Heeft Zoe al eens eerder voor een evenement besteld?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
wendy moet weer even oplepelen wat er nodig is voor een evenement aan boodschapjes
kan dat kind echt niks zelf
quote:
Doe toch eens even normaal tegen elkaar!quote:
De vraag is: heeft zowie al eens iets zelfstandig gedaan.. sinds ze 'manager' isquote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Zoe al eens eerder voor een evenement besteld?
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De vraag is: heeft zowie al eens iets zelfstandig gedaan.. sinds ze 'manager' is![]()
Ik vind ze nog eigenlijk allemaal heeeel behulpzaamquote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.
Eigen schuld, dikke bult, hadden ze maar niet voor haar moeten kiezen
Uiteraard, op deze manier hebben ze er nog een beetje invloed opquote:Op maandag 8 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind ze nog eigenlijk allemaal heeeel behulpzaam![]()
Wellicht ook een stukje eigenbelang![]()
Daar mag je het niet over hebben..Over de voorgangers...quote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo veel als haar voorgangers, maar dat lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen.
Eigen schuld, dikke bult, hadden ze maar niet voor haar moeten kiezen
Niet?! Ik doe het gewoon tochquote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar mag je het niet over hebben..Over de voorgangers...
Is daar geld voor?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Zoe ging een Horecava organiseren met hapjens en dingentjens.. niets meer over gehoord
Ik ging in de jaren '80 ook elk jaar naar de HoReCaVa in de RAI om lekker ladderzatquote:Op maandag 8 mei 2023 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Zoe ging een Horecava organiseren met hapjens en dingentjens.. niets meer over gehoord
Daar kunnen ze best wat kratjes voor kopenquote:
Kratje Pitt = 5,79quote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh daar heb je 1 kratje bier voor en wat hapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |