Ongelofelijk dat ze dat elke keer doen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jappie, Mirthe, Wendy en Babbel hadden buiten een gezellig gesprek maar nee, eunice en JW
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.quote:
Neequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Da's wel weer heftig om dat weer even terug te beleven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zie ik wel weer voor me hoeveel invloed het heeft gehad op zijn leven..
Waarom kan Sasha normaal in de loods niet zo open zijn want zo is het een totaal ander mens.. ik denk dat ze het dan ook zelf een stuk leuker heeft daar.
Diezelfde boot?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steedsquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steeds
Hier net zo, Dit doet Jeff wel leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Normaal luister ik die podcast niet want geen trek in maar dit was wel een leuk gesprek.
oh 40 zelfs, ik dacht 6quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Ze vonden het allebei erg leuk en Jeff zegt er ook bij dat het een gesprek was van één uur en veertig minuten
En Sas ookquote:
1 uur en 6 minuten inderdaad.quote:
Ik verstond ook 6 maar daarna hoorde ik 40.. misschien heb ik het verkeerd gehoord..quote:
Tv kijken bedoel. Daar was ze net een paar keer goed in beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |