Ik hoop wel op wat actie wat dat betreft.quote:
Ja echt allemaal weer relatief fit nu.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
De resterende 5 deelnemers van de 48 uur lijken momenteel toch weer een manier te hebben gevonden om het vol te houden
Dat lijkt echt heel weinig, maar het is wel 1 dag eten a 75 euro ppquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Nog ruim 16 uur, met nog een nacht voor de boeg.
En dat voor ¤1,56 per uur.
De avond en de nacht moeten nog beginnen.. en Babbel en Marci zijn al bekaf van de hele dag als bezetenen rond te hollenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
De resterende 5 deelnemers van de 48 uur lijken momenteel toch weer een manier te hebben gevonden om het vol te houden
Het is nu midden op de dag, dus net weer over de moeheid heen, ik denk dat het straks tegen bedtijd toch behoorlijk zwaar nog zal wordenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze geld?quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
Rupi en Imi gaan vannacht lekker shoppen , iets over armbanden , goud
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.quote:
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Las een nieuwe pruik voor Mori?
Die heeft er al 3.
Hoop dat ze dat wegstemmen.
Zozo Rijke Stinketjes zegquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar kettingquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht hebben ze 1000 euro samen. Kun je vast wel iets voor kopen.
Kleding en schoenen wel , maar de meeste andere dingen niet ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar ketting
Geen idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen ze dat mee naar buiten nemen , dacht van niet , mocht kenzy met haar ketting
ja maar denk dat morrie ze niet goed onderhoud ze slaapt er ook mee, morrie is een hebberdquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk idee, in de trant van: als ik binnenkort weg ben, dan heb ik hem in ieder geval nog.
Ze heeft volgens zeggen (hier gelezen) 5 pruiken bij zich.. zijn die dan kapot of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |