Zeker, maar ik vind dit echt een leuke sas en anders nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.
Je eens, en dat bij Jeffquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind dit echt een leuke sas en anders niet![]()
En ik geloof dat dit meer de sas is ze werkelijk is.
De andere is (vermoed ik nu) sas de speler
hoop dat die niet doorgaatquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Babbel nu al in paniek over de stelling tabak.
Ik denk dat ze dat al wisten. Eerder konden ze het prima vinden samen. Pas de laatste tijd dat ze een beetje tegenover elkaar zijn komen te staan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Ze komen er ook achter dat ze veel gemeen hebben
Zeker leuk.. maar morgen zeiken ze weer over elkaarquote:
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat al wisten. Eerder konden ze het prima vinden samen. Pas de laatste tijd dat ze een beetje tegenover elkaar zijn komen te staan.
Dat zien we dan morgen wel weerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker leuk.. maar morgen zeiken ze weer over elkaar
En plezier hebben, want ze vullen elkaar snel aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.
Daar werd een tijdje geleden toch ook al over gesproken? Ik vind het nog niet zo’n gek idee om dat nu te doen en daar moeten ze zich dan mee redden tot he5 einde. Drank roken kleding en dan verder niets meer vragenquote:
Het spel is nog niet overquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens wel zonde, want ik denk dat ze samen best een sterk team zouden kunnen zijn, speltechnisch gezien.
Het zijn stuk voor stuk allemaal prima mensen op hun eigen manier en Jeff vind ik zelfs een topgozer uniek in z'n soortquote:
Heftig hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Pfff ze heeft een overval mee gemaakt.
Heftig.
Patatzaak waar haar ex werkte (2015) en zij was er ook.
Iemand stormde zo haar leven in met grote kapmessen
Maar ze heeft toch een eigen budget?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Babbel nu al in paniek over de stelling tabak.
Dat maakt wel indruk hoor en dat moet je zeker wel verwerken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Sas kon naar de wc en heeft daar 112 kunnen bellen
Ze hoorde wel de herrie en ze hoorde hem zeggen "ze vermoorden me, ze vermoorden me"
Hij heeft ze er wel uitgewerkt en gaf aan dat ze van het toilet kon komen
Waarschijnlijk wel. `zoals Jeff nu is kan ik hem wel hebben maar die ander Jef mag ik absoluut nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk allemaal prima mensen op hun eigen manier en Jeff vind ik zelfs een topgozer uniek in z'n soort
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch een eigen budget?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |