Dit was veel langer dan 5 secquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wellicht toestemming gevraagd voor bidden.quote:
Ik had het risico niet genomen.quote:
😂😂😂😂quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
De prijzenpot is inmiddels al zover gezakt dat erik niet meer met pensioen kan
Dan heb je een zelfvoorzienend Tiny housequote:Op woensdag 10 mei 2023 15:51 schreef Judiwi het volgende:
Janet: 2 ton voor een stuk grond om een tiny house op te zetten.
Ene keer wel, andere keer nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had het risico niet genomen.
Dit zou zo maar een "af" kunnen zijn.
Maar ze weten dondersgoed dat de febo niet streng is
Zie mijn edit en de comment van Tuttebolleke, hij zou ook naar beneden kunnen kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had het risico niet genomen.
Dit zou zo maar een "af" kunnen zijn.
Maar ze weten dondersgoed dat de febo niet streng is
Jeff Bazosquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Straks krijgen we hele klaverjas verenigen zegt Jeff pas op wat je zegt binnen de lijntjes blijven, zegt Jeff
Ben benieuwd of ze het gelijk horen, als ze "betrapt" worden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:53 schreef engine het volgende:
Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
Oh toch pas na 48 uurquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie mijn edit en de comment van Tuttebolleke, hij zou ook naar beneden kunnen kijken
Maar inderdaad streng zullen ze niet zijn. Mirthe en Babs stonden ook een tijdje te plamuren op de kamer, ze mochten daar eigenlijk alleen zijn om om te kleden en spullen te pakken.
Mochten ze alle 3 toch af zijn.. Dan wel pas laten weten na die 48 uur zoals Deisyy eerder ook zei
Dat zou ik anders erg flauw vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het gelijk horen, als ze "betrapt" worden.
Lijkt me wel
Nee ik hoop dat he! Is geen feit!quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh toch pas na 48 uur![]()
Betekent ondanks.....de rit uitzitten, want niet weten
Oeps, nog een keer gelezen. Nu beterquote:
Ik kan daar echt niet meer naar kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:59 schreef Judiwi het volgende:
JW met zijn kind vrouwrje. En maar aandacht vragen. Eunice wil koud gaan douchen. Misschien kan ze lekker in het buiten bad. :y
Mijn comment ook aangepast, snap dat hoe het er eerst stond misverstanden kan veroorzaken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Oeps, nog een keer gelezen. Nu beter![]()
Zou ook wel heel hard zijn, maar het is en blijft wel een spel.
Al zijn ze daar tot nu toe nog niet op die manier aan het spelen
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halenquote:
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
op fb is site love en reality , mailtje binnengekomen dat tiano bij het schaken langer dan 5 sec dichthad
Echt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
i mailtje binnengekomen dat tiano langer dan 5 sec zijn ogen toehad bij het schaken
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
En dan nog 42 uur geen slaap. Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!
Ik ook niet, vreselijk !quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar kijken
Niet op de streams geweest volgens mijquote:
Daar dacht ik dus ook net aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet op de streams geweest volgens mij
Jawelquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.quote:
Was wel op de streamsquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaag
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
Iddquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.
Het is echt te zot voor woorden waar mensen allemaal voor mailen
Is op de stream geweest hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
als mensen nu even goed lezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is op de stream geweest hoor.
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Dan ben je toch ook redelijk van het padje af, dat je er een stopwatch bij houd, om vervolgens te kunnen mailen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
degene die daarvoor gemaild hebben , zat met stopwatch naar de stream te kijken
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
ze hebben het dus zelf gevraagd en via mail een antwoord van de FEBOquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp inquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:13 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt naar welk land ze zouden willen emigreren.
Erik: en jij Mirthe: sowieso o een land waar de welvaart goed is en ze Nederlands Engels Frans of Spaans spreken....... ..... Scandinavië lijkt me wel wat.
e : maar daar spreken ze geen Engels,Frans of Spaans.
m : ja de taal is ook lelijk.nou in ieder geval een land waar het mooi weer is ik word 90% gelukkiger van de zon. Maar niet naar Gran Canaria daar is het te warm.![]()
![]()
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Die komt erquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
tijdens schaken zo heb ik het ook gelezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehad
Dat moet ook wel, stilstaand water is niet echt bevorderlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp in
Heeft ze mazzel dat er niets te solderen valtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
En later vertelde ze het in het kantoor ook nog een keer, weet zo niet meer tegen wiequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze hadden dit gevraagd.
Zeg maar tegen Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Is er te zien wat het kost?quote:
Doe ik welquote:
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Ah okay....dat valt mij nog mee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
zag snel pruik van 289 euro ze waren nog aan het kijken
Met het emigreren praatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te maken
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
JW heeft zaadbalkanker gehad, maar alles werkt nog alleen kinderen krijgen kan niet meer
sas was aan het douchen juistquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeffrey en Sasha beide niet te zien, podcast ?
Dat moet het zwembad nog effies... ik had gehoopt dat ze er vanavond in konden springen...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:33 schreef Judiwi het volgende:
Net opgezocht. Ideale temperatuur voor een buitenbad is tussen de 25 en 28° graden.
Mirthe had het over emigrerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te maken
Ze had fysio gehad en ik vermoed ook oefeningenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:37 schreef Limbus het volgende:
[..]
Alweer vanmorgen stond ze er samen met Bern onder
Leeftijd maakt niet uit als je elkaar leuk vindtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net een stel pubers dat gefrunnik aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Zoe over stellingen, zijn die al geweest?die 2x 150?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee maar hele dagen zo te doen, met anderen erbij, vind ik iets to much. Ze hebben niets met elkaar, zeggen ze. Hou er dan eens mee op (mijn mening)quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit als je elkaar leuk vindt
Wat betekent bedenkt? Ohh bedekt zeker?quote:
Ja bedektquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat betekent bedenkt? Ohh bedekt zeker?
Tegenwoordig niet meer ik stem links ..vrijheid van meningsuiting jeweetogquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tout les FOK! naar het Malieveld dan maar?
Mirthe in een Calimero notendopquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:42 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe pincet kwijt, iedereen beschuldigen is dat ding gevallen
Marciano vindt het niet leuk dat ze aan het opruimen is ze moet stoppen van hemquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Babs ruimt de kast achter de blauwe stoelen leeg, ze komt slippers en een boxer van Australian tegen.
Babs: "Australian, wie heeft ook alweer Australian?"
Ze gooit die slippers op de grond terwijl ze tegen Marcaino zegt: "Hier! De slippers van je vriendin, wie heeft Australian?"
Marciano: "Rupert"
Babs gaat weer verder en begint zooi de zak in te smijten, pakt de slippers op en vraagt of Marciano ze nog wil hebben. "Nee" zegt hij, en ze verdwijnen in de zak.
Hoe lang is die kast niet uitgemest? Zal Matin's halve garderobe daar teruggevonden worden?
Haha ja! Hij vindt dat ze 'm opjaagt met die opruimwoede. Als ie er last van heeft, gaat ie toch lekker buiten zitten ofzo? Maar nee, hij blijft zitten en zegt dat Babs en hij oa. nog 'effe Zalando moeten'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano vindt het niet leuk dat ze aan het opruimen is ze moet stoppen van hem
Dan moet onze rolex freak toch maar eens beter gaan kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:06 schreef engine het volgende:
Ciano heeft een paar leuke broekjes gezien maar voor 2 mijer kan hij niks kopen.
Ik moest lachen toen hij dit allemaal zeiquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja! Hij vindt dat ze 'm opjaagt met die opruimwoede. Als ie er last van heeft, gaat ie toch lekker buiten zitten ofzo? Maar nee, hij blijft zitten en zegt dat Babs en hij oa. nog 'effe Zalando moeten'.
Zegt ook wel wat dat je broeken van 200 euro koopt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet onze rolex freak toch maar eens beter gaan kijken.
De t-shirts van Mattin had Djedi per ongeluk meegenomenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Babs ruimt de kast achter de blauwe stoelen leeg, ze komt slippers en een boxer van Australian tegen.
Babs: "Australian, wie heeft ook alweer Australian?"
Ze gooit die slippers op de grond terwijl ze tegen Marcaino zegt: "Hier! De slippers van je vriendin, wie heeft Australian?"
Marciano: "Rupert"
Babs gaat weer verder en begint zooi de zak in te smijten, pakt de slippers op en vraagt of Marciano ze nog wil hebben. "Nee" zegt hij, en ze verdwijnen in de zak.
Hoe lang is die kast niet uitgemest? Zal Matin's halve garderobe daar teruggevonden worden?
Mijn duurste spijkerbroek is van Calvin Klein en die koop ik in de aanbieding voor 59 euro.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat dat je broeken van 200 euro koopt.
Ze blijft altijd zo lang doorgaan over dingen.quote:
Niets beters te doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft altijd zo lang doorgaan over dingen.
Net Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden aan de opdracht moeten toevoegen dat elke slordigheid met de mic, waarschuwing voor roken en niet NL praten een x-bedrag van het totaal af zou gaan ofzo. Ze mogen de de boel wel eens op scherp zetten daar!quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:11 schreef engine het volgende:
Met peuk in de bek "ik moet die batterij vinden"
48 uur zoeken
Omdat ze babbelziek is en niet vies van roddelpraatquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gemiste kans. Zou ook weer een leuke discussie opleveren waarschijnlijk en de volgende tabak stelling op scherp zetten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hadden aan de opdracht moeten toevoegen dat elke slordigheid met de mic, waarschuwing voor roken en niet NL praten een x-bedrag van het totaal af zou gaan ofzo. Ze mogen de de boel wel eens op scherp zetten daar!
Ik begreep eruit dat Babbel die batterij zelf moet betalen als ze hem niet gevonden krijgt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Zoe over geld wat je moet betalen vaag gedoe ..geen touw aan vast te knopen
Zoiets begreep ik ook , Marciano werd ook genoemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep eruit dat Babbel die batterij zelf moet betalen als ze hem niet gevonden krijgt.
Stond Mexx toen aan die kraam? Of toch Wanda?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn duurste spijkerbroek is van Calvin Klein en die koop ik in de aanbieding voor 59 euro.
Zometeen krijg je nog een cafeïneoverdosis en kunnen we weer fluiten naar een eliminatierondequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden beter een 24 uurs opdracht met activiteiten gehad, dan 48 uur wakker blijven.
Wel leuk om te zien hoe ze 's nachts wakker gaan blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden beter een 24 uurs opdracht met activiteiten gehad, dan 48 uur wakker blijven.
Ze hebben daar last van muizen die hebben zich waarschijnlijk in haar haren genesteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook tijdelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen krijg je nog een cafeïneoverdosis
Zoe: "We moeten echt zuinig doen met onze zenders, wat als het nu stuk gaat moeten we het zelf betalen"quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Zoe over geld wat je moet betalen vaag gedoe ..geen touw aan vast te knopen
Is Jeff ondertussen alweer in beeld geweest? Of is die het woordenboek aan het bestuderen?quote:
Ze kwam binnen voor een kwartiertje en vertrok na drie uurquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Misschien ligt die batterij gewoon op kamer 5 aangezien ze daar gisteren 3uur gezeten heeft.
¤75 voor normaal slapen? Een koopjequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Babs was dan kocht ik die opdracht gewoon af van m'n eigen persoonlijke budget
Ik denk dat het overschot van haar budget gisteren in haar lip is gespoten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Babs was dan kocht ik die opdracht gewoon af van m'n eigen persoonlijke budget (lees: creatief boekhouden)
Heb je wel gelijk de hele groep tegen jequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤75 voor normaal slapen? Een koopje
Zoals?quote:
"De Groep" dat restant stelletje egotrippers die elkaar al 8½ maand besodemieteren?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk de hele groep tegen je
Zonder bewoners geen programmaquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals?
Er was ook een regel dat ze overdag niet meer op bed mochten hangen./zitten/liggen Even en toen was het weer van ouds
Maar toch schijten ze allemaal in hun tangaslipquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Groep" dat restant stelletje egotrippers die elkaar al 8½ maand besodemieteren?
Dat snap ik heel goed, ze schijten bagger voor diegene die ze op de stip zetten, ook daadwerkelijk een keer de Exitgame gaat winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toch schijten ze allemaal in hun tangaslip
Die slaat op hol van de cafeïne. Vind het niet verstandig. Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Als Babbel nou eens rustig nadenkt wanneer de batterij wissel was dan weet ze misschien ook wat ze aanhad en of ze haar wissel alleen deed of met meerdere.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat we het goed doen.... Ik denk dat we het goed doen hierbuiten. Ik dat het.. dat we voorbeeldfuncties zijn. Ik denk dat mensen dingen... hier zien en dat ze die dan willen gaan nadoen"
Jasper: "Ja dat kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat je ook wel op een motor willen gaan zitten en door het hek heen wil gaan rijden."
Je weet dat je straks niet mag slapen en dat maakt het mentaal funest want op dit moment is het in principe zoals normaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook tijdelijk.
Als ze de lichten vanavond mochten dimmen zullen ze het zwaar krijgen.
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die slaat op hol van de cafeïne. Vind het niet verstandig. Hardlopers zijn doodlopers.
Als ik langzamer begin te praten vergeet ik wat ik wou zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat we het goed doen.... Ik denk dat we het goed doen hierbuiten. Ik dat het.. dat we voorbeeldfuncties zijn. Ik denk dat mensen dingen... hier zien en dat ze die dan willen gaan nadoen"
Nee maar ik weet ook niet of hij die gebruikt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaal
Lichten blijven aan volgens mij. Is een goede Martel methode om iemand gek te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet dat je straks niet mag slapen en dat maakt het mentaal funest want op dit moment is het in principe zoals normaal
ALs ze normaal praat ook wel zonderquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
een batterij is toch niet zo erg? we verstaan haar toch met een nieuwe (neem ik aan)
Voor een ander weet ze het allemaal wel. Mssn kan zij daar ook afkicken van haar wimpers. ook een rare verslavingquote:
Marci moet zeker oppassen.. zoals 'ie erbij zit na wat oefenen.. geef ik 'm geen 2 centenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaal
Twee tot drie maanden was het toch? Never believe an addict!quote:
Thuisquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twee tot drie maanden was het toch? Never believe an addict!
raar kindquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "Met personen erbij in? Dan wordt ie alleen heel snel warm"
Bern: "No jokes about that!"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Ja, maar dat ziet er wel weer anders uitquote:
Tabakgatequote:
Goed zo, nog roziger worden des te eerder ligt hij er vanaf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:52 schreef engine het volgende:
Sasha is bereid om met Bern in de hot tub te gaan vannacht
Echt die is niet lekker hoor !quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Die is echt niet helder hoor....quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, een beetje zwarte humor, daar hou ik wel van.quote:
Ik ben in China geweest, en daar worden spijkerbroeken van 3 euro geproduceerd. De duurste zijn rond de 13 euro, die zijn dan met extra stiksels of een borduurwerkje van bijvoorbeeld Tommy Hilfiger. Je zal begrijpen dat ik nooit 200,- voor een broek zal betalen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat dat je broeken van 200 euro koopt.
Vind zo'n grap ook nog wel kunnen, ging me meer om 'no jokes about that'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, een beetje zwarte humor, daar hou ik wel van.
Het had een grapje van mezelf kunnen zijn
Zou die opmerking van Bern inderdaad vanwege dat 'verbod' zijn of houdt Bern ook niet van dat soort grapjesquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind zo'n grap ook nog wel kunnen, ging me meer om 'no jokes about that'.
Steeds duidelijker dat ze een opmerking over taalgebruik gehad hebben.
K5 heeft dat kennelijk nog als aanvulling op het niet meer zeggen van scheldwoorden gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe: "We moeten echt zuinig doen met onze zenders, wat als het nu stuk gaat moeten we het zelf betalen"
Babs: "ja gaat van de dinge"
Zoe: "Nee maar ze zeiden als voorbeeld Babette haar zender heeft 480 euro gekost dus dan ben je zelf verantwoordelijk. Ik denk ik hoef het niet te zeggen"
Babs: "Nee, nee heel goed dank je wel"
Zoe: "<onverstaanbaar> maar als het stuk gaat <onverstaanbaar>"
Babs: "Jaja dan ben ik, I know"
Zoe: "<onverstaanbaar> iedereen"
streamwissel
onverstaanbaar omdat ze bijna constant met halve zinnen en door elkaar praten op een zacht volume...
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou die opmerking van Bern inderdaad vanwege dat 'verbod' zijn of houdt Bern ook niet van dat soort grapjes
Als ze daar al geen grapjes over mogen maken kunnen ze beter de poort open gooien en iedereen naar huis laten gaan. Lamme bende.
Ach dat duurt een paar dagen dan gaat alles weer gewoon verder, iets minder bij bijna alle deelnemers zou wel mogen, maar dan moeten ze ook op het Nederlands praten en andere dingen gaan letten vind ikquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.
Nou gingen sommigen misschien wat ver in hun uitlatingen, ieder z'n mening daarover, maar totale Jip en Janneke policy is weer hele andere koek.
Ze werden wel gebraden en waren goed bruin, maar ze heeft ze in de crockpot gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah nee weer van die blekebetballen..... net zoals die worst van gisteren...... zompig!!
Lezen is inderdaad het domste wat ze kunnen verzinnen, het is voor hen te hopen dat ze met een beter plan komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze nog niets bedacht voor vannacht om die 6 man de nacht door te krijgen?
Iets als spellen/een quiz of zo?
Ze hebben zoveel verdienopdrachten gehad, daar is toch wel iets uit te verzinnen waar ze wakker van blijven?
Lezen lijkt me niet zo slim, vallen je ogen dicht....juist iets om ze alerter te houden lijkt me slimmer
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst afquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.
Nou gingen sommigen misschien wat ver in hun uitlatingen, ieder z'n mening daarover, maar totale Jip en Janneke policy is weer hele andere koek.
Ze waren elkaar een beetje aan het plagen een hele tijdquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst af
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Ben idd benieuwd of ze nog bij elkaar komen voor een plan van aanpak.
Zou eik Zoe iig moeten opperen
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..quote:
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op letquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..
Bern kan nu goed oefenen met wakker blijven of met 1 oog open slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
ja hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
Heb er ook niks over gelezen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.
Of iets afgesproken wanneer bij elkaar.
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ook ivm deze opdracht zodat de mensen die niet mogen slapen iets hebben om naar te luisterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ah okayquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.
Weet niet of dat serieus bedoeld was, leek wel
Oh gut straks vallen ze stuk voor stuk om met die koptelefoon opquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Als ik niet kan slapen zet ik juist iets op om af te leiden
Zou ik dan eerder morgennacht doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een feestje bouwen in kamer 4 vannacht
Dat mag niet geen eten van die 150 euro vrijtebestedenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:21 schreef Willewa het volgende:
Ik lees net dat een zestal 48 uur wakker moet blijven voor een schamele ¤75 pp. De tyfus, ze hebben onlangs toch ¤300 pp gekregen om vrij te besteden? Ik zou me met liefde afkopen voor ¤75 en 2 heerlijke nachten slapen. 1 nacht is al ongezond en breekt je al flink op en dat werkt al een tijd door nog, laat staan 2 nachten. Een nacht zou ik nog wel doen maar daarna wordt het no go.
Sabotage!quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh gut straks vallen ze stuk voor stuk om met die koptelefoon op
Toch maar even een filmpje van gemaakt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch maar even een filmpje van gemaakt.
Filmpje: https://streamable.com/upt26zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel erg anders, dan "met personen erin of....."
Zo zie je maar hoe snel iets de wereld ingebracht wordt wat niet klopt
Opvallend,vind ook dat ze prettig praat nu.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:02 schreef humpty het volgende:
Ik praat liever niet over mij zelf zei ze in het begin
en nu ratelt ze gewoon
Ah okee 😅 Mooi kut dan. Flinke schijtopdracht om te moeten doen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag niet geen eten van die 150 euro vrijtebesteden
ze praat zelfs met pit, niet dat slome lijzigequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:02 schreef humpty het volgende:
Ik praat liever niet over mij zelf zei ze in het begin
en nu ratelt ze gewoon
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch maar even een filmpje van gemaakt.
Filmpje: https://streamable.com/upt26zdie zijn helemaal de weg kwijt zijn weer de harde kern van jef fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ook haar gezicht/ogen spreekt ook veel meerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze praat zelfs met pit, niet dat slome lijzige
Ik zeg doe een stellingquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef engine het volgende:
JW stelt voor om de prijzenpot nu gewoon te verdelen over 17 mensen
Ohhhh zelfs geel ?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Aap staat ook op de lijst blijkbaar. pas op hoor kost je 10.000
blijkbaar is er idd een lijstje met woorden waar ze geel voor kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |