Groot gelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Wendy gaat niemands haren doen voor er een fohn is
ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel.
Dit gaat toch echt nergens meer over
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.quote:
Hij heeft al een biljard. een croquetspel, jeu de boulle een soldeerbout krijgt ie, kleding, hij moet eens ophouden een ander alles te misgunnen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Erik zijn stem slaat volgens mij zelfs een beetje over.
Dat bedoel ik ook niet..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.
Klopt ook, maar het hele concept van een pot winnen door een spel te spelen slaat nergens meer op.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieder zijn eigen ding
als ze er over stemmen en er staan er meer op groen heeft hij pech
Ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk , maar dit is wel genieten ,..weer gedoequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal prima. Ook Erik mag een keer wat feller zijn in een discussie.
Ik denk niet dat ze die mag houdenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mag zo'n pruik eigenlijk wel mee naar huis, of valt dat onder kleding?
Ja da's ook weer zo als je het even allemaal opsomtquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft al een biljard. een croquetspel, jeu de boulle een soldeerbout krijgt ie, kleding, hij moet eens ophouden een ander alles te misgunnen.
Wil je die eraf trekken dan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mag zo'n pruik eigenlijk wel mee naar huis, of valt dat onder kleding?
Mooi tochquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het hele concept van een pot winnen door een spel te spelen slaat nergens meer op.
Deze gasten willen geen spel maar een hoop lol.
Fiks aantal dan iig.
Maakt mij niet uit als er maar wat gebeurd
Ik denk niet dat ze het wil. Het wordt geen mooie pruik die ze eerst 100x heeft kunnen passen. Dat wordt gokken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dan vind ik dat de finalisten hem roulerend moeten dragen als ze eruit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |