Ik heb per ongeluk de eerste sms naar 2590 gestuurdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Moira het volgende:
Oeps ik heb per ongeluk op zwitserland gestemd
Je bedoelt Jan “dit kan niet meer misgaan” Smit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Dave het volgende: Oh, Jan vindt de NL clip niet goed, of wat zei ie?
Voor de jury is er ook nog Frankrijk die flink in die vijver vist.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Evenstar het volgende: Denk nog steeds dat Zweden het beter bij televoting gaat doen dan dat Finland het bij de jury gaat doen. Gaat wel spannend worden.
Die hing bij Spanje toen ook al in de lucht.quote:
Da's goedkoper dan per ongeluk op de verkeerde stemmen welquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk de eerste sms naar 2590 gestuurd
Je hebt je plekkie in de SC weer een jaar veiliggesteldquote:
Dat maakt ook weer niet zo heel veel uit. Ik verwacht dat Zweden wel minimaal > 50 punten marge gaat hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voor de jury is er ook nog Frankrijk die flink in die vijver vist.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik durf uit eigenbehoud niet op Azerbeidzjan te stemmen.
15 naar 2580quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Xan21 het volgende:
Welk nr moet je smsen voor Finland?
Ik moet verplicht voetbal kijken 😆
15 naar 2580quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Xan21 het volgende:
Welk nr moet je smsen voor Finland?
Ik moet verplicht voetbal kijken 😆
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:24 schreef Dave het volgende:
Oh, Jan vindt de NL clip niet goed, of wat zei ie?
Ik stem Kroatië gewoon naar de douze points van Nederlandquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik durf uit eigenbehoud niet op Azerbeidzjan te stemmen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt je plekkie in de SC weer een jaar veiliggesteld
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 finland
2 moldavie
3 Tsjechië
4 Portugal
5 zweden
6 Azerbeidzjan
7 Zwitserland
8 Letland
9 servie
10 kroatie
11 Nederland
12 Israël
13 Malta
14 Noorwegen
15 Ierland
Ter info
Werd gevraag dat er geld in rekening werd gebracht. Mijn factuur de komende tijd in de gaten houdenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's goedkoper dan per ongeluk op de verkeerde stemmen wel
me 2quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Meridiaan het volgende:
Heb toch liever de originele uitvoering van dit nummer
Het is wel heel belangrijk hoor, want @Meke en ik gaan altijd iedereen langs of ze wel goed genoeg zijn voor onze SC en over jou hadden we dus onze twijfels. Heel goed dat je nu stemt!!quote:
Ik zal wel worden weggepestquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat ik nog een jaartje in de SC mag blijven na vandaag.
Is er alweer een Pino afgeslachtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Dave het volgende:
Wie is die vrouw in dat roze Pino pak? Ook niet echt zuiver
Oeh, goed om dat te weten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel heel belangrijk hoor, want @:Meke en ik gaan altijd iedereen langs of ze wel goed genoeg zijn voor onze SC en over jou hadden we dus onze twijfels. Heel goed dat je nu stemt!!
In deze uitvoering wel. Her origineel niet.quote:
Ja, @NailQueen staat wel op losse schroeven na haar België opmerking, maar we wachten de eindevaluatie nog even af.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel heel belangrijk hoor, want @:Meke en ik gaan altijd iedereen langs of ze wel goed genoeg zijn voor onze SC en over jou hadden we dus onze twijfels. Heel goed dat je nu stemt!!
Nee ik ben helemaal trots op hoe jij de instructies vanavond hebt opgevolgdquote:
Jullie zijn inderdaad van de ballotagecommissie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet getekend.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Moira het volgende:
Petitie om de naam van de ESF SC te wijzigen naar ESF ¦Č
Updatequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Moira het volgende:
De sms-schade tot nu toe:
1x Zwitserland (per ongeluk)
3x Portugal
4x Finland
5x Kroatië
Ja kun jij nog even dat geld overmaken trouwens?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie zijn inderdaad van de ballotagecommissie.
Ik heb tijdens nederland naar NPO1 geschakeld.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, @:nailqueen staat wel op losse schroeven na haar België opmerking, maar we wachten de eindevaluatie nog even af.
quote:
Goedzo!! @BillDauterive, update jij de sheet?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb tijdens nederland naar NPO1 geschakeld.
Geen Unibetquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Nederland nu 12e bij de bookmakers. Nou ja, over 40 minuten weten we het.
Je bedoeld de afdracht die jullie nog aan mij moeten doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kun jij nog even dat geld overmaken trouwens?
Dat wordt een hele hele interessante evaluatie. Het zou helpen als ze donderdag boven verwachting presteert.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, @:nailqueen staat wel op losse schroeven na haar België opmerking, maar we wachten de eindevaluatie nog even af.
Azerbeidjan zal wel de nummer 10 zijn in dat geval, en in dat geval ben jij verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb gestemd hoor. Azerbeidzjan.
Als Kroatië straks door is en NL is 11e houd ik jullie uiteraard verantwoordelijk.
Aii dat zijn minpuntenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld de afdracht die jullie nog aan mij moeten doen
Mogelijk dat de VAR uitsluitsel moet brengen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt een hele hele interessante evaluatie. Het zou helpen als ze donderdag boven verwachting presteert.
We kunnen niet op Nederland stemmen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Cirilico het volgende:
Als Kroatië straks door is en NL is 11e houd ik jullie uiteraard verantwoordelijk.
Ok, het ziet er naar uit dat het dan toch geen gelopen race is en je alsnog een kansje hebt om te blijven!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb tijdens nederland naar NPO1 geschakeld.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen bevestiging, dus ga ervanuit dat er ook niets afgeschreven wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Moira het volgende:
Ik heb 8,55 uitgegeven aan stemmenhoop echt dat Kroatie punten van NL krijgt
Ik ook op Azarbeidzjan. En Finland natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Cirilico het volgende:
Users die voordat de ballotagecommissieleden in de SC kwamen er al waren hebben jullie niks over te vertellenquote:
Ik heb 3 keer gestemd op Servië, Letland en Tsjechië allemaalquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Moira het volgende:
Ik heb 8,55 uitgegeven aan stemmenhoop echt dat Kroatie punten van NL krijgt
Vanaf een Zweedse simkaart?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook op Azarbeidzjan. En Finland natuurlijk
Nee, nee!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Azerbeidjan zal wel de nummer 10 zijn in dat geval, en in dat geval ben jij verantwoordelijk.
Dat komt vast goed! Vorig jaar werd er ook niets afgeschreven als de stem te laat binnen kwam.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog steeds geen bevestiging, dus ga ervanuit dat er ook niets afgeschreven wordt
Cute dat je dat denktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Users die voordat de ballotagecommissieleden in de SC kwamen er al waren hebben jullie niks over te vertellen
Mooo! Wat vond jij ervan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer gestemd op Servië, Letland en Tsjechië allemaal
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog steeds geen bevestiging, dus ga ervanuit dat er ook niets afgeschreven wordt
Nee, alweer een tijdje een Nederlandsequote:
Op die jurk kan je de snacks zettenquote:
Stom! Ik ga het zo wel nog eens proberenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh echt?ik krijg steeds gelijk 'uw stem op X is geregistreerd, bedankt voor uw deelname' na een sms
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nee, alweer een tijdje een Nederlandse
Thanks voor the autotunequote:
Vond Servië wat vocaal onzeker, maar Roch gestemd. Nederland weet ik zo niet. Maar ze hoeven zich niet te schamenquote:
Ja het gaat me niet eens per se om Nederland, want liever heb ik dat we niet doorgaan, maar gewoon überhaupt wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker spannend hè. Worden we als laatste genoemd of gewoon helemaal niet?
Was je aan het modden in het livetopic? Hoe ging het daar?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Vond Servië wat vocaal onzeker, maar Roch gestemd. Nederland weet ik zo niet. Maar ze hoeven zich niet te schamen
Live opgenomen. Want het geluid liep niet synchroon met haar mondbewegingen.quote:
Alles beter dan Madonnaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:36 schreef Redefine het volgende:
De liedjes lijken af en toe toch wel wat random gekozen om te coveren.
Het is nu toch geen schot voor de boeg meer? Dat had je in september moeten doenquote:
Hoe danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Nederland nu 12e bij de bookmakers. Nou ja, over 40 minuten weten we het.
Ja als je de lat zo laag gaat leggen.quote:
Tsjaquote:
Fixed.quote:
Is die blonde Hannah? Die schreeuwt echt bij alles wat ze zegtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Meke het volgende:
Ja okee Hannah schreeuwt wel een beetje, maar boeit me niet
Ja, ze vinden Azerbeidzjan, Ierland en Letland nog minder blijkbaarquote:
Wel ok, maar enkele posts zijn geveegd. En ook veel hulp van andere mods.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Was je aan het modden in het livetopic? Hoe ging het daar?
Dit vond je goed gezongenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Cirilico het volgende:
Wat kan Rita goed zingen en wat ziet ze er sexy uit.![]()
Heb haar nog een keer live gezien.Op hetzelfde podium als Elvana Gjata overigens.
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Is die blonde Hannah? Die schreeuwt echt bij alles wat ze zegt
Alesha is van BGT (geweest?) iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef Moira het volgende:
Zowel Alesha als Rita zijn juryleden bij die X Factor Britains Got Talent achtige shows toch
Fijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel ok, maar enkele posts zijn geveegd. En ook veel hulp van andere mods.
The Voice UK.quote:
Ja snap ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
12e in semi he, dus niet kwalificeren
Neequote:
Hoi nee doeiquote:
Ze hebben ook een post van mij weggehaald!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel ok, maar enkele posts zijn geveegd. En ook veel hulp van andere mods.
Nee.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja snap ikMaar dat we zelfs nog een plek gedaald zijn verbaast me
![]()
Tussen al die matigheid!
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze hebben ook een post van mij weggehaald!!
Ja snap ik welquote:
ESF Knokploeg erop afsturenquote:
Ok Billdauterive80quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze hebben ook een post van mij weggehaald!!
Ja dat kan ook zo maar nq wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Moldavië heel zwak vandaag sorry
Wat vond je ervan vanavond Mollie?quote:
Dat is ook niet zo moeilijke prestatiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat vinden we van de UK als host? Ik vind het allemaal beter en minder cringe/vervelend dan Turijn.
Ja ik ben wel fan tot nu toequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat vinden we van de UK als host? Ik vind het allemaal beter en minder cringe/vervelend dan Turijn.
Ja, maar Rotterdam 2021 en Malmö 2024 waren wel beter gehost.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Rotterdam 2021 en Malmö 2024 waren wel beter gehost.
Het is een stuk beter ja. Al is dat na vorig jaar niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Ongeveer Rotterdamniveau of niet?
Nee die is allang overzeesquote:
Rapstukje van Strikdame was wat cringe, verder wel okquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Geen Mika als presentator dus slechter kon het al nooit worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Turijn was dan ook een dieptepunt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Dat is ook wel een hele lage lat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Laura Pausini persoonlijk veel slechter dan Mika.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen Mika als presentator dus slechter kon het al nooit worden.
En nu Dustin the Turkey![]()
Ik denk dat Dublin 2024 wel gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Rotterdam 2021 en Malmö 2024 waren wel beter gehost.
Die ene (Hannah?) schreeuwt te veel. De andere twee zijn oke.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Mika was niet de slechtste toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Prima, alleen geen fan van de visuals die als intro en bumpers worden gebruiktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Weer een genottelijke dierrijke voorronde in de Late Late Showquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat Dublin 2024 wel gaat tegenvallen.
Echt een leuke halve finale! Allerlei genres, best leuke performances over het algemeen. Als Nederland doorgaat is het echt dankzij de running order.quote:
Vergeet Laura 'fuchsia' Pausini niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leeker hoor, die man eet er al jaren een dik belegde boterham van.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Nogmaals. Wat is het ESF zonder een beetje Mans Zelmerlow?
Het kan ermee te maken hebben dat ik de muziek van Laura uit de jaren '90 nog steeds luister terwijl ik Mika al sinds zijn eerste single verschrikkelijk vind.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Laura Pausini persoonlijk veel slechter dan Mika.
TOETERTJESquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Prima, alleen geen fan van de visuals die als intro en bumpers worden gebruikt
Altijd feest dus?quote:
Wat kon ze zingen he, die meid?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Laura Pausini persoonlijk veel slechter dan Mika.
Hier had Davina wel een passend liedje voor.quote:
Deel 1 is net klaar ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
Ah, gelukkig, hebben we nu het jaarlijkse Mans momentje al gehad?
Deel 1 vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
Donderdag nog 1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
Donderdag weerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
Ja. Donderdag komt Alexander Rybakquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:48 schreef sportfreak het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag het vervolg, denk ik?
Jullie missen wel kansen hoor. @Meke ook al.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:50 schreef Meke het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van mijn stem trouwens. Hoop dat zaterdag mijn stem wel doorkomt
Heb je toevallig Simyo? Want dan werkt het uberhaupt niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:50 schreef Meke het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van mijn stem trouwens. Hoop dat zaterdag mijn stem wel doorkomt
Beetje ESF traditie.quote:
is al besprokenquote:
Waarom? Kwalitatief niets op aan te merken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rapstukje van Strikdame was wat cringe, verder wel ok
Wel verwacht.quote:
Misschien vrijdag alvast stemmen voor zaterdag!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:50 schreef Meke het volgende:
Moet wel allemaal nog gecontroleerd worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Er is toch allang een uitslag? Nu krijgen we eerst nog 3 optredens.
Ik vond het niet zo passendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Waarom? Kwalitatief niets op aan te merken.
Volgens mij waren we om elf uur klaarquote:
Dit duurt altijd zo lang. Ligt er wel aan wat ze doen of het lang aanvoelt of niet.quote:
Dit was eerder altijd om 23:00 wel klaar en dan waren er ook nog meer optredens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel allemaal nog gecontroleerd worden.
Jan heeft apart gehoor.quote:
Nee Tele2quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je toevallig Simyo? Want dan werkt het uberhaupt niet.
Als NL door gaat, dan wordt Nederland als laatste genoemd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Wie zou de eerste zijn die ze aankondigen en wie de laatste?
Ik gok Noorwegen als eerste, Portugal als laatste
Finale is wel heel erg overbodig lang ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit was eerder altijd om 23:00 wel klaar en dan waren er ook nog meer optredens.
Finale is tegenwoordig ook echt een tergend lange zit terwijl er voorheen gewoon om 00:30 wel een winnaar was.
Altijd denken in oplossingenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien vrijdag alvast stemmen voor zaterdag!
Israel als eerste gok ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Wie zou de eerste zijn die ze aankondigen en wie de laatste?
Ik gok Noorwegen als eerste, Portugal als laatste
Againquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als NL door gaat, dan wordt Nederland als laatste genoemd.
Ook waarschijnlijk de enige grappige.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Mr Bean zou wel het hoogtepunt van de avond zijn
Hopelijk is hij er ook bij zaterdag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Hmm stomquote:
Bij de OS in Londen was die er wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Gezellig, ik ook dus!quote:
Maakt mij niet uit. Hij mag ook gewoon m'n huis schoonmaken zonder huwelijk hoorquote:
En dat wasquote:
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:56 schreef AgnesGru het volgende:
Weten jullie of de finale terug te kijken is via NPO gemist?
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |