Blijkbaar geen geld voorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden haar voorgangers dat niet allang moeten doen?
Wat hebben GJ en KimK zich toen ongekend belachelijk gemaakt zegquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het siert haar alleen dat zij als eerst manager zich aan de afspraken die over het snoepen gegaan zijn wil houden.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat ze fixen, Zoë hoort zelf ook bij de snoepers. Maar zeurt er nooit over btw...
Een kontenkruiper pur sangquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
net beweerde zowie nog.. ik heb de jongens 2x gewaarschuwd.. als het op is is het op..
nu staat ze in de keuken en gaat ze de ketchup verstoppen op kantoor voor de jongens...
Die hadden alleen geld voor drankquote:Op maandag 8 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar uiteraard moet iedereen wel weer op groen voor de komende tabaksstelling.quote:
quote:
Misselijk tochquote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
buiten stoere woordjes gebruiken..
en dan snel binnen het sausje voor 'de jongens' gaan wegzetten
tja als de kindjes zichzelf niet in de hand hebbenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
net beweerde zowie nog.. ik heb de jongens 2x gewaarschuwd.. als het op is is het op..
nu staat ze in de keuken en gaat ze de ketchup verstoppen op kantoor voor de jongens...
Het ging om 25 euri p/w oftewel drie hele eurootjes per dagquote:Op maandag 8 mei 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar uiteraard moet iedereen wel weer op groen voor de komende tabaksstelling.
Volgens jaquote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja volgens de vorige managers blijkbaar niet
ja maar buiten zei ze net bij babbel en wendy: als het op is is het op.. pech..quote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja als de kindjes zichzelf niet in de hand hebben
En vergeet de wijn en de hapjes op kantoor niet.quote:
Wendy had er geen geld voor en die was behoorlijk eerlijkquote:
Ja, dat dus maar geld voor snoep was er nooit, dus respect voor `Zoë als zij dat nu wel gaat doenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En vergeet de wijn en de hapjes op kantoor niet.
Ze kan van gedachten veranderen, ze kan denken dat Babette en Wendy de pot op kunnen, het is allemaal niet zo ernstig vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar buiten zei ze net bij babbel en wendy: als het op is is het op.. pech..
zoiets..
en dan nu het snel weg gaan zetten
het is maar een RLSquote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan van gedachten veranderen, ze kan denken dat Babette en Wendy de pot op kunnen, het is allemaal niet zo ernstig vind ik.
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy had er geen geld voor en die was behoorlijk eerlijk
Dus ik weet niet hoor
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoor
Babs heeft letterlijk gezegd:quote:Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoor
Alleen Rupie en die dacht alleen aan zichzelfquote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.
Precies!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is maar een RLS
niks is daar ernstig![]()
Was zij ook manager? Gemistquote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft letterlijk gezegd:
'We gunnen hen die snoep niet'
was toch ¤64?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....
Babs blijkbaar ookquote:Op maandag 8 mei 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen Rupie en die dacht alleen aan zichzelf
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had ze afgesproken met Isaac en Marciano om de ketjap weg voor hun te zetten. Zoals hun ook eieren weer die ze over hebben aan Janet geven. Dit ivm geld besparen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
buiten stoere woordjes gebruiken..
en dan snel binnen het sausje voor 'de jongens' gaan wegzetten
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft de keuken verlaten, niets voor hem dat koken iets doen in de keuken
Ze gingen toch per persoon bestellen? Iedereen krijgt 13.50 om te besteden . Dus kan iemand naar zoė toegaan en bij. 1 zak chips bestellen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Wendy waren er ook nog een paar.
Zat ook al te kijken, is toch al wel klaarquote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Is Mirthe die groente tot snot aan het sudderen?
Is de bami alquote:Op maandag 8 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Is Mirthe die groente tot snot aan het sudderen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die heeft voor 54 euro aan koffie verknalt....kan je veel snoep voor kopen.
De rechterhand van Wendy destijds.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |