Het ging ook heel snel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik begreep die 500 euro al niet, ik dacht dat het alleen om shag zou gaan...
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging ook heel snel.
Eerst ging het om geld voor tabak
Toen werd er door een aantal gezegd dat de niet rokers ook iets wilden.
Daar kwam Mori om de hoek
En ineens ging het om 500 euro
Ik ben benieuwd of het groen wordt vanavond...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dit hebben ze erbij gepakt om hun stelling te kunnen verkopen.
Ik heb vanaacht al gezegd dat ze beter voor 1000 kunnen gaan of max 3 x 500 per maand als alternatief ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bij de 500 blijft.
Ken ze nu wel een beetje
Ik al totaal niet meer. Hoop op nog een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het groen wordt vanavond...
Dacht ff dat ik Rupi zag genieten met zn ogen gesloten ...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er voorlopig niet naar uit dat ze op stream 1 in slaap gaan vallen.. de "muziek" irriteert al aardig
Daar ging ik wel van uit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyen
Voor die 500 euro mag Moraima dan een pruik kopen dus dat zit in die stelling.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En is die 500 inclusief pruik? ik begreep (waarschijnlijk verkeerd dan) dat die nog apart als stelling kwam, want Moraima liep bij iedereen te lobbyen
De niet rokers dan in de vorm van kleding enz want snoeperijen mogen niet maar dan is het een aardig hoog bedrag geworden...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ging ook heel snel.
Eerst ging het om geld voor tabak
Toen werd er door een aantal gezegd dat de niet rokers ook iets wilden.
Daar kwam Mori om de hoek
En ineens ging het om 500 euro
Toch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Voor die 500 euro mag Moraima dan een pruik kopen dus dat zit in die stelling.
Mag ik dit raar vinden? Opgehoepeld joh! Het is geen ketting ofzo!quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Kenz gaat zwemmen. Ze wil haar bikini terug!
"ze heb gemaild"
Ja dat hoop ik ook...quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik al totaal niet meer. Hoop op nog een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.
Met name die 500 ging heel, heel erg snel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De niet rokers dan in de vorm van kleding enz want snoeperijen mogen niet maar dan is het een aardig hoog bedrag geworden...
Zoe krijgt het druk...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met name die 500 ging heel, heel erg snel.
Want is was het iets van 350 omdat de pruik van mora zoiets zou kosten
En in ineens voile 500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |