wtfquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Nieuw achterruitje laten plaatsen. ¤ 795 boys.
[ afbeelding ]
Je bent een walgelijk varken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Van verdriet ga ik maar een stukje boterkoek eten. @:GGMM
Oh ja, sowieso elke prijs voor watdanook anno 2023quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn 'normale' prijzen tegenwoordig, voor mijn accu vervangen rekenden ze laatst ook doodleuk 300 euro.
EN DE ROVERHEID DOET NIETSquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, sowieso elke prijs voor watdanook anno 2023
alleen de bitcoin prijs is nog laagquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, sowieso elke prijs voor watdanook anno 2023
Dit is al besprokenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:Tarado jij geen tijd voor het modschap?
Ah, excuus.quote:
Huh? We gaan toch geen capabele mensen op dat soort posities zetten hé. Dat zou het breken van een traditie zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
mod zijn is niet leuk en ik heb het idee dat je op zijn leeftijd vooral dingen moet doen die leuk zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
1 bitcoin = 1 bitcoinquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen de bitcoin prijs is nog laag
Jij bent een nepotist.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Sked het volgende:
Hij heeft mijn support nodig @:vrijgevochten
Beter goud kopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen de bitcoin prijs is nog laag
Maar kookt wel met 6 pannen, minstens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:50 schreef GGMM het volgende:
Tarado raakt helemaal in de war van nog meer knopjes
Tijd kan je maken maar niet zoveel zin om dat te verdoen met mensen die zich niet kunnen gedragen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Maak gewoon zo'n crowdfunding aan, met foto's, binnen de kortste keren stroomt het geld van mede Feyenoorders binnen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Nieuw achterruitje laten plaatsen. ¤ 795 boys.
[ afbeelding ]
een paar gouden munten kan geen kwaad neequote:
Ik ben niet het type dat het handje ophoudt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maak gewoon zo'n crowdfunding aan, met foto's, binnen de kortste keren stroomt het geld van mede Feyenoorders binnen.
Maar hoe komt zo'n achterruit stuk dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat het handje ophoudt.
Laat je zoon het aanmaken danquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat het handje ophoudt.
nog steeds?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen goud, wel ADA en een tas vol met HBAR
Feyenoord vaantje icm boze Ajax fanquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo'n achteruit stuk dan?
gaat naar $0quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een paar gouden munten kan geen kwaad nee
maar beter all-in bitcoin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Denk een sterretje of een boze Ajacied.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo'n achterruit stuk dan?
Dan waren het wel 3 sterren geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Denk een sterretje of een boze Ajacied.
LAAT DE DUKATEN GLIJDEN OVER ME CHESTquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
leuke dukaatjes die met 1 druk op de knop gemaakt kunnen worden
luisterde @GGMM maar toen ik zei dat mod @Nattekat scams aan het aanraden wasquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gekocht op 22 cent.
Nu 5 cent.
Topinvestering wel.
Gewoon wachten op 2025. Dan begint het hele circus weer opnieuw.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Gekocht op 22 cent.
Nu 5 cent.
Topinvestering wel.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luisterde @:GGMM maar toen ik zei dat mod @:nattekat scams aan het aanraden was
Samen met lick.gif , het ventje in het stadion wat begint te juichen en onze zittend dansende Indiër toch wel één van de betere gifjesquote:
Verwacht toch wel dat er tegen die tijd veel meer regulering is waardoor het niet weer zo uit de klauwen loopt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon wachten op 2025. Dan begint het hele circus weer opnieuw.
(lol)quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Verwacht toch wel dat er tegen die tijd veel meer regulering is
Slechte investering =/= scamquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luisterde @:GGMM maar toen ik zei dat mod @:nattekat scams aan het aanraden was
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met lick.gif , het ventje in het stadion wat begint te juichen en onze zittend dansende Indiër toch wel één van de betere gifjes
@Malavitaquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Denk een sterretje of een boze Ajacied.
Deze is toch wel mijn top 5.quote:
Ik ben ook nog wel fan van deze:quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha en Tituss natuurlijk.
Hoe kon ik Tituss vergeten
Maar dan wel deze
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ja die gebruik ik alleen op DE APP.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik zijn nu erg benieuwd naar de rest
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn 'normale' prijzen tegenwoordig, voor mijn accu vervangen rekenden ze laatst ook doodleuk 300 euro.
Feyenoord gifje Luhansk ook legendarisch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik alleen op DE APP.
Van Gaal, Jimmy Fallon, Feyenoord vlammengoal, RomanGod, Trump, Spiderman, Oliebollen van Jan Roos, wijzende Spidermannen. Zoiets.
Het gebruik van DE APP is erg fijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik alleen op DE APP.
Van Gaal, Jimmy Fallon, Feyenoord vlammengoal, RomanGod, Trump, Spiderman, Oliebollen van Jan Roos, wijzende Spidermannen. Zoiets.
Sorry hoor.quote:
Ik krijg iets over de app waar jij echt van walgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bericht van HMF?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg iets over de app waar jij echt van walgt.
Ogenblikje
Ben je wel eens naar een Adèle concert geweest?quote:
Ik ben nog nooit naar een concert geweestquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een Adèle concert geweest?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg iets over de app waar jij echt van walgt.Dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een concert geweest
Festival of feestje wel toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, de kans is ook niet erg groot dat ik ooit naar Adele ga
Nee, dat vraag ik inderdaad nu.quote:
Dominator en Decibel dit jaar denk ik. Jij nog naar een festivalletje?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik inderdaad nu.
Gelukkig maar.
Misschien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dominator en Decibel dit jaar denk ik. Jij nog naar een festivalletje?
Wat grappig zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact, ik had bij Dominator een kluisje met code 4045. Ik heb de foto van het papiertje waar de code op staat nog ergens.
#Liefdagboek
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond gerookte zalmmoot met krieltjes en een salade
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact, ik had bij Dominator een kluisje met code 4045. Ik heb de foto van het papiertje waar de code op staat nog ergens.
#Liefdagboek
Eurovisie Songfestival.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?
Of allebeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendinquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan jij niet een keer je klep houden. ze praat toch met mij
Geen probleem maatquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival.Ik ben groot fan geworden. @:ggmm kan jij mij uitleggen waarom ik een ban heb gehad de vorige keer? Ik wil niet nogmaals een ban vanavond.
deze sneer snap ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendin
Kijk maar uit dat wij geen oog voor de jouwe krijgen, anders is het binnenkort weer aftrekken geblazen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendin
Viel toch wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Omdat je je als een debiel gedroeg.
Doe ik idd.quote:
@Charz is niet de mijnequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat wij geen oog voor de jouwe krijgen, anders is het binnenkort weer aftrekken geblazen.
Nouja misschien moet ik dan maar niet meer gaan postenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jouw doen wel
Maar in ESF ligt de lat wat hoger dan in VBL
Ik heb alle vertrouwen in je dat je het vanavond beter gaat doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja misschien moet ik dan maar niet meer gaan posten
Ik ben groot fan van Kroatië. Die moet ook niet vanavond, maar misschien is er wel een andere leuke actquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je dat je het vanavond beter gaat doen
Maar Nederland ligt er toch al uit? Dus waarom zou je nog kijken
Misschien post KingRoland wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Kroatië. Die moet ook niet vanavond, maar misschien is er wel een andere leuke act
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:59 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
De nieuwe Tjacka is beter dan de oude Tjacka.
@GGMM waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar vorig jaar vond je het nog hartstikke leuk.
Van mij kunnen een paar users liever branden in de helquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil iedereen een goedemiddag wensen.
En ook alle aanwezige FA's bedanken voor hun inzet op fok.
Hoi Domboquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar vorig jaar vond je het nog hartstikke leuk.
Wat een beetje bijscholing wel niet kan doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaar
Hallo Bowsergodquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik niet tochquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van mij kunnen een paar users liever branden in de hel
Voor mij ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar niet in een bios geweestquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de nieuwe Mario film, denk ik.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is er dan in de plaats gekomen, dat leuker of belangrijker is rond deze tijd? Als er niks voor in de plaats is gekomen, kunnen we denk ik niet van een ontwikkeling spreken, dus ben oprecht benieuwd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaar
quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar niet in een bios geweest
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sport en studiequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:26 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Wat is er dan in de plaats gekomen, dat leuker of belangrijker is rond deze tijd? Als er niks voor in de plaats is gekomen, kunnen we denk ik niet van een ontwikkeling spreken, dus ben oprecht benieuwd.
Yours sincerely
Boze loopeend
Ik ook wel even geleden. En de laatste keer was niet eens geheel vrijwillig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet
En het is niet dat ik geen uitnodigingen heb gehad
Dit zou een quote van @Sked kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet
En het is niet dat ik geen uitnodigingen heb gehad
Zo grappig is @Sked nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou een quote van @:Sked kunnen zijn.
?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stuur me nog eens zo een geile audioboodschap.
Wat doe nu je de hele dag dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:58 schreef Charz het volgende:
Ik heb geen tijd meer voor die online onzin als vroeger toen ik nog blauw en wild was. Klets hier alleen 5 min per dag
Ik zie de boodschap tegemoet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:05 schreef Charz het volgende:
Ja.. parttime maar goed. Eten koken hier, fijne avond x
Ik zie de pics wel verschijnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:05 schreef Charz het volgende:
Ja.. parttime maar goed. Eten koken hier, fijne avond x
Ik eet bij m'n moeder, dus ik laat het later nog wel even weten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat ben je op oorlogspad joh, denk je nog veel aan die prachtige meid van rond de 20?quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zie de boodschap tegemoet.
Ik zuip teveel Red Bull de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ben je op oorlogspad joh, denk je nog veel aan die prachtige meid van rond de 20?
Beter red bull dan vieze smerige spul wat bier heetquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zuip teveel Red Bull de laatste tijd.
Niet mijn smaakquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zuip teveel Red Bull de laatste tijd.
Wtfquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beter red bull dan vieze smerige spul wat bier heet
Als poëzie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vinden jullie het Ajax-topic een beetje lekker weglezen?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Soms zou je willen dat een topic als een luisterboek was.
ASMR ajax topic door Siswetquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Liefst Frank Heinen of Marcel van Roosmalen.
Frank Heinen is echt geweldigquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Liefst Frank Heinen of Marcel van Roosmalen.
Rijst/boontjes/kipquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lasagne Verdequote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je AZ kijken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn artistiek is ongeëvenaard.
Kwaliteit zou lager liggen vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en ESF wellicht. Ik hoop dat het niet zo'n sof als dinsdag is.
Gehaktbal met puree en bloemkool in een kaassaus. Goed voedsel na m'n vakantie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog lager ?quote:
Nasi.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuroot.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Coco het volgende:
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Ik geniet altijd in de Rode Lantaarn van hemquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn artistiek is ongeëvenaard.
Ik weet niet wat ik de vorige keer fout heb gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka hopelijk gedraag je je in het ESF topic vanavond.
quote:
Goh.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik de vorige keer fout heb gedaan.
Dat lukt hem vast totdat de eerste transseksueel optreedtquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka hopelijk gedraag je je in het ESF topic vanavond.
Ik ben een trouwe kijker van het Eindsignaal.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geniet altijd in de Rode Lantaarn van hem
Ze beschuldigde mij van homofobie in het topic.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt hem vast totdat de eerste transseksueel optreedt
Dat kijk ik ook soms. Wat lijken we eigenlijk veel op elkaar Stijn. Alleen ik weet mijn intelligentie goed te verbergen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe kijker van het Eindsignaal.
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneevquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook soms. Wat lijken we eigenlijk veel op elkaar Stijn. Alleen ik weet mijn intelligentie goed te verbergen.
Het Boekquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mooie rubriek idd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneev
Dit is de beste van de laatste weken.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.
quote:Een 73-jarige man uit Pijnacker is maandagmiddag mishandeld terwijl hij zijn hond uitliet. Dat gebeurde nadat hij tieners had aangesproken die twee blikjes op straat hadden gegooid, zegt hij tegen Omroep West. Beelden van de mishandeling verschenen op sociale media. Vandaag werd een vierde verdachte aangehouden.
Igorgodquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneev
Dit is de beste van de laatste weken.
Ja, ik denk dat hij je wel had kunnen bekoren. Nét voor je tijd gok ik zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie, had het een van mijn favoriete spelers in deze tijd kunnen zijn.
Romario amice, Romario.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie, had het een van mijn favoriete spelers in deze tijd kunnen zijn.
Korneev voetbalde van 1995 tot 2003 in den lande. Pas actief voetbal kijken deed ik zo rond 2008.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij je wel had kunnen bekoren. Nét voor je tijd gok ik zo.
Zou onlogisch ook achter het doel hebben gestaan in 1988.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het fossiel van deze slowchat spreekt!
DE SOUSA FARIAAAAAAAAAquote:
Lijkt me niet logisch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou onlogisch ook achter het doel hebben gestaan in 1988.
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OJ is een leuke filmoperateur.Yea, she's on crack.
@Straatcommando. en @Erasmus krijgen er flink van langs.quote:Ze hebben een forum administrator berucht onder de naam Straatcommando en die heeft een slaaf genaamd Erasmus, dat is weer een moderator. Samen spannen ze samen tegen hun slachtoffers. Erasmus is de grootste bullebak en Straatcommando is meeloper. Het is werkelijk waar zo'n bende. Pestkoppen zijn het. Dat de leden pesters zijn is nog tot daar aan toe, maar het weerzinwekkende gedrag van de forum administrator genaamd STRAATCOMMANDO en de bullebak moderator genaamd ERASMUS is zeer stuitend.
Haha ik had dit ook gekeken gisteren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Straatcommando. en @:Erasmus krijgen er flink van langs.
Altijd leuk toch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ik had dit ook gekeken gisteren.
Als je je ogen dicht doet en jezelf voorhoudt dat je ergens anders bent, is het zo voorbij @Cyan9quote:
Welterusten @tong80quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:37 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgenochtend paar mooie laarsjes kopen.
Ja hé, ik ga niet mee naar de hotelkamer, die is voor jullie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet en jezelf voorhoudt dat je ergens anders bent, is het zo voorbij @:Cyan9
Ik vind jou vooral seksueel niet interessant. Dat is niet omdat je toevallig homoseksueel bent. Je bent wel gewoon een aardige jongeman.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet en jezelf voorhoudt dat je ergens anders bent, is het zo voorbij @:Cyan9
Daar hebben ze middeltjes voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral seksueel niet interessant. Dat is niet omdat je toevallig homoseksueel bent. Je bent wel gewoon een aardige jongeman.
Bron?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Straatcommando. en @:Erasmus krijgen er flink van langs.
Ik vond je vroeger wel een sympathieke jongen, maar je bent een beetje raar de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan begint het al te werken me likey
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral seksueel niet interessant. Dat is niet omdat je toevallig homoseksueel bent. Je bent wel gewoon een aardige jongeman.
Da's snel gegaan in 6 minutenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger wel een sympathieke jongen, maar je bent een beetje raar de laatste tijd.
Ze hebben een moderator die Plompzakker heet. Dit figuur is een zwaar gestoord misselijkmakend figuur die stinkt naar hondenpoep. Dit komt doordat Plompzakker zijn echte naam Wilbertus is, een 78-jarige man die niet meer zindelijk is en dagelijks verschoond wordt door zijn dochter Carlijn. Deze Plompzakker was in zijn jeugd lid van Children of God. Misselijkmakende opa dusquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trustpilot, leuk als je eens wil lachen
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Ga je niet slapen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
wat is de eigenaar van deze site toch een zielige kneus
Er was door iemand een topic geopend "moeten vrouwen wel gelijke rechten hebben?" De eigenaar van deze site heeft meerdere reacties geplaatst (ter grootte van een A4) onder deze topic. Ik zal op enkele van zijn reacties reageren. Zijn hele bericht onder deze topic is misselijkmakend maar ik haal er enkele uit. "Vrouwen mogen huilen wanneer ze er zin in hebben". Dat mogen mannen ook. Er is geen enkele wet die dat verbiedt en ik ken ook mannen die gehuild hebben. "Kunnen in opgewonden staat over straat (want valt niet te zien), maar als een man toevallig een stijfje heeft moet hij eigenlijk maar binnen blijven want smeerlap". Ah daar komt de aap uit de mouw. Danny voelt zich benadeelt omdat hij niet met zijn stijfje over straat zou mogen lopen. Alsof er ook maar 1 vrouw geinteresseerd is in Danny. Hoe weet jij trouwens of vrouwen opgewonden zijn? Juist ja dat maakt jou een smeerlap. "Overal verkopen ze seksspeeltjes voor vrouwen (zelfs bij de hema). Voor mannen is dat niet het geval. Sterker; als een man zoiets heeft is hij een viezerik". Erg zeg. Danny kan niet overal seksspeeltjes krijgen. Wat hebben mannen het toch moeilijk. "Vrouwen kunnen vrij eenvoudig heel veel geld verdienen met een onlyfans etc. Degenen die dat doen zijn 'dapper'. De mannen die ervoor betalen of mannen die hetzelfde doen zijn smeerlappen". Je hebt een heel verknipt beeld van Onlyfans. 99 procent van de vrouwen zit daar sowieso niet op, en het kleine gedeelte dat succes heeft en dat daar van kan leven is nihiel. Maar het geeft weer je verknipte wereldbeeld weer. Je vind het natuurlijk vooral jammer dat jij met je dikke kale kop geen geld meer kan verdienen met je site die steeds verder leegloopt. Met de donaties kan je ook niet meer rondkomen natuurlijk. En dan moet het weer de schuld van de vrouwen zijn. Want Danny is altijd zo verschrikkelijk zielig en slachtoffer van alles en iedereen. Het feit dat jij je eigen site de nek om heb gedraaid zie jij blijkbaar nog steeds niet. O en dat jij elke week veel foto's van jonge vrouwen op de frontpage plaatst is dan blijkbaar wel weer okay. Want dan krijg Danny meer views en clicks en daardoor meer inkomsten. Waar haal jij al die foto's van jonge vrouwen trouwens vandaan? Ik kan namelijk geen bron vinden. Staan die allemaal op jouw pc? Ik ben overigens 8 jaar geleden een foto van een vriendin van mij op het forum tegengekomen die destijds minderjarig was, ik heb daarover geklaagd bij de mods en mijn reactie werd verwijderd "want ik moest niet zo zeiken".
De eigenaar van deze site zal vast alles doen om deze review te verwijderen want kritiek is altijd ongewenst. Zelfs als je als eigenaar van een grote site regelrechte leugens zit te verkondigen over vrouwen. Ik roep alle vrouwen op om deze site links te laten liggen gezien de aard van deze beheerder. Ik zal deze review ook naar de eigenaar (Danny) zelf sturen want ik weet dat hij er alles aan zal doen om deze review te verwijderen van deze site. Ik zal echter niet op je reactie reageren, daar voor heb je al te veel kapot gemaakt.
Datum van ervaring: 25 februari 2023
www.kappers.nlquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"De Eindredacteur van de Frontpage is vroeger actief geweest binnen extreem-rechtse partijen in Rotterdam"
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl?page=2
Moet ik dit lezen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er was door iemand een topic geopend "moeten vrouwen wel gelijke rechten hebben?" De eigenaar van deze site heeft meerdere reacties geplaatst (ter grootte van een A4) onder deze topic. Ik zal op enkele van zijn reacties reageren. Zijn hele bericht onder deze topic is misselijkmakend maar ik haal er enkele uit. "Vrouwen mogen huilen wanneer ze er zin in hebben". Dat mogen mannen ook. Er is geen enkele wet die dat verbiedt en ik ken ook mannen die gehuild hebben. "Kunnen in opgewonden staat over straat (want valt niet te zien), maar als een man toevallig een stijfje heeft moet hij eigenlijk maar binnen blijven want smeerlap". Ah daar komt de aap uit de mouw. Danny voelt zich benadeelt omdat hij niet met zijn stijfje over straat zou mogen lopen. Alsof er ook maar 1 vrouw geinteresseerd is in Danny. Hoe weet jij trouwens of vrouwen opgewonden zijn? Juist ja dat maakt jou een smeerlap. "Overal verkopen ze seksspeeltjes voor vrouwen (zelfs bij de hema). Voor mannen is dat niet het geval. Sterker; als een man zoiets heeft is hij een viezerik". Erg zeg. Danny kan niet overal seksspeeltjes krijgen. Wat hebben mannen het toch moeilijk. "Vrouwen kunnen vrij eenvoudig heel veel geld verdienen met een onlyfans etc. Degenen die dat doen zijn 'dapper'. De mannen die ervoor betalen of mannen die hetzelfde doen zijn smeerlappen". Je hebt een heel verknipt beeld van Onlyfans. 99 procent van de vrouwen zit daar sowieso niet op, en het kleine gedeelte dat succes heeft en dat daar van kan leven is nihiel. Maar het geeft weer je verknipte wereldbeeld weer. Je vind het natuurlijk vooral jammer dat jij met je dikke kale kop geen geld meer kan verdienen met je site die steeds verder leegloopt. Met de donaties kan je ook niet meer rondkomen natuurlijk. En dan moet het weer de schuld van de vrouwen zijn. Want Danny is altijd zo verschrikkelijk zielig en slachtoffer van alles en iedereen. Het feit dat jij je eigen site de nek om heb gedraaid zie jij blijkbaar nog steeds niet. O en dat jij elke week veel foto's van jonge vrouwen op de frontpage plaatst is dan blijkbaar wel weer okay. Want dan krijg Danny meer views en clicks en daardoor meer inkomsten. Waar haal jij al die foto's van jonge vrouwen trouwens vandaan? Ik kan namelijk geen bron vinden. Staan die allemaal op jouw pc? Ik ben overigens 8 jaar geleden een foto van een vriendin van mij op het forum tegengekomen die destijds minderjarig was, ik heb daarover geklaagd bij de mods en mijn reactie werd verwijderd "want ik moest niet zo zeiken".
De eigenaar van deze site zal vast alles doen om deze review te verwijderen want kritiek is altijd ongewenst. Zelfs als je als eigenaar van een grote site regelrechte leugens zit te verkondigen over vrouwen. Ik roep alle vrouwen op om deze site links te laten liggen gezien de aard van deze beheerder. Ik zal deze review ook naar de eigenaar (Danny) zelf sturen want ik weet dat hij er alles aan zal doen om deze review te verwijderen van deze site. Ik zal echter niet op je reactie reageren, daar voor heb je al te veel kapot gemaakt.
Probeer dit maar niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:54 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 692 X/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
@RamboDirk op dit momentquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:06 schreef Scrummie het volgende:
@:rambodirk check al deze Woordle scores.
Netjes!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 692 2/6
⬛🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
wow
Woordle6 488 4/6
🟩⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente fijne kittydag.appen jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow
Verschil moet er wezen.quote:
Durf het niet aan mijn vriendin te vragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
You liked pegging didn't you?
Zeg dat je koorts hebt en bouw het via die manier op.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Durf het niet aan mijn vriendin te vragen.
Werken, sporten. Jij?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat brengt de dag vandaag @:Pisces29 ?
Al zin in zondag?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.
Komt wel dichtbij zo
Ik hou het niet meer bij hoor. Al die trieste users die van naam veranderen. Ik post alleen maar intelligente posts dus schaam mij er niet voor.quote:
Hoe preciesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zeg dat je koorts hebt en bouw het via die manier op.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente fijne kittydag.Wat is een appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dm je wel een foto
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Liefde = thermometer in andermans poepgaatje steken etc.
Dank @DonRaja, die heeft het destijds op die manier met zijn vrouw aangepakt.quote:
Habibo, hoe gaat het!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.
Komt wel dichtbij zo
Zekerquote:
Of je bent nog onderweg en rijdt door 5 stoplichten. Goed idee om het net even anders te doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZekerIk ga dit keer heel vroeg naar het stadion. Normaal kom ik altijd 5 minuten voordat het begint binnen, of het is zelfs al begonnen
Ik snap Toto wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom DM? Mogen wij je nieuwe kat niet zien of zo?
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Scrummie
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar je komt normaal gesproken helemaal niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZekerIk ga dit keer heel vroeg naar het stadion. Normaal kom ik altijd 5 minuten voordat het begint binnen, of het is zelfs al begonnen
Donraja is toch een heldquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dank @:DonRaja, die heeft het destijds op die manier met zijn vrouw aangepakt.
Aangepakt huehue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |