zweden dit gewoon winnen. Frankrijk kan je afschrijven obv deze startpositie. Kan nog wel punten wegtrekken bij de jury maar winst zie ik niet meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is echt geen goed nummer, geen bijzonder nummer en al helemaal geen top act...
Het is het enige lied dat jury en televote gaat scoren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Het zou me niet eens echt verbazen als ze achteraf beide ‘gewoon’ wint.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het enige lied dat jury en televote gaat scoren.
Televote niet, jury kan wel. Ik zie niet veel concurrentie daar. Frankrijk en Estland hoogstens.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens echt verbazen als ze achteraf beide ‘gewoon’ wint.![]()
Wat heeft het een met het ander te maken? Ik vind het zelf ook niet heel erg goed en hoop ook niet dat het wint. Maar het is nog steeds de de grote favoriet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het enige lied dat jury en televote gaat scoren.
Is dit niet een beetje wensdenken ouwe reusquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Als iedereen dat maar blijft roepen wel,
Want je wil ook gestemd hebben op de winnaar, dan hoor je er bij
Dat hele Loreen Hypen is een groot massapsychologie spelletje geweest vanaf dag 1 joh
Haha wut.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat hele Loreen Hypen is een groot massapsychologie spelletje geweest vanaf dag 1 joh
Yupquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil Jessie Ware trouwens voordragen om volgend jaar voor de UK mee te doen.
Dat wij het hier roepen gaat weinig uitmaken voor de uitslag, dus dat kunnen wij gewoon prima doen. Dat het al vanaf het begin enorm overhyped wordt door de media etc dat klopt. Waardoor het juist ook meer kans is gaan maken op de winst. Want veel mensen worden daar inderdaad wel door beïnvloed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |