En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
-knip- dit kan wel wat minder.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
5 euro over.
Overwogen wordt of daar bier voor gehaald kan worden.
Een ding, jeff haalt ook al bier zegt Zoe
Ice: ik was aan het praten.
Sasha neemt het allemaal veel te serieus terwijl ze totaal geen recht van spreken heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Hier ook,snap niks van haar gebrabbel.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:26 schreef Charmian het volgende:
Op de andere stream bern en sasha...er komt een hele woorddiarree uit de mond van sas, alleen geen idee wat ze zegt, mijn geluid staat op 100%
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan ook Heineken bestellen. Marciano vindt het goed .. Tot er weer geen eten is, dan hebben anderen geld aan bier verspild ...
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Van rustig, ga ik langzaam aan naar wit wegtrekkend tot knalrood aanlopend
Dat dit allemaal kan en mag zo onvriendelijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Ice verdient echt 'n bijl in zijn nek
omdat ze door jeff werd afgewezen ooitquote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Zoe zoveel moeite heeft met Jeff en Ice zo leuk vindt.
Ice behandelt haar echt als stront
Blijf van me af,alleen Kim mag dat.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat ze door jeff werd afgewezen ooit
Oja, da's waar idd.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rancunequote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hij de pot wint. Ik gun het Wendy het meestquote:Op maandag 8 mei 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Als Marciano de pot wint, kan hij beter haartransplantatie doen.
En afrekenen met zijn tic
Ja dus.. en hij is lekker aan het bierquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
iemand zet muziek aan buiten en Bern irriteert zich eraan.
"straks gaat iedereen dat doen"
Dat JW er ook niets van zegt...
Is het weer Jeff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |