Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat hij de pot wint. Ik gun het Wendy het meest
Ik heb wel een vermoeden.Iets richting een Nadir type.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar die ex-vriendjes van Zoe want je spoort niet als je denkt enige kans te maken bij Isaac
Er zijn hele programma's gemaakt over stalking....quote:Op maandag 8 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar die ex-vriendjes van Zoe want je spoort niet als je denkt enige kans te maken bij Isaac (of dus Jeff)
Daar moest ik dus ook meteen aan denken jaquote:Op maandag 8 mei 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden.Iets richting een Nadir type.
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dus.. en hij is lekker aan het bier![]()
[ afbeelding ]
16 autobanden , klimmuur etcquote:Op maandag 8 mei 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Wat is Isaac dan wel niet allemaal aan het opvragen?
Een verklaring omtrent goed gedragquote:Op maandag 8 mei 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Wat is Isaac dan wel niet allemaal aan het opvragen?
en ja hoor, nog steeeeeeeds op kantoor en een ventilator hebben ze toch??quote:
Opblaasbare hindernisquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ja hoor, nog steeeeeeeds op kantoor en een ventilator hebben ze toch??
quote:
Wat vreselijk enig.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice wil een soort van obstakle run maken , heft hij ooit verteld
Ja, hopelijk moet Zoe ook meedoenquote:Op maandag 8 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice wil een soort van obstakle run maken , heft hij ooit verteld
Doet ze hoe dan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |