Die kant zie je wel ineens heel duidelijk....... valt een pruik onder kleding e.d. straks mag ze hem niet eens meenemenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar denk dat morrie ze niet goed onderhoud ze slaapt er ook mee, morrie is een hebberd
Geen idee... Ik zou als groep zeggen probeer het eerst maar eens 2 weken zonder en dan kijken we verderquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.
Ze heeft volgens zeggen (hier gelezen) 5 pruiken bij zich.. zijn die dan kapot of zo?
Correct.quote:
Gok dat het met 1 pruik klaar is die 500 euroquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK.
Ja dan mag ze voor 500 aan pruiken kopen, dat is dan haar dingetje.
pruik die ze wil kost al 450 euroquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gok dat het met 1 pruik klaar is die 500 euro
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:52 schreef engine het volgende:
Check deze
Als ik een hoepel had ging ik ook proberen
[ afbeelding ]
Ja dat zat ik ook even te denken. Dat zou geinig zijn!quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Misschien is dat de bedoeling juist!
Ben bang dat sommigen dan ook stellingen voor nieuwe tanden kunnen opgooienquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook even te denken. Dat zou geinig zijn!
Dit hebben ze erbij gepakt om hun stelling te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik begreep die 500 euro al niet, ik dacht dat het alleen om shag zou gaan...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben bang dat sommigen dan ook stellingen voor nieuwe tanden kunnen opgooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |