Je kent me zo goed!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik verwachtte weinig bezwaar van jouw kant
Zou inderdaad leuk zijn als er ineens tóch een stukje humor komt (even buiten Jan Smit gerekend die Nederland glashelder en loepzuiver noemde, dat was ook wel humor voor te lachen).quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Mr Bean zou wel het hoogtepunt van de avond zijn
Sowieso een schoon huisquote:
Hopelijk eindigen alleen Servië en Kroatië lager.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Nederland ergens van plek 9 tot plek 12 gaat eindigen.
Maar goed dat hij niet meer in de selectiecommissie van de avrotros zitquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef Redefine het volgende:
Goh Jan vindt Duitsland niet, je verwacht het niet.
Ja wel de enige hèquote:
Na zeggen dat het optreden van Mia en Dion loepzuiver is, hadden ze hem er alsnog wel uit kunnen gooien.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar goed dat hij niet meer in de selectiecommissie van de avrotros zit
Kroatië was mijn favorietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk eindigen alleen Servië en Kroatië lager.
Ja. Italië en het is 'kwaliteit' dus zal wel top vijf eindigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:59 schreef Meridiaan het volgende:
Italië zal wel weer enorm scoren want het is Italië. Ik vind het niet zo bijzonder.
ANDERHALVE LITER?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef Cirilico het volgende:
De pina colada is wel machtig zeg. Al die room en suiker ben ik niet gewend. En heb anderhalve liter gemaakt want wilde hem niet sterk hebben. Volgende keer maak ik er slechts 1 met driedubbele sterkte ofzo.
Er was zo'n filmpje van Marco waardoor het kwartje viel dat ie mogelijk van de mannen is.
Verorber de piña coladaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef Cirilico het volgende:
De pina colada is wel machtig zeg. Al die room en suiker ben ik niet gewend. En heb anderhalve liter gemaakt want wilde hem niet sterk hebben. Volgende keer maak ik er slechts 1 met driedubbele sterkte ofzo.
Er was zo'n filmpje van Marco waardoor het kwartje viel dat ie mogelijk van de mannen is.
Die van mij is ook erg zoet. Heb mijn eerste glas nog niet leegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Dat zitten ze toch ook? Nou als stemmend land dan.quote:
Grappenmaker die Jan he.quote:
Dan heb ik Nostramdeus verkeerd ingevuldquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zitten ze toch ook? Nou als stemmend land dan.
Echtquote:
Dat dachten de Britten ook.quote:
Nee is gelukkig teruggetrokkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Alle artiesten zouden op het podium staan toch.
Dacht jij dat ze ook in de halve finale moesten deelnemen dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik Nostramdeus verkeerd ingevuld
EBU besloot om dat toch maar niet te doen. Waarschijnlijk hebben delegaties geklaagd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Alle artiesten zouden op het podium staan toch.
jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dacht jij dat ze ook in de halve finale moesten deelnemen dan?
Is toch nooit bij de winnaarquote:
Gelukkig inderdaad. Dat had er echt heel erg suf uitgezien.quote:
Nee dit kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |