Is zijn pensioen hoor...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:06 schreef Judiwi het volgende:
Wat een zeikerd die Eric. Lekker naar huis. Hij heeft het geld niet nodig gaat het alleen oppotten.
Eensquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey kan iets heel goed uitleggen en onderbouwen vind ik
Noemen ze dat geen 'misbruik maken van de situatie'??quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:11 schreef humpty het volgende:
Marciano wil graag een gebakken eitje maar heeft de energie niet om het klaar te maken
Kunnen Wendy of ik toch doen zegt Babette
Kom op man een eitje bakken waar hebben we het over
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft nog steeds 0,0 inkakker gehad
Lekker adrem altijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe: ik heb 0.0 inkakker gehad, verder niksssssss
Wendy: daar hebben we hou niets meer aan he
zo kan hij zich verdekt opstellen johquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
Erik zijn overhemd kleurt precies bij de buitenwand van de loods.
Die pakt wel wat pillen extra.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens mij is Babbel nu al bekaf van het dwangmatig proberen met hyperdepieper spelen om wakker te blijven
Hiervoorquote:
Ik denk dat ze niet dicht warenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiervoor
Had hij 7 seconden zijn ogen dicht
Euhhhhquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:21 schreef humpty het volgende:
Mensen gaan niet dood van bewegen maar mensen gaan dood in bed zegt Babette
Totaal niet slaapverwekkendquote:
Die is wel afquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. maar de SW is net op tijd weg om de tijd op te nemen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiervoor
Had hij 7 seconden zijn ogen dicht
Hij had echt langer zijn ogen dicht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. maar de SW is net op tijd weg om de tijd op te nemen
[ afbeelding ]
snel mailen dan ........................quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:26 schreef danaqui het volgende:
[..]ik zag het en zat ook mee te tellen
Met mirthe waren ze echt vlotquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:27 schreef Ebinas het volgende:
mss komt de mail dan nog.
Duurt ook wel even denk ik
Ja hoorde het... te bizar gewoonquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
Babs denkt dat de FEBO zoe in bescherming neemt
wrm datquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
Doen ze zelf toch ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
Gemistquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
Hij is bang dat ze het anders bedoeltquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:33 schreef humpty het volgende:
Vermoeiend een gesprek met Marciano ...Babette moet alles tot in de kleine details uitleggen
lijkt wel of hij niets begrijpt
Dat is toch duidelijk want zij MOEST het worden deze maand.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
Denk jij ook dat ze haar dingetjes oplossen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk want zij MOEST het worden deze maand.
Dan moet je gewoon stoppen want dan is het niet lucratief genoeg meer om het vol te houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Die gaan het zwaar krijgen vanacht
Ze mogen blij zijn als 2 het halen
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Het valsspelen is dus Als de Regie mijn ogen niet zien kan, zien ze ook niet dat ze dicht zijn?
Denk het wel ja, denk dat ze haar meer behoede voor kardinale fouten dan bij andere deelnemers die manager zijn geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ze haar dingetjes oplossen?
Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Die gaan het zwaar krijgen vanacht
Ze mogen blij zijn als 2 het halen
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijn
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.quote:
Als je energieke mensen om je heen hebt lukt het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.
En daar is hij ook doorheen gekomen.
Maar hoe vaak trek je dat?
Voordat Babette dit zei zei ze tegen Marciano ik denk niet dat we een level in frequentiequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ze haar dingetjes oplossen?
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat ze deze opdracht later nog wel een keer mogen doen met weer andere deelnemers. Vind het wel leuk en weer eens wat anders dan balletjes in mandjes werpen met lichaamsdelen.
48 uur is wel echt heftig jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zei
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.quote:
Meerdere malenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.
Dat is dus een smokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Ja wrijf nog maar eens in die ogen
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer en dan is hij de sjaak...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het duurde nog geen 5 sec.
Het geeft wel aan hoe zwaar hij het heeft
Tel ik niet mee,Mysteryland van vrijdag tot zondag.Met hulpmiddelen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere malen
Maar dat was met en na een festival
Librequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Erik wil liever de ballen laten liggen (van een spel of iets).
Bern vroeg hem te willen spelen.
Tjeeee Erik had hem even geholpen.
Maar goed Bern staat op en zoekt andere afleiding
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tel ik niet mee,Mysteryland van vrijdag tot zondag.Met hulpmiddelen.
Babs is er niet vies van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Babs wel
Die doet scoopies
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wilde Erik niet biljarten met Bern??????
Hij wilde de ballen zo laten liggen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wilde Erik niet biljarten met Bern??????
Bern vroeg hem net weer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.
hahahaha serieus?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.
quote:
Je kan ook te ver gaan Ledn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:53 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen ze geen stelling gooien voor een leuke hippe rode 'baywatch' speedo voor de badmeester?![]()
[ afbeelding ]
Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoekenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Die twee zijn ook heel vaak twee hanggeraniums, zullen het ook best pittig hebben.
Want dat is nu best gevaarlijk
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoeken
Sas is de hele tijd bij hem geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????
Die ligt in het hottub of zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Even andere prioriteitenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuusquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sas is de hele tijd bij hem geweest.
Maar hij haakte net even af omdat ze aan het voorlezen was.
En dat trok hij niet, dus ging hij lopen
Dat duurde best ook wel even tot 2x toe, meer dan 5 secquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuus
[ afbeelding ]
die spartelt liever in zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Je gaat nu echt rare dingen zeggen..... daar is zij toch niet voor?????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
In de hottub verwend te zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Ik snap echt dat ze niet de hele dag achter ze aan hoeft te lopenquote:
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?quote:
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebbenquote:
of degene die wakker moeten blijven aanmoedigenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.quote:
Ik denk dat Bern echt wel een steuntje in de rug kan gebruiken nuquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.
Maar dit vind ik echt een andere uiterste.
Hoe kan je zo je motiverende steun laten zien.
Niet dus.
Jammer van haar.
haal mijn comment al weg hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebben
Nou .. zij is de eerste dat doet , de rest zat hele dagen op kantoor, dus het zegt wel ietsquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern echt wel een steuntje in de rug kan gebruiken nu
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hun eigen mensen om zich heen die zich daar mee bezig houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
of degene die wakker moeten blijven aanmoedigen
Jawellusquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doen
Goed van hemquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Ben weer in beeld.
Hij lijkt weer een aanval te hebben overwonnen
Dat is niet helemaal waar. Ze waren allemaal wel eens beneden of met andere dingen bezigquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou .. zij is de eerste dat doet , de rest zat hele dagen op kantoor, dus het zegt wel iets
Mora zit te kaarten met Imiquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Waar zijn lui als JW, Moraima, Erik, Eunice..... die niet mee hoeven te doen...??
Groepsgevoel lijkt 0.0, want Bern, Rupert en Imadiddin hebben hen wel hard nodig zo te zien
Ze doet haar best. Vraagt adviezen. GHet valt mij niet tegen had verwacht dat ze helemaal niets zou doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doen
Okayquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren allemaal wel eens beneden of met andere dingen bezig
De managers die zalando moeten doen zitten heel veel boven.
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sasquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Waar zijn lui als JW, Moraima, Erik, Eunice..... die niet mee hoeven te doen...??
Groepsgevoel lijkt 0.0, want Bern, Rupert en Imadiddin hebben hen wel hard nodig zo te zien
ja ik zie zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh?
Oh zijn ze al weer klaar![]()
Nee kijk nu op 1
Bern is alleen bovenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sas
En Mori zit nu met Ima te kaarten tarot kaarten
oh Sasha zorgt zonder meer voor Bern zag ik, Moraima nu ook, maar JW en Eunice..... ik zie ze niet bij zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sas
En Mori zit nu met Ima te kaarten tarot kaarten
Snap ook niet waarom alle ballen niet op hem gaan i.p.v. Jeff. Ze zien toch ook dat hij de grootste kanshebber is daar om met de poet er vandoor te gaan. Maar het is net als bij Expeditie Robinson, blijkbaar zijn die immuun gemaakt door de productie en is er een soort termijn vast gesteld dat ze er niet uit gestemd mogen worden of zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac blijft een enge paranoia figuur daar.. Gezelliii kaarten? neuhh ergens scheitbang verderop iets te missen ..
Ik snap niet dat die gozer er nog niet bij zijn ballen gegrepen door de Poort getrapt is![]()
[ afbeelding ]
Nee die heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh Sasha zorgt zonder meer voor Bern zag ik, Moraima nu ook, maar JW en Eunice..... ik zie ze niet bij ze
Wat een ramp, echt.quote:
Zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat een ramp, echt.
Ik ben zooooooooooooooo blij dat ik hier zit en gewoon mijn ogen kan sluiten
Ja, tot het laatst bewaren en dan een sukkel de prijs laten winnen, een BB-eigen scenario.. ½dooie doen het goed.. Mierje, Sjanet, Moiraquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom alle ballen niet op hem gaan i.p.v. Jeff. Ze zien toch ook dat hij de grootste kanshebber is daar om met de poet er vandoor te gaan. Maar het is net als bij Expeditie Robinson, blijkbaar zijn die immuun gemaakt door de productie en is er een soort termijn vast gesteld dat ze er niet uit gestemd mogen worden of zo.
Mijn hemel echt hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze
Hebben er dus al 30 uur opzitten
Best een leuk gesprek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
De schoonzoon van Janet heeft 2 paar gouden handen, dat we het maar even weten
Gewoon iedereen op het moment van een dipje in het zwembad gooienquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Eik moeten ze rouleren en zorgen dat ze nooit alleen zijn.
Bern is (of was dat iig net een tijdje)wel
Al is het maar om een flinke por uit te kunnen delen.
Nog niet eens een gek idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op het moment van een dipje in het zwembad gooien
Jah. een bijdehand brutaal zelfingenomen oud wijf verafgoden.. werkt prima daar in de Loodsquote:
2 paar ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
De schoonzoon van Janet heeft 2 paar gouden handen, dat we het maar even weten
Je hoort de vogels beter dan henquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gesprek zoe mirthe is niet te volgen.
zeker niet met al die mussen op de voorgrond qua geluid
Ik zat ook al te luisteren maar het gaat over een hij, onmisbaar bla blaquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gesprek in de zoe mirthe is niet te volgen.
zeker niet met al die mussen op de voorgrond qua geluid
Ice vastquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te luisteren maar het gaat over een hij, onmisbaar bla bla
Vandaag de sterfdag van haar zus waarschijnlijk is ze daar verdrietig vanquote:
Mag hopen dat ze nooit een baan als manager krijgt... je mensen zwoegen om wakker te blijven voor jou eten. Probeer ze erdoor te helpen!quote:
Nee, sterfdag van haar zus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. moet dat Dramkutje nog stééds boete doen voor haar Miertje debacle ?
Het is de sterfdag van haar zusquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. moet dat Dramkutje nog stééds boete doen voor haar Miertje debacle ?
Eunice wilde ook een boom zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:45 schreef Puzzie het volgende:
Ah Eunie wil een vlinder zijn , Sas vindt haar blijkbaar een vlinder maar Eunie is geen vlinder
quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice wilde ook een boom zijn
Je kunt nu eenmaal niet alles zijn
Het grijpt me wel aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice wilde ook een boom zijn
Je kunt nu eenmaal niet alles zijn
Sas doet het goed,quote:
Zonder grapquote:
Empathie is niet echt je ding zeker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie is zélf toch niet ½Dood inmiddels? Verdriet Verwerken ok, maar dit gaat toch weer even te ver voor onze Aandachthoer![]()
[ afbeelding ]
Dit drama staat er al een week aan te komen ze heeft het iedere dag benoemd tot vandaagquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pfff aandachtstrekker die Eunice, als het niet met het 1 is, dan wel met het ander. Gekir, flirten, wippen, yoga en nu weer janken
Ze huilt toch niet de hele dag?quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag echt wel verdriet hebben, maar als het de sterfdag is van een dierbare, mis je diegene echt niet meer dan andere dagen in het jaar. Het komt en het gaat. Herinnering door een liedje, een geurtje, eten kan som pijn doen. Maar nu de hele dag liggen huilen
Had vast even een dipjequote:Op donderdag 11 mei 2023 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Bern ziet behoorlijk wit, maar hij oogt toch nog wel beter dan een uur of 2 geleden.
Prima, maar er gaat nogal wat drama loos op de stream van Eunie, commentaar daarop is nooit leuk, positief of negatiefquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees vooral weer negatieve en haatdragende posts, dit is sfeerverpestend, dus daar kunnen wij op modereren. Kritiek op de bewoners is prima, dit is uiteindelijk de COS, maar probeer eens wat minder negatief en minder veroordelend te zijn. Houd rekening met de andere users!
Lees anders de posts hier ook (nog eens): JAA-Feedback
Rupie heeft dan toch een aardige opleving, gisteren zag ik het hem niet doen, hij was echt chagrijnig van deze opdracht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Rupi aan de schoonmaak, die is ook nog even goed afgeleid.
Imi zag ik eerder al stofzuigen, dus ook ook nog even actief
Verbazingwekkend hoe ze zich er zo weer over heen tillen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie heeft dan toch een aardige opleving, gisteren zag ik het hem niet doen, hij was echt chagrijnig van deze opdracht.
Ogen mogen ook niet langer dicht dan 5 sec.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
Nog het gifje Gezien van Mirthe dat ze een beetje in trance zat met Eunice.
Het is zwaar gestraft, dat was geen slapen.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft ook niet geslapen. .Maar er was gezegd dat ze niet langer dan 5 seconden hun ogen dicht mochten doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
Ja, en dat is raar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ogen mogen ook niet langer dicht dan 5 sec.
Echt hoor, respect voor henquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe ze zich er zo weer over heen tillen.
Zo dat niet kunnen. Ja een paar keer kort, maar al snel zou het definiteif gebeurd zijn.
En al heel snel zou ik sws niet vrolijk meer zijn
Ze moeten ergens regels stellen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en dat is raar.
Je kan best zien of iemand slaapt of even de ogen dicht heeft.
Het is een held, als er iemand is bij wie je in slaap valt, is het Sasha.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is soowbleijj samen met SeikSas te zijn....![]()
[ afbeelding ]
Misschien had Eunie daar zelf ook niet bij stil gestaan? Mirthe moest de opdracht doen , Eunie nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft ook niet geslapen. .Maar er was gezegd dat ze niet langer dan 5 seconden hun ogen dicht mochten doen.
Aan het eind van de yoga sessie "bedank" je in een soort meditatie. Hierbij sluit je je ogen. En dat heeft Mirthe dus gedaan. Niet slim natuurlijk, maar niet bij nagedacht. En Eunice had hier natuurlijk ook rekening mee moeten houden.
Je kunt ook 10 minuten stil op de bank liggen met je ogen dicht en niet slapenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en dat is raar.
Je kan best zien of iemand slaapt of even de ogen dicht heeft.
Eensquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook 10 minuten stil op de bank liggen met je ogen dicht en niet slapen
Ze hebben er gewoon een regel aan gehangen, en daar heeft Mirthe zich niet aan gehouden. Niets raar aan.
Liggen is wat anders dan met de knieën op de vloer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook 10 minuten stil op de bank liggen met je ogen dicht en niet slapen
Ze hebben er gewoon een regel aan gehangen, en daar heeft Mirthe zich niet aan gehouden. Niets raar aan.
Precies, Eunice valt niets te verwijten in deze.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien had Eunie daar zelf ook niet bij stil gestaan? Mirthe moest de opdracht doen , Eunie niet
Je hebt ook eigen verantwoording en in dit geval kan ik me voorstellen dat Mirthe daar niet bij heeft gestaan maar dan kan je niet van Eunie verwachten dat zij daar wel bij stilstaat
daarom zeg ik ook "ook"quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien had Eunie daar zelf ook niet bij stil gestaan? Mirthe moest de opdracht doen , Eunie niet
Je hebt ook eigen verantwoording en in dit geval kan ik me voorstellen dat Mirthe daar niet bij heeft gestaan maar dan kan je niet van Eunie verwachten dat zij daar wel bij stilstaat
De positie maakt niets uit. Al ren je om het huis, je mocht je ogen niet langer dan 5 seconden dicht doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liggen is wat anders dan met de knieën op de vloer.
Daarmee leg je het wel bij Eunie en Mirthe moest moest de opdracht doenquote:
Het is geld voor de groep. Niet voor Mirthe. Dan heb je als groep een verantwoordelijkheid (vind ik).quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarmee leg je het wel bij Eunie en Mirthe moest moest de opdracht doen
Mirthe deed toch yoga?quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het is geld voor de groep. Niet voor Mirthe. Dan heb je als groep een verantwoordelijkheid (vind ik).
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Vanavond nog die stelling voor 500 euro toch?
Hoor ze er niet meer over
En toch ook voor de pruik voor Moraima, of zit dat in die 500 euro???quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Vanavond nog die stelling voor 500 euro toch?
Hoor ze er niet meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |