wattuh?quote:
Ging even fout.quote:
Ik had als TT: Tiet zat.quote:
Dikke lollie?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dikke lollie
echt niet oke!
binnen 2 minuten een kaap
Je kunt een mod vragen het aan te passen naar jouw TTquote:Op maandag 8 mei 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dikke lollie
echt niet oke!
Vraag even aan een mod voor een andere TT, dan is deze discussie ook meteen geslotenquote:Op maandag 8 mei 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dikke lollie
echt niet oke!
Boeit ze niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Namen niet de moeite om even naar binnen te lopen voor Janet.
Ze klaagt nu al steen en been. Niet de eerste keer dat ze klaagt over een opdrachtquote:Op maandag 8 mei 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Benieuwd of Moraima in een maand tijd gaat leren hoelahoepen.....heb er een hard hoofd in.
Welke TT wil je?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
@:dotteke kun je de titel veranderen.. werd net gekaapt
Nope heb niet gezien of gehoord. Hun hadden het over 11 maar of ze daarmee bedoelen 11 man gehaald?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
Weet iemand nu het eindbedrag?
Voor een nog onduidelijke reden brengen ze het (weer) niet in beeld.
Vanmorgen werd gezegd als iedereen het nu nog haalt hebben 320 euroquote:Op maandag 8 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
Weet iemand nu het eindbedrag?
Voor een nog onduidelijke reden brengen ze het (weer) niet in beeld.
Dus alleen Ice heeft het niet gehaald?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen werd gezegd als iedereen het nu nog haalt hebben 320 euro
Maar of het klopt geen idee
Vanmorgen zeiden ze alleen Isaac niet gehaald, weet niet of vandaag iedereen het gehaald heeft zo ja dan hebben ze 320 euroquote:
Dacht dat Ice idd 0 had, maar bij een ander ging de bromtoon van meer dan 20 seconden te laat (ben even kwijt bij wie dat was)quote:
Jij zei bij mirthe ?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat Ice idd 0 had, maar bij een ander ging de bromtoon van meer dan 20 seconden te laat (ben even kwijt bij wie dat was)
Nee Mirthe was op tijd, dacht dat met Jasper, maar had ongelijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zei bij mirthe ?
Maar op de aftelklok was te zien dat ze op tijd was
Ja zie hierbovenquote:Op maandag 8 mei 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee Mirthe was op tijd, dacht dat met Jasper, maar had ongelijk.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Babbel, zo grappig is Jeff nu ook weer niet.
ij heeft wel gelijkquote:Op maandag 8 mei 2023 16:50 schreef Puzzie het volgende:
Over Eunie die de camera's weer zoekt![]()
[ afbeelding ]
wat voor dag hebben de Bro's dan?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
De bro's krijgen 85 eurie voor hun dag
[ afbeelding ]
Die zong Private investigations van The Dire Strraitsquote:Op maandag 8 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Wendy kan zien zingen. Ik vind iedereen behalve haar.
Zie hem nietquote:Op maandag 8 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Wendy kan zien zingen. Ik vind iedereen behalve haar.
Niet gehoordquote:Op maandag 8 mei 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
zoo hee wordt zowie even semi grappig op haar plek gezet...
Ik dacht dat dat Rupert was. En hij stond in het publiek dacht het mislukt was. Zag niemand op het podium. Had ze het gehaalt?quote:Op maandag 8 mei 2023 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zong Private investigations van The Dire Strraits
Nee dat was Wendy en gehaald iddquote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Rupert was. En hij stond in het publiek dacht het mislukt was. Zag niemand op het podium. Had ze het gehaalt?
Snelquote:Op maandag 8 mei 2023 16:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou zal mij benieuwen wannneer BABBEEET dat te horen krijgt "hij zei dat ik mooi was"
Tis toch treurigquote:Op maandag 8 mei 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
Die nare kop nu ook, probeert ze verleidelijk over te komen![]()
Oh okay ik wist niet van een lijst. Is die ergens te bekijken?quote:
Bedoel evenementboek van de maandquote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay ik wist niet van een lijst. Is die ergens te bekijken?
Rupert: "Anders hadden we nu 340 euro gehad"quote:Op maandag 8 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Stond er 340 op het scherm zegt Jeff, iemand geeft antwoord wat ik niet versta
O, dat dacht ik, zegt Jeff
Ah op die manierquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Marciano: Waarom kijk je zo verliefd naar hem
Jaquote:
Dat gebruiken ze ook heel veel daarquote:
Vlak voor de start van een eliminatieopdracht moet je hem een 'gemeende' aai over de bol gevenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vlak voor de start van een eliminatieopdracht moet je hem een 'gemeende' aai over de bol geven
En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
-knip- dit kan wel wat minder.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
Sasha neemt het allemaal veel te serieus terwijl ze totaal geen recht van spreken heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Hier ook,snap niks van haar gebrabbel.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
Dat dit allemaal kan en mag zo onvriendelijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Ice verdient echt 'n bijl in zijn nek
omdat ze door jeff werd afgewezen ooitquote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Zoe zoveel moeite heeft met Jeff en Ice zo leuk vindt.
Ice behandelt haar echt als stront
Blijf van me af,alleen Kim mag dat.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat ze door jeff werd afgewezen ooit
Oja, da's waar idd.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rancunequote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hij de pot wint. Ik gun het Wendy het meestquote:Op maandag 8 mei 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Als Marciano de pot wint, kan hij beter haartransplantatie doen.
En afrekenen met zijn tic
Ja dus.. en hij is lekker aan het bierquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
iemand zet muziek aan buiten en Bern irriteert zich eraan.
"straks gaat iedereen dat doen"
Dat JW er ook niets van zegt...
Is het weer Jeff?
Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hij de pot wint. Ik gun het Wendy het meest
Ik heb wel een vermoeden.Iets richting een Nadir type.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar die ex-vriendjes van Zoe want je spoort niet als je denkt enige kans te maken bij Isaac
Er zijn hele programma's gemaakt over stalking....quote:Op maandag 8 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar die ex-vriendjes van Zoe want je spoort niet als je denkt enige kans te maken bij Isaac (of dus Jeff)
Daar moest ik dus ook meteen aan denken jaquote:Op maandag 8 mei 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden.Iets richting een Nadir type.
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dus.. en hij is lekker aan het bier![]()
[ afbeelding ]
16 autobanden , klimmuur etcquote:Op maandag 8 mei 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Wat is Isaac dan wel niet allemaal aan het opvragen?
Een verklaring omtrent goed gedragquote:Op maandag 8 mei 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Wat is Isaac dan wel niet allemaal aan het opvragen?
en ja hoor, nog steeeeeeeds op kantoor en een ventilator hebben ze toch??quote:
Opblaasbare hindernisquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ja hoor, nog steeeeeeeds op kantoor en een ventilator hebben ze toch??
quote:
Wat vreselijk enig.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice wil een soort van obstakle run maken , heft hij ooit verteld
Ja, hopelijk moet Zoe ook meedoenquote:Op maandag 8 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice wil een soort van obstakle run maken , heft hij ooit verteld
Doet ze hoe dan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet ze hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je bedoelt die wimpers van Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 17:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ja hoor, nog steeeeeeeds op kantoor en een ventilator hebben ze toch??
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 8 mei 2023 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Eunice staat al een uur en 10 min te hoelahoepen
Nou lekker laten doen. En laat JW er gezellig bij gaan zitten. Kijken wij wel naar wat anders. Iedereen blijquote:Op maandag 8 mei 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Dit kan ze nog uren volhouden.
[ afbeelding ]
Kaartende mensenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou lekker laten doen. En laat JW er gezellig bij gaan zitten. Kijken wij wel naar wat anders. Iedereen blij
Heeft Zoe al eens eerder voor een evenement besteld?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
wendy moet weer even oplepelen wat er nodig is voor een evenement aan boodschapjes
kan dat kind echt niks zelf
quote:
Doe toch eens even normaal tegen elkaar!quote:
De vraag is: heeft zowie al eens iets zelfstandig gedaan.. sinds ze 'manager' isquote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Zoe al eens eerder voor een evenement besteld?
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De vraag is: heeft zowie al eens iets zelfstandig gedaan.. sinds ze 'manager' is![]()
Ik vind ze nog eigenlijk allemaal heeeel behulpzaamquote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.
Eigen schuld, dikke bult, hadden ze maar niet voor haar moeten kiezen
Uiteraard, op deze manier hebben ze er nog een beetje invloed opquote:Op maandag 8 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind ze nog eigenlijk allemaal heeeel behulpzaam![]()
Wellicht ook een stukje eigenbelang![]()
Daar mag je het niet over hebben..Over de voorgangers...quote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.
Eigen schuld, dikke bult, hadden ze maar niet voor haar moeten kiezen
Niet?! Ik doe het gewoon tochquote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar mag je het niet over hebben..Over de voorgangers...
Is daar geld voor?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Zoe ging een Horecava organiseren met hapjens en dingentjens.. niets meer over gehoord
Ik ging in de jaren '80 ook elk jaar naar de HoReCaVa in de RAI om lekker ladderzatquote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Zoe ging een Horecava organiseren met hapjens en dingentjens.. niets meer over gehoord
Daar kunnen ze best wat kratjes voor kopenquote:
Kratje Pitt = 5,79quote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh daar heb je 1 kratje bier voor en wat hapjes
ze heeft 2 kratjes bier gekocht , den hartog weer blijquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kunnen ze best wat kratjes voor kopen![]()
Zei Babette een paar weken geleden niet dat ze geen alcohol meer ging drinken? Als ze zich daar eindelijk aan gaat houden is er meer voor de rest.
Als je ziet hoe snel sommigen zo'n flesje leeg drinken moet het wel heel lekker zijn, zelf denk ik dat je niet veel kan verwachten voor dat geldquote:Op maandag 8 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel heel goedkoop.
Is het gebrouwen van natte kranten?
Gaat die kontenkruiper allemaal fixen voor Icequote:Op maandag 8 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Zoë al snoep uitbetaald aan de "snoepers"
Hoezo stel je die vraag aan Zoe? En Tiano dan? Of Kenzy? Rupi? Wendy? Wat een voorspelbare farce zeg!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:23 schreef chufi het volgende:
Hoeveel outfits gaat Zoe dragen tijdens haar verdeel en leers periode?
Gaat ze fixen, Zoë hoort zelf ook bij de snoepers. Maar zeurt er nooit over btw...quote:Op maandag 8 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Hadden haar voorgangers dat niet allang moeten doen?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Vandaag is groen !?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]ik las Ierse periode [ afbeelding ]
Blijkbaar geen geld voorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden haar voorgangers dat niet allang moeten doen?
Wat hebben GJ en KimK zich toen ongekend belachelijk gemaakt zegquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het siert haar alleen dat zij als eerst manager zich aan de afspraken die over het snoepen gegaan zijn wil houden.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat ze fixen, Zoë hoort zelf ook bij de snoepers. Maar zeurt er nooit over btw...
Een kontenkruiper pur sangquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
net beweerde zowie nog.. ik heb de jongens 2x gewaarschuwd.. als het op is is het op..
nu staat ze in de keuken en gaat ze de ketchup verstoppen op kantoor voor de jongens...
Die hadden alleen geld voor drankquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar uiteraard moet iedereen wel weer op groen voor de komende tabaksstelling.quote:
quote:
Misselijk tochquote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
buiten stoere woordjes gebruiken..
en dan snel binnen het sausje voor 'de jongens' gaan wegzetten
tja als de kindjes zichzelf niet in de hand hebbenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
net beweerde zowie nog.. ik heb de jongens 2x gewaarschuwd.. als het op is is het op..
nu staat ze in de keuken en gaat ze de ketchup verstoppen op kantoor voor de jongens...
Het ging om 25 euri p/w oftewel drie hele eurootjes per dagquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar uiteraard moet iedereen wel weer op groen voor de komende tabaksstelling.
Volgens jaquote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja volgens de vorige managers blijkbaar niet
ja maar buiten zei ze net bij babbel en wendy: als het op is is het op.. pech..quote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja als de kindjes zichzelf niet in de hand hebben
En vergeet de wijn en de hapjes op kantoor niet.quote:
Wendy had er geen geld voor en die was behoorlijk eerlijkquote:
Ja, dat dus maar geld voor snoep was er nooit, dus respect voor `Zoë als zij dat nu wel gaat doenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En vergeet de wijn en de hapjes op kantoor niet.
Ze kan van gedachten veranderen, ze kan denken dat Babette en Wendy de pot op kunnen, het is allemaal niet zo ernstig vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar buiten zei ze net bij babbel en wendy: als het op is is het op.. pech..
zoiets..
en dan nu het snel weg gaan zetten
het is maar een RLSquote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan van gedachten veranderen, ze kan denken dat Babette en Wendy de pot op kunnen, het is allemaal niet zo ernstig vind ik.
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy had er geen geld voor en die was behoorlijk eerlijk
Dus ik weet niet hoor
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoor
Babs heeft letterlijk gezegd:quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoor
Alleen Rupie en die dacht alleen aan zichzelfquote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.
Precies!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is maar een RLS
niks is daar ernstig![]()
Was zij ook manager? Gemistquote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft letterlijk gezegd:
'We gunnen hen die snoep niet'
was toch ¤64?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....
Babs blijkbaar ookquote:Op maandag 8 mei 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen Rupie en die dacht alleen aan zichzelf
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had ze afgesproken met Isaac en Marciano om de ketjap weg voor hun te zetten. Zoals hun ook eieren weer die ze over hebben aan Janet geven. Dit ivm geld besparen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
buiten stoere woordjes gebruiken..
en dan snel binnen het sausje voor 'de jongens' gaan wegzetten
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft de keuken verlaten, niets voor hem dat koken iets doen in de keuken
Ze gingen toch per persoon bestellen? Iedereen krijgt 13.50 om te besteden . Dus kan iemand naar zoė toegaan en bij. 1 zak chips bestellen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.
Zat ook al te kijken, is toch al wel klaarquote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Is Mirthe die groente tot snot aan het sudderen?
Is de bami alquote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Is Mirthe die groente tot snot aan het sudderen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....kan je veel snoep voor kopen.
De rechterhand van Wendy destijds.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het staat echt al een tijdje aanquote:Op maandag 8 mei 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken, is toch al wel klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |