Nouja misschien moet ik dan maar niet meer gaan postenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jouw doen wel
Maar in ESF ligt de lat wat hoger dan in VBL
Ik heb alle vertrouwen in je dat je het vanavond beter gaat doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja misschien moet ik dan maar niet meer gaan posten
Ik ben groot fan van Kroatië. Die moet ook niet vanavond, maar misschien is er wel een andere leuke actquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je dat je het vanavond beter gaat doen
Maar Nederland ligt er toch al uit? Dus waarom zou je nog kijken
Misschien post KingRoland wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Kroatië. Die moet ook niet vanavond, maar misschien is er wel een andere leuke act
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:59 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
De nieuwe Tjacka is beter dan de oude Tjacka.
@GGMM waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar vorig jaar vond je het nog hartstikke leuk.
Van mij kunnen een paar users liever branden in de helquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil iedereen een goedemiddag wensen.
En ook alle aanwezige FA's bedanken voor hun inzet op fok.
Hoi Domboquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar vorig jaar vond je het nog hartstikke leuk.
Wat een beetje bijscholing wel niet kan doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaar
Hallo Bowsergodquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik niet tochquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van mij kunnen een paar users liever branden in de hel
Voor mij ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar niet in een bios geweestquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de nieuwe Mario film, denk ik.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is er dan in de plaats gekomen, dat leuker of belangrijker is rond deze tijd? Als er niks voor in de plaats is gekomen, kunnen we denk ik niet van een ontwikkeling spreken, dus ben oprecht benieuwd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit toont wel aan dat ik me enorm ontwikkeld heb het afgelopen jaar
quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben al 14 jaar niet in een bios geweest
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sport en studiequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:26 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Wat is er dan in de plaats gekomen, dat leuker of belangrijker is rond deze tijd? Als er niks voor in de plaats is gekomen, kunnen we denk ik niet van een ontwikkeling spreken, dus ben oprecht benieuwd.
Yours sincerely
Boze loopeend
Ik ook wel even geleden. En de laatste keer was niet eens geheel vrijwillig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet
En het is niet dat ik geen uitnodigingen heb gehad
Dit zou een quote van @Sked kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet
En het is niet dat ik geen uitnodigingen heb gehad
Zo grappig is @Sked nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou een quote van @:Sked kunnen zijn.
?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stuur me nog eens zo een geile audioboodschap.
Wat doe nu je de hele dag dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:58 schreef Charz het volgende:
Ik heb geen tijd meer voor die online onzin als vroeger toen ik nog blauw en wild was. Klets hier alleen 5 min per dag
Ik zie de boodschap tegemoet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:05 schreef Charz het volgende:
Ja.. parttime maar goed. Eten koken hier, fijne avond x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |