Vol verbazing zat ik te kijkenquote:
Hij ramt een keer hard op de onderkant van de sla om dat stuk (oneetbaar) er uit te breken.quote:
ik zag het maar wat ou daar handig aan zijn vraag ik me afquote:
Ik eet altijd alles opquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hij ramt een keer hard op de onderkant van de sla om dat stuk (oneetbaar) er uit te breken.
Beelden zijn duidelijker
Dat zei ik van de week ook al. Ze kan niet eens passen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Frummelie het volgende:
Misschien een stomme opmerking maar zo'n pruik wordt toch meestal op maat gemaakt voor hetzelfde geld zit dat ding voor geen meter..
Zoelandoquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel aan haar besteed, kan ze flink meekijken tijdens het shoppen
Beetje vaag voor zo'n hoop geld..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al. Ze kan niet eens passen.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo interessant is dat niet![]()
![]()
Ik had meer verwacht
Zou hij dit ook bij zijn Mattie doen, ff 2x rammen op Marciano's hoofd en alle haartjes liggen op de grondquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo interessant is dat niet![]()
![]()
Ik had meer verwacht
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kosten geen drol bij Bol.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kosten geen drol bij Bol.
[ afbeelding ]
Ieder 500 euro zodat morrie haar pruik kan kopen en de niet rokers ook wat hebben en de rokers hun shag kunnen kopen. En niet elke maand hun shag stelling hoeven te gooien ofzoiets Jasper was samen met Janet voor dit voorstel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyen
Ik geloof niet dat Mori 5 op maat gemaakte pruiken heeftquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:09 schreef Frummelie het volgende:
Misschien een stomme opmerking maar zo'n pruik wordt toch meestal op maat gemaakt voor hetzelfde geld zit dat ding voor geen meter..
Ik dacht een of andere magische truc : 'ff ergens op slaan en het hart komt los,maar hij moet dat ding er dus gewoon nog uit prutsen en purren om het er uit te krijgen. Ik eet alles van een krop , op het stammetje na ,quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hij nam dat 'sla!' anders wel heel letterlijk.
Ben wel benieuwd wat je verwacht had, zo veelzijdig is sla niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |