Gehaktbal met puree en bloemkool in een kaassaus. Goed voedsel na m'n vakantie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nog lager ?quote:
Nasi.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Neuroot.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Coco het volgende:
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Ik geniet altijd in de Rode Lantaarn van hemquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn artistiek is ongeëvenaard.
Ik weet niet wat ik de vorige keer fout heb gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka hopelijk gedraag je je in het ESF topic vanavond.
quote:
Goh.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik de vorige keer fout heb gedaan.
Dat lukt hem vast totdat de eerste transseksueel optreedtquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka hopelijk gedraag je je in het ESF topic vanavond.
Ik ben een trouwe kijker van het Eindsignaal.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geniet altijd in de Rode Lantaarn van hem
Ze beschuldigde mij van homofobie in het topic.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt hem vast totdat de eerste transseksueel optreedt
Dat kijk ik ook soms. Wat lijken we eigenlijk veel op elkaar Stijn. Alleen ik weet mijn intelligentie goed te verbergen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe kijker van het Eindsignaal.
https://nos.nl/video/2470854-eindsignaal-igor-korneevquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook soms. Wat lijken we eigenlijk veel op elkaar Stijn. Alleen ik weet mijn intelligentie goed te verbergen.
Het Boekquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mooie rubriek idd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |