Ik hoop wel op wat actie wat dat betreft.quote:
Ja echt allemaal weer relatief fit nu.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
De resterende 5 deelnemers van de 48 uur lijken momenteel toch weer een manier te hebben gevonden om het vol te houden
Dat lijkt echt heel weinig, maar het is wel 1 dag eten a 75 euro ppquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Nog ruim 16 uur, met nog een nacht voor de boeg.
En dat voor ¤1,56 per uur.
De avond en de nacht moeten nog beginnen.. en Babbel en Marci zijn al bekaf van de hele dag als bezetenen rond te hollenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
De resterende 5 deelnemers van de 48 uur lijken momenteel toch weer een manier te hebben gevonden om het vol te houden
Het is nu midden op de dag, dus net weer over de moeheid heen, ik denk dat het straks tegen bedtijd toch behoorlijk zwaar nog zal wordenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze geld?quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
Rupi en Imi gaan vannacht lekker shoppen , iets over armbanden , goud
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.quote:
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Las een nieuwe pruik voor Mori?
Die heeft er al 3.
Hoop dat ze dat wegstemmen.
Zozo Rijke Stinketjes zegquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar kettingquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.
Kleding en schoenen wel , maar de meeste andere dingen niet ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar ketting
Geen idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar ketting
ja maar denk dat morrie ze niet goed onderhoud ze slaapt er ook mee, morrie is een hebberdquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.
Ze heeft volgens zeggen (hier gelezen) 5 pruiken bij zich.. zijn die dan kapot of zo?
Die kant zie je wel ineens heel duidelijk....... valt een pruik onder kleding e.d. straks mag ze hem niet eens meenemenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar denk dat morrie ze niet goed onderhoud ze slaapt er ook mee, morrie is een hebberd
Geen idee... Ik zou als groep zeggen probeer het eerst maar eens 2 weken zonder en dan kijken we verderquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.
Ze heeft volgens zeggen (hier gelezen) 5 pruiken bij zich.. zijn die dan kapot of zo?
Correct.quote:
Gok dat het met 1 pruik klaar is die 500 euroquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK.
Ja dan mag ze voor 500 aan pruiken kopen, dat is dan haar dingetje.
pruik die ze wil kost al 450 euroquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gok dat het met 1 pruik klaar is die 500 euro
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:52 schreef engine het volgende:
Check deze
Als ik een hoepel had ging ik ook proberen
[ afbeelding ]
Ja dat zat ik ook even te denken. Dat zou geinig zijn!quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Misschien is dat de bedoeling juist!
Ben bang dat sommigen dan ook stellingen voor nieuwe tanden kunnen opgooienquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook even te denken. Dat zou geinig zijn!
Dit hebben ze erbij gepakt om hun stelling te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik begreep die 500 euro al niet, ik dacht dat het alleen om shag zou gaan...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben bang dat sommigen dan ook stellingen voor nieuwe tanden kunnen opgooien![]()
Het ging ook heel snel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik begreep die 500 euro al niet, ik dacht dat het alleen om shag zou gaan...
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging ook heel snel.
Eerst ging het om geld voor tabak
Toen werd er door een aantal gezegd dat de niet rokers ook iets wilden.
Daar kwam Mori om de hoek
En ineens ging het om 500 euro
Ik ben benieuwd of het groen wordt vanavond...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dit hebben ze erbij gepakt om hun stelling te kunnen verkopen.
Ik heb vanaacht al gezegd dat ze beter voor 1000 kunnen gaan of max 3 x 500 per maand als alternatief ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bij de 500 blijft.
Ken ze nu wel een beetje
Ik al totaal niet meer. Hoop op nog een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het groen wordt vanavond...
Dacht ff dat ik Rupi zag genieten met zn ogen gesloten ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er voorlopig niet naar uit dat ze op stream 1 in slaap gaan vallen.. de "muziek" irriteert al aardig
Daar ging ik wel van uit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyen
Voor die 500 euro mag Moraima dan een pruik kopen dus dat zit in die stelling.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyen
De niet rokers dan in de vorm van kleding enz want snoeperijen mogen niet maar dan is het een aardig hoog bedrag geworden...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging ook heel snel.
Eerst ging het om geld voor tabak
Toen werd er door een aantal gezegd dat de niet rokers ook iets wilden.
Daar kwam Mori om de hoek
En ineens ging het om 500 euro
Toch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Voor die 500 euro mag Moraima dan een pruik kopen dus dat zit in die stelling.
Mag ik dit raar vinden? Opgehoepeld joh! Het is geen ketting ofzo!quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Kenz gaat zwemmen. Ze wil haar bikini terug!
"ze heb gemaild"
Ja dat hoop ik ook...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik al totaal niet meer. Hoop op nog een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.
Met name die 500 ging heel, heel erg snel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De niet rokers dan in de vorm van kleding enz want snoeperijen mogen niet maar dan is het een aardig hoog bedrag geworden...
Zoe krijgt het druk...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met name die 500 ging heel, heel erg snel.
Want is was het iets van 350 omdat de pruik van mora zoiets zou kosten
En in ineens voile 500
Vol verbazing zat ik te kijkenquote:
Hij ramt een keer hard op de onderkant van de sla om dat stuk (oneetbaar) er uit te breken.quote:
ik zag het maar wat ou daar handig aan zijn vraag ik me afquote:
Ik eet altijd alles opquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hij ramt een keer hard op de onderkant van de sla om dat stuk (oneetbaar) er uit te breken.
Beelden zijn duidelijker
Dat zei ik van de week ook al. Ze kan niet eens passen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Frummelie het volgende:
Misschien een stomme opmerking maar zo'n pruik wordt toch meestal op maat gemaakt voor hetzelfde geld zit dat ding voor geen meter..
Zoelandoquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel aan haar besteed, kan ze flink meekijken tijdens het shoppen
Beetje vaag voor zo'n hoop geld..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al. Ze kan niet eens passen.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo interessant is dat niet![]()
![]()
Ik had meer verwacht
Zou hij dit ook bij zijn Mattie doen, ff 2x rammen op Marciano's hoofd en alle haartjes liggen op de grondquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo interessant is dat niet![]()
![]()
Ik had meer verwacht
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kosten geen drol bij Bol.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kosten geen drol bij Bol.
[ afbeelding ]
Ieder 500 euro zodat morrie haar pruik kan kopen en de niet rokers ook wat hebben en de rokers hun shag kunnen kopen. En niet elke maand hun shag stelling hoeven te gooien ofzoiets Jasper was samen met Janet voor dit voorstel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mori 5 op maat gemaakte pruiken heeftquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Frummelie het volgende:
Misschien een stomme opmerking maar zo'n pruik wordt toch meestal op maat gemaakt voor hetzelfde geld zit dat ding voor geen meter..
Ik dacht een of andere magische truc : 'ff ergens op slaan en het hart komt los,maar hij moet dat ding er dus gewoon nog uit prutsen en purren om het er uit te krijgen. Ik eet alles van een krop , op het stammetje na ,quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hij nam dat 'sla!' anders wel heel letterlijk.
Ben wel benieuwd wat je verwacht had, zo veelzijdig is sla niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |