Mag toch hopen dat die onzin niet doorgaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Morrie Erik en JW overhalen voor haar pruik.
Nou dan geen geel mss (kan wel, kan niet), maar wel 10k van de pot.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
noujah dat vul ik zelf in. neem aan dat ze het daar over hebben qua 10.000 euro
Dat zeggen Morrie en Rupie welquote:
En lukte het stangen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeggen Morrie en Rupie wel
Maar ze zaten Erik ook een beetje voor de gek te houden met het "aap" want hij zei het over zichzelf.
Nee hij trapte er niet inquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En lukte het stangen?
Zou wel grappig zijn dan.
Ik zit bij Sas zei ligt nu uit waarom ze wel dit kan en werken nog niet
Jammer wel, was wel een leuke grap als het luktequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hij trapte er niet inmaar de manier waarop Moraima het zei moest ik om lachen.
Nee, heel vreemd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:21 schreef humpty het volgende:
Als je haar zo hoort zou je niet denken dat ze een bloedhekel aan Jeff heeft
Ik denk dat het meer iets zegt over hoe nep ze is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Ga bijna denken dat het echt om spel en tv maken is dan.
Maar goed dat is gissen.
Voor mij komt ze nu "echt" over.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets zegt over hoe nep ze is.
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij komt ze nu "echt" over.
Ze denkt niet na, ze praat volgens mij gewoon zo omdat ze nu zichzelf is.
Ook haar bewegingen zijn anders.
Tijdens het managerschap van Jeff zaten ze vaker zo te kletsen op kantoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij komt ze nu "echt" over.
Ze denkt niet na, ze praat volgens mij gewoon zo omdat ze nu zichzelf is.
Ook haar bewegingen zijn anders.
Zeker, maar ik vind dit echt een leuke sas en anders nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.
Je eens, en dat bij Jeffquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind dit echt een leuke sas en anders niet![]()
En ik geloof dat dit meer de sas is ze werkelijk is.
De andere is (vermoed ik nu) sas de speler
hoop dat die niet doorgaatquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Babbel nu al in paniek over de stelling tabak.
Ik denk dat ze dat al wisten. Eerder konden ze het prima vinden samen. Pas de laatste tijd dat ze een beetje tegenover elkaar zijn komen te staan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Ze komen er ook achter dat ze veel gemeen hebben
Zeker leuk.. maar morgen zeiken ze weer over elkaarquote:
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat al wisten. Eerder konden ze het prima vinden samen. Pas de laatste tijd dat ze een beetje tegenover elkaar zijn komen te staan.
Dat zien we dan morgen wel weerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker leuk.. maar morgen zeiken ze weer over elkaar
En plezier hebben, want ze vullen elkaar snel aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.
Daar werd een tijdje geleden toch ook al over gesproken? Ik vind het nog niet zo’n gek idee om dat nu te doen en daar moeten ze zich dan mee redden tot he5 einde. Drank roken kleding en dan verder niets meer vragenquote:
Het spel is nog niet overquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.
Het zijn stuk voor stuk allemaal prima mensen op hun eigen manier en Jeff vind ik zelfs een topgozer uniek in z'n soortquote:
Heftig hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Pfff ze heeft een overval mee gemaakt.
Heftig.
Patatzaak waar haar ex werkte (2015) en zij was er ook.
Iemand stormde zo haar leven in met grote kapmessen
Maar ze heeft toch een eigen budget?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Babbel nu al in paniek over de stelling tabak.
Dat maakt wel indruk hoor en dat moet je zeker wel verwerken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Sas kon naar de wc en heeft daar 112 kunnen bellen
Ze hoorde wel de herrie en ze hoorde hem zeggen "ze vermoorden me, ze vermoorden me"
Hij heeft ze er wel uitgewerkt en gaf aan dat ze van het toilet kon komen
Waarschijnlijk wel. `zoals Jeff nu is kan ik hem wel hebben maar die ander Jef mag ik absoluut nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk allemaal prima mensen op hun eigen manier en Jeff vind ik zelfs een topgozer uniek in z'n soort
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch een eigen budget?
Vergeet niet dat je opgesloten zit met mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan en er tegelijk een spel gaande isquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. `zoals Jeff nu is kan ik hem wel hebben maar die ander Jef mag ik absoluut niet
Die hulp heb je dan ook echt wel nodig..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:43 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft slachtofferhulp gekregen en een vertrouwenspersoon op school en dokter.
Toen was het wel klaar.
(niet klaar klaar, maar dat ze weer wat verder kon doen doelt ze op)
Zoals Moraima het zegt "Ja maar dat is toch opquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopen
Hoezo komt er dan weer een stelling?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopen
Dan nog keur ik dat gedrag niet goed.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je opgesloten zit met mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan en er tegelijk een spel gaande is
Hoe ie naar z'n vriendin deed vond ik veel kwalijkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog keur ik dat gedrag niet goed.
Ze moeten die rokers eens aanpakken daar, ze krijgen te makkelijk hun zinquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals Moraima het zegt "Ja maar dat is toch op"
Omdat ze denk ik die 150 allemaal al weer op hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo komt er dan weer een stelling?
De 'nee-stemmers' staan sowieso te zwak waarbij zelfs mensen overlopen en maar wat aanklooienquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze denk ik die 150 allemaal al weer op hebben
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten die rokers eens aanpakken daar, ze krijgen te makkelijk hun zin
Omdat het een domme groep is waardoor de slimmeriken vrij spel hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.
Zoiets blijft je altijd achtervolgen en het ene moment heb je er meer last van en een ander moment zit het weer even weggestopt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft er nog weinig last van.
ZO'n 1,5 geleden liet iemand haar schrikken en toen kwam het weer even terug
Ja, daar kan je op wachten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.
Precies. Net als op het werk. Je kan de pest hebben aan sommige collega's maar je moet toch samen het werk klaren. <<( hmmm hoe kwam ik op dit rare woordquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.
Dan is dit wel even extra confronterend nu voor je.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoiets blijft je altijd achtervolgen en het ene moment heb je er meer last van en een ander moment zit het weer even weggestopt.
Mijn vader is twee keer overvallen en is altijd een grote sterke man geweest maar na die overvallen was er echt wel een hoop veranderd
Een aantal welquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze überhaupt wel dat het een eliminatiespel is?
Dan zie ik wel weer voor me hoeveel invloed het heeft gehad op zijn leven..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is dit wel even extra confronterend nu voor je.
Rakelt vast weer de boel op
Wat is een eliminatiespel?quote:
Die probeer ik zoveel mogelijk te mijdenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jappie, Mirthe, Wendy en Babbel hadden buiten een gezellig gesprek maar nee, eunice en JW
Ongelofelijk dat ze dat elke keer doen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jappie, Mirthe, Wendy en Babbel hadden buiten een gezellig gesprek maar nee, eunice en JW
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.quote:
Neequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Da's wel weer heftig om dat weer even terug te beleven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zie ik wel weer voor me hoeveel invloed het heeft gehad op zijn leven..
Waarom kan Sasha normaal in de loods niet zo open zijn want zo is het een totaal ander mens.. ik denk dat ze het dan ook zelf een stuk leuker heeft daar.
Diezelfde boot?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steedsquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steeds
Hier net zo, Dit doet Jeff wel leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Normaal luister ik die podcast niet want geen trek in maar dit was wel een leuk gesprek.
oh 40 zelfs, ik dacht 6quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Ze vonden het allebei erg leuk en Jeff zegt er ook bij dat het een gesprek was van één uur en veertig minuten
En Sas ookquote:
1 uur en 6 minuten inderdaad.quote:
Ik verstond ook 6 maar daarna hoorde ik 40.. misschien heb ik het verkeerd gehoord..quote:
Tv kijken bedoel. Daar was ze net een paar keer goed in beeld.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch maar even een filmpje van gemaakt.
Filmpje: https://streamable.com/upt26zThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk van welquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Lastig die lip van Bep, ik twijfel of daar iets mee is gebeurd
Nee joh.. daar zitten zeker fillers in maar dat had ze al.. en dan had daar iemand er allang iets van of over gezegd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Even terug gelezen en ze zijn rond 10 voor 7 begonnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verstond ook 6 maar daarna hoorde ik 40.. misschien heb ik het verkeerd gehoord..
Ik hoor nu wel 1.40 minuten en wordt door Babette nog een keer herhaald
Misschien komt de fillerdokter af en toe langs in kamer 5quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Post vooral hier, als je twee zoek-de-verschillen foto's hebt gevondenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Zit zelfs een
[..]
Zit zelfs een cap terug te zoeken van een paar dagen gelden![]()
Dat zou kunnen maar ik heb het alleen maar over wat Jeff zei hoelang het heeft geduurd.. ik ben niet bij het hele gesprek geweest..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Even terug gelezen en ze zijn rond 10 voor 7 begonnen.
Nee nee, alleen nog maar knuffelen was de afspraak, geen vieze dingen in bed.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ligt onder een dekentje tegen JW aan, hij aait haar rug.
Ze was toch klaar met hem?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt de fillerdokter af en toe langs in kamer 5
Zoe had een paar weken geleden natuurlijk ook ineens van die dikke lippen.
ze heeft teveel een duckface nuquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Zit zelfs een
[..]
Zit zelfs een cap terug te zoeken van een paar dagen gelden![]()
Van Zoë dan ook graagquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post vooral hier, als je twee zoek-de-verschillen foto's hebt gevonden
Ik tik net, dan stop ik wel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post vooral hier, als je twee zoek-de-verschillen foto's hebt gevonden
Nee zoek vooralquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:05 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Nou dan hou ik wel op moet zoeke
[..]nou dan hou ik wel op met zoeken.
Niet te geloven eik, wel weer een teleurstelling een beetje over hoe het allemaal werkt in de praktijk
Die had een week of 2-3 geleden nog ergere vislippen, vermoed werd van dat ze van die lipgloss gebruikte, maar ik las ook dat er geopperd werd dat ze haar lippen gecupt hadquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van Zoë dan ook graag![]()
Ik kan me Zoë niet anders herinneren als met die vislippen..
ah!quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nee, alleen nog maar knuffelen was de afspraak, geen vieze dingen in bed.
bezig in bed?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
O jee op tv te zien en te horen van Jasper en wendy die bezig zijn
plumbquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had een week of 2-3 geleden nog ergere vislippen, vermoed werd van dat ze van die lipfloss gebruikte, maar ik las ook dat er geopperd werd dat ze haar lippen gecupt had
Nee niet vaag. Was al bekend alleen niet te zien, nu laten ze het zien en je hoort Jasper behoorlijk hijgenquote:
Doe f moest natuurlijk een g zijn, lipgloss of eigenlijk plumb. Al vind ik dat ook wel passend voor Zoe, plumb lippenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
plumb![]()
![]()
dat irriteert je huid en zet dan op
Zo is hij echt heel leuk idd en iedereen ligt in een deuk als hij wat zegt..quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
nu gaat jappie toch niet meer tegen jeff stemmen he
Ze schooide gisteren ook al om een traplift bij Jasper, mocht hij de pot winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:14 schreef mootie het volgende:
Ik vind Moira wel echt een enorme hebberd.
Als bij de bewoners kijkt zie je zowel bij Babette als bij Zoë dat ze die lippen echt al hadden tijdens de screening..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik tik net, dan stop ik wel.
Dat doe ik maar , is nog best lastig nl.
Ik zie dat soort dingen ook nooit zo goed.
Ik neem het aan
Even 5 minuten..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat ze het samen leuk hebben natuurlijk![]()
![]()
Okidokiquote:
Die is er zwaar chagrijnig onder heb ik het ideequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Rupert de 48 uur echt niet vol gaat houden
hij lijkt er gewoon ook totaal geen zin in te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Rupert de 48 uur echt niet vol gaat houden
ze wil hem eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:22 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor Zoë het over de manager posters hebben.. ze heeft nog geen foto met lijst gehad.. heeft ze daar al wat over gezegd?
Hij is idd niet echt vrolijk vandaag..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die is er zwaar chagrijnig onder heb ik het idee
Dat is hij heel vaak als het niet helemaal naar zijn zin is of niet gaat zoals hij wil..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt er gewoon ook totaal geen zin in te hebben
beetje kinderachtig opstandig
hij was vanmorgen echt boosquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is hij heel vaak als het niet helemaal naar zijn zin is of niet gaat zoals hij wil..
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef Ebinas het volgende:
Cap van een gif van @:Puzzie maandag avond
[ afbeelding ]
Cap van nu
[ afbeelding ]
Het lijkt toch wel dat daar iets in is gegaan
Foto niet mooi genoegquote:
was mij nog niet bekend dus ik vond het vaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet vaag. Was al bekend alleen niet te zien, nu laten ze het zien en je hoort Jasper behoorlijk hijgen
Dat lijkt zo maar dat komt omdat de caps niet vanuit hetzelfde punt zijn genomen en ze heeft een heel andere gezichtsuitdrukking.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef Ebinas het volgende:
Cap van een gif van @:Puzzie maandag avond
[ afbeelding ]
Cap van nu
[ afbeelding ]
Het lijkt toch wel dat daar iets in is gegaan
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
haha wendy: vraag aan erik die kan alles repareren![]()
Een blauwe pruik kan ze krijgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Moraima inmiddels aan het bedelen voor haar pruik.
Geloof het niet. Ze zei eind van de middag dat ze op gaf met zoeken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Babbel ondertussen haar batterij al gevonden?
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..quote:
woestboosquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..
In het Nederlandsquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..
Moet ze haar pruiken eens beter verzorgen ze heeft er tweequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Moraima inmiddels aan het bedelen voor haar pruik.
5quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze haar pruiken eens beter verzorgen ze heeft er twee
Was het na de eerste keer niet meteen duidelijk dan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef Hoempah het volgende:
Zoë is vijf keer achter geweest. Geen stellingen meer zonder febo op de hoogte te stellen
Ze heeft er twee dus snap ook niet waarom er nu nog wat bij moetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
waarom wil ze een pruik? ze heeft toch een pruik op?
Ze lullen telkens zo dom dat ze tabak gelijkstellen aan een blousequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
Janet wil een vrijbesteedbaar bedrag
als er een shagstelling komt
er komt een grootbedragquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lullen telkens zo dom dat ze tabak gelijkstellen aan een blouse
Hey JWquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Dus vandaag stellingen droppen en morgen stemmen geloof ik.
Het enige ze kunnen doen is gaan dreigen met een gele kaartquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
500 euro de man willen ze weerwat een graaiers zeg
"we gaan em nu gooien"quote:
Nee dit komt volgende maand weer...quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:37 schreef Ebinas het volgende:
Voor de komende 3 mnd mag er niet bij gezegd worden.
Ik zeg 1 maand en dan komen ze weer
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou Jw zijn 24 uur aan gaan vragen?
Die zet meteen de bokkenpruik op als ie het hoortquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:39 schreef Hoempah het volgende:
Erik: je krijgt geen pruik van mij!"
Ook Erik: ik ben de potentiële winaar
Hij wilt dan borsthaar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zet meteen de bokkenpruik op als ie het hoort
En ik mag hopen dat die föhn dan niet van haar vijfhonderd af moet want die föhn is voor iedereen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Wendy gaat niemands haren doen voor er een fohn is
Ik kan niet wachtenquote:
nee dat wil wendy ook nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat die föhn dan niet van haar vijfhonderd af moet want die föhn is voor iedereen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben er weer en dat is een record in mijn situatie![]()
Vrij te besteden maar geen eten of drinken.quote:
Erik en Janet zijn ertoe in staat om zelf een pruik te gaan knutselenquote:
Dat gaat echt niet goed..quote:
Een gevaar voor een gele kaart die manquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Erik zijn stem slaat volgens mij zelfs een beetje over.
Jaar van je levenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel.
Dit gaat toch echt nergens meer over
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een gevaar voor een gele kaart die man
Groot gelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Wendy gaat niemands haren doen voor er een fohn is
ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel.
Dit gaat toch echt nergens meer over
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.quote:
Hij heeft al een biljard. een croquetspel, jeu de boulle een soldeerbout krijgt ie, kleding, hij moet eens ophouden een ander alles te misgunnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Erik zijn stem slaat volgens mij zelfs een beetje over.
Dat bedoel ik ook niet..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.
Klopt ook, maar het hele concept van een pot winnen door een spel te spelen slaat nergens meer op.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieder zijn eigen ding
als ze er over stemmen en er staan er meer op groen heeft hij pech
Ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk , maar dit is wel genieten ,..weer gedoequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.
Ik denk niet dat ze die mag houdenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mag zo'n pruik eigenlijk wel mee naar huis, of valt dat onder kleding?
Ja da's ook weer zo als je het even allemaal opsomtquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft al een biljard. een croquetspel, jeu de boulle een soldeerbout krijgt ie, kleding, hij moet eens ophouden een ander alles te misgunnen.
Wil je die eraf trekken dan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mag zo'n pruik eigenlijk wel mee naar huis, of valt dat onder kleding?
Mooi tochquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het hele concept van een pot winnen door een spel te spelen slaat nergens meer op.
Deze gasten willen geen spel maar een hoop lol.
Fiks aantal dan iig.
Maakt mij niet uit als er maar wat gebeurd
Ik denk niet dat ze het wil. Het wordt geen mooie pruik die ze eerst 100x heeft kunnen passen. Dat wordt gokken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dan vind ik dat de finalisten hem roulerend moeten dragen als ze eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |