quote:Op maandag 8 mei 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Marciano: Waarom kijk je zo verliefd naar hem
Jaquote:
Dat gebruiken ze ook heel veel daarquote:
Vlak voor de start van een eliminatieopdracht moet je hem een 'gemeende' aai over de bol gevenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vlak voor de start van een eliminatieopdracht moet je hem een 'gemeende' aai over de bol geven
En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
-knip- dit kan wel wat minder.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
Sasha neemt het allemaal veel te serieus terwijl ze totaal geen recht van spreken heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Hier ook,snap niks van haar gebrabbel.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
Dat dit allemaal kan en mag zo onvriendelijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Ice verdient echt 'n bijl in zijn nek
omdat ze door jeff werd afgewezen ooitquote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Zoe zoveel moeite heeft met Jeff en Ice zo leuk vindt.
Ice behandelt haar echt als stront
Blijf van me af,alleen Kim mag dat.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat ze door jeff werd afgewezen ooit
Oja, da's waar idd.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rancunequote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hij de pot wint. Ik gun het Wendy het meestquote:Op maandag 8 mei 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Als Marciano de pot wint, kan hij beter haartransplantatie doen.
En afrekenen met zijn tic
Ja dus.. en hij is lekker aan het bierquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
iemand zet muziek aan buiten en Bern irriteert zich eraan.
"straks gaat iedereen dat doen"
Dat JW er ook niets van zegt...
Is het weer Jeff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |