Nee, dat vraag ik inderdaad nu.quote:
Dominator en Decibel dit jaar denk ik. Jij nog naar een festivalletje?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik inderdaad nu.
Gelukkig maar.
Misschien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dominator en Decibel dit jaar denk ik. Jij nog naar een festivalletje?
Wat grappig zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact, ik had bij Dominator een kluisje met code 4045. Ik heb de foto van het papiertje waar de code op staat nog ergens.
#Liefdagboek
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond gerookte zalmmoot met krieltjes en een salade
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Fun fact, ik had bij Dominator een kluisje met code 4045. Ik heb de foto van het papiertje waar de code op staat nog ergens.
#Liefdagboek
Eurovisie Songfestival.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?
Of allebeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je dat voordat AZ begint of het Eurovisie?
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendinquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan jij niet een keer je klep houden. ze praat toch met mij
Geen probleem maatquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival.Ik ben groot fan geworden. @:ggmm kan jij mij uitleggen waarom ik een ban heb gehad de vorige keer? Ik wil niet nogmaals een ban vanavond.
deze sneer snap ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendin
Kijk maar uit dat wij geen oog voor de jouwe krijgen, anders is het binnenkort weer aftrekken geblazen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach ik heb over het algemeen net zo weinig oog voor anderen als jij voor je vriendin
Viel toch wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Omdat je je als een debiel gedroeg.
Doe ik idd.quote:
@Charz is niet de mijnequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat wij geen oog voor de jouwe krijgen, anders is het binnenkort weer aftrekken geblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |