Ik ga gelijk kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneev
Dit is de beste van de laatste weken.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje hoe twitter en social media werkt tegenwoordig. Plaats een filmpje zonder context en vervolgens kan daar weer heel rechts of links Nederland over vallen. Ophef. En doorgaans valt het dan wel mee met de context erbij, of niet.
quote:Een 73-jarige man uit Pijnacker is maandagmiddag mishandeld terwijl hij zijn hond uitliet. Dat gebeurde nadat hij tieners had aangesproken die twee blikjes op straat hadden gegooid, zegt hij tegen Omroep West. Beelden van de mishandeling verschenen op sociale media. Vandaag werd een vierde verdachte aangehouden.
Igorgodquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneev
Dit is de beste van de laatste weken.
Ja, ik denk dat hij je wel had kunnen bekoren. Nét voor je tijd gok ik zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie, had het een van mijn favoriete spelers in deze tijd kunnen zijn.
Romario amice, Romario.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie, had het een van mijn favoriete spelers in deze tijd kunnen zijn.
Korneev voetbalde van 1995 tot 2003 in den lande. Pas actief voetbal kijken deed ik zo rond 2008.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij je wel had kunnen bekoren. Nét voor je tijd gok ik zo.
Zou onlogisch ook achter het doel hebben gestaan in 1988.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het fossiel van deze slowchat spreekt!
DE SOUSA FARIAAAAAAAAAquote:
Lijkt me niet logisch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou onlogisch ook achter het doel hebben gestaan in 1988.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OJ is een leuke filmoperateur.Yea, she's on crack.
@Straatcommando. en @Erasmus krijgen er flink van langs.quote:Ze hebben een forum administrator berucht onder de naam Straatcommando en die heeft een slaaf genaamd Erasmus, dat is weer een moderator. Samen spannen ze samen tegen hun slachtoffers. Erasmus is de grootste bullebak en Straatcommando is meeloper. Het is werkelijk waar zo'n bende. Pestkoppen zijn het. Dat de leden pesters zijn is nog tot daar aan toe, maar het weerzinwekkende gedrag van de forum administrator genaamd STRAATCOMMANDO en de bullebak moderator genaamd ERASMUS is zeer stuitend.
Haha ik had dit ook gekeken gisteren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Straatcommando. en @:Erasmus krijgen er flink van langs.
Altijd leuk toch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ik had dit ook gekeken gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |