Okidokiquote:
Die is er zwaar chagrijnig onder heb ik het ideequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Rupert de 48 uur echt niet vol gaat houden
hij lijkt er gewoon ook totaal geen zin in te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Rupert de 48 uur echt niet vol gaat houden
ze wil hem eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:22 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor Zoë het over de manager posters hebben.. ze heeft nog geen foto met lijst gehad.. heeft ze daar al wat over gezegd?
Hij is idd niet echt vrolijk vandaag..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die is er zwaar chagrijnig onder heb ik het idee
Dat is hij heel vaak als het niet helemaal naar zijn zin is of niet gaat zoals hij wil..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt er gewoon ook totaal geen zin in te hebben
beetje kinderachtig opstandig
hij was vanmorgen echt boosquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is hij heel vaak als het niet helemaal naar zijn zin is of niet gaat zoals hij wil..
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef Ebinas het volgende:
Cap van een gif van @:Puzzie maandag avond
[ afbeelding ]
Cap van nu
[ afbeelding ]
Het lijkt toch wel dat daar iets in is gegaan
Foto niet mooi genoegquote:
was mij nog niet bekend dus ik vond het vaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet vaag. Was al bekend alleen niet te zien, nu laten ze het zien en je hoort Jasper behoorlijk hijgen
Dat lijkt zo maar dat komt omdat de caps niet vanuit hetzelfde punt zijn genomen en ze heeft een heel andere gezichtsuitdrukking.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef Ebinas het volgende:
Cap van een gif van @:Puzzie maandag avond
[ afbeelding ]
Cap van nu
[ afbeelding ]
Het lijkt toch wel dat daar iets in is gegaan
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
haha wendy: vraag aan erik die kan alles repareren![]()
Een blauwe pruik kan ze krijgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Moraima inmiddels aan het bedelen voor haar pruik.
Geloof het niet. Ze zei eind van de middag dat ze op gaf met zoeken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Babbel ondertussen haar batterij al gevonden?
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..quote:
woestboosquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..
In het Nederlandsquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dat aan gaat pakken..
Moet ze haar pruiken eens beter verzorgen ze heeft er tweequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Moraima inmiddels aan het bedelen voor haar pruik.
5quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze haar pruiken eens beter verzorgen ze heeft er twee
Was het na de eerste keer niet meteen duidelijk dan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:29 schreef Hoempah het volgende:
Zoë is vijf keer achter geweest. Geen stellingen meer zonder febo op de hoogte te stellen
Ze heeft er twee dus snap ook niet waarom er nu nog wat bij moetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
waarom wil ze een pruik? ze heeft toch een pruik op?
Ze lullen telkens zo dom dat ze tabak gelijkstellen aan een blousequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
Janet wil een vrijbesteedbaar bedrag
als er een shagstelling komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |