SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht Jasper - 6 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht Zoë - 6 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Bern de roze flamingo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
JW, Janet en Bep over afhankelijkheidsrelaties en het belang van elkaar vrij kunnen latenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bep tegen JW:' Heb je nog een leuke date voor Erik
JW lachen
Janet:' Dan zoek je naar een speld in de hooibergMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
JW: "Nee maar luister Babette, als je 47 jaar bent, en je hebt nog nooit dat ding uit de broek gehad, dan is er echt iets mis"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Wendy is te dik voor Erik
OMG Erik houdt van anorexia tiepjes![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sas is wel een type voor Erik
JW:' nou regie ......
Wendy: stem op Bern'
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van max 30 jaar ongeveer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Wendy is te dik voor Erik
OMG Erik houdt van anorexia tiepjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Babs: "Het was volle maan vannacht he jongens, hebben jullie mij gehoord?" <huilt als een wolf>
Erik: "Alleen ik en Mirthe hebben dat gedaan gisteravond"
Babs: "De ceremonie?"
Erik: <huilt als een wolf>: "Tijdens volle maan."
Babs: "Dan komen al jullie wensen uit E"
JW: "Nou, dan moeten wel oppassen dan klimmen ze hier over het hek heen straks"
Erik: "Mogen al die vrouwen wel oppassen!"
JW: "Al die vrouwen hier over hek heen mogen we Erik straks wel beschermen straks"
Babs: "We hebben GI Jane (Janet) om het te beschermen"
Janet: "En of! Kom je aan Erik, kom je aan mij!"
-
Babs: "Erik krijg een Nederlandse denk ik"
Erik: "Wat krijg ik?"
Babs: "Een Nederlandse lied"
Janet: "Een leuke meid"
Wendy: "Van 25.. Maar ze moet wel heel slank zijn
Janet: "Ooh, ook dat nog"
Babs: "Heel dun, geen tieten, geen billen"
JW "Slank zijn, tussen de 25 en de 40"
Babs: "Max 40!"
JW: "Max! Slanke den, geen kinderen, liefst nog maagd, nou Erik... Ik help je niet zoeken, want die zijn er niet".
Erik: "Weet al dat jij weinig gezocht hebt, want die zijn er heus wel."
JW: "Die zijn er wel? Je hebt ze in 47 jaar niet gevonden en het wordt er niet makkelijker op"
Erik: "Nee dat weet ik"
Wendy: "Wat is een optie 2?"
JW: "Nou iets ouder, moet rimpels en kinderen"
Wendy: "Én nog maagd!"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
babs tegen Euni, je vind je wel bijna close to perfection..ff meegeluisterd, maar wat een echte eikel die Erik, hij meent het ook nog wat hij zit te bazelen...![]()
Volgens mij zit die in het verkeerde programma buitenlandse bruiden lijkt me meer gepast voor hemquote:![]()
Over de perfecte vrouw voor Erik
Rupi : "je moet je zoekactie bijstellen, je zoekt iets dat niet bestaat"
Rupi : "Perfectie bestaat niet"
Eunice : "wat zeg je? kuch kuch"
Rupi : "Perfectie bestaat niet hahaha"
Eunice : "kuch kuch"
Babbel : "somebody wants attention"![]()
en gaat nog even door en komt weer op perfectie.
JW :"voor mij is ze wel perfect hoor"![]()
Eunice komt knuffelen en krijgt kusjes van JW.
Babbel : "kan ik de chat nog verlaten"
![]()
![]()
![]()
goh schakelen ze die vrolijke stream met wendy babet jw en erik weg voor zoe en janet op kantoor. Waardeloos weer![]()
Wissel naar Zoe, maar op stream 2 gaat het buiten verder“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ze Zijn er weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:36 schreef IkFok het volgende:
goh schakelen ze die vrolijke stream met wendy babet jw en erik weg voor zoe en janet op kantoor. Waardeloos weerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Voordeel is dat we wel lekker naar het nummer kunnen luisteren en zelf meeblèrenquote:if it's meant to be, it will be![]()
Ik zong meequote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voordeel is dat we wel lekker naar het nummer kunnen luisteren en zelf meeblèren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en was verbaasd dat ik de hele tekst nog kende
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tekst staat op het scherm voor hun neus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en was verbaasd dat ik de hele tekst nog kende![]()
Was hij wel binnen de 10 sec daar?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef ledn81 het volgende:
ah die mocht langer![]()
afgekeurd ook. Maakte er ook een potje van met zijn motherfuckers tussendoorEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
bij mij niet, maar slecht van Isaac, bewoog zijn mond en probeerde het niet eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tekst staat op het scherm voor hun neus.if it's meant to be, it will be![]()
Nee hij deed geen moeitequote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij mij niet, maar slecht van Isaac, bewoog zijn mond en probeerde het niet eensMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ze in dit tempo doorgaan zijn ze morgen klaar met deze opdracht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:47 schreef Puzzie het volgende:
JW :'Nou dan kan je het vannacht ook shaken'if it's meant to be, it will be![]()
Aan geluiden van toeschouwers te horen "ahhh" net te laat. misschien daarom de negatieve zoemer.quote:
Was niet in beelfd of ie op tijd was
beide streams :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jasper: "Zouden sommigen met deze opdracht ook 2 keer moeten?"
Sure jap! Maar alleen degene waarbij er 2 nummers op 1 stonden tijdens de geboorte
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Alles voor de nieuwe ongeschikte manager...maar zeker weten dat ze nu wel het bewuste kratje bier gaat bestellen..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze in dit tempo doorgaan zijn ze morgen klaar met deze opdracht.![]()
En de eerste faal .....![]()
Verdienopdracht Isaac - 6 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ze vertrouwen het ook nog niet, is een site waar je de geboortedatum kan invullen en dan krijg je het nummer te zien, wat die dag op 1 stondquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper: "Zouden sommigen met deze opdracht ook 2 keer moeten?"
Sure jap! Maar alleen degene waarbij er 2 nummers op 1 stonden tijdens de geboorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Ik dacht dat Isaac 2x moest maar loopt mij stream weer een halfuur achter....pff, Videoland!
Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat Isaac 2x moest maar loopt mij stream weer een halfuur achter....pff, Videoland!![]()
![]()
Als het goed is:
Wendy : Op 4 oktober 1982, was Dire Straits - Private Investigations de nummer 1
Babs : Op 11 december 1982, was Doe Maar - De Bom de nummer 1“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
En Erik: like a virginquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:02 schreef engine het volgende:
Brabbel wil wel "red red wine" zingen [ afbeelding ]
if it's meant to be, it will be![]()
zingen of brabbelenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:02 schreef engine het volgende:
Brabbel wil wel "red red wine" zingen [ afbeelding ]![]()
![]()
Dire Straits is nauwelijks te zingen, begint heel rustig met een lang intro. Is een beetje symfonisch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
Als het goed is:
Wendy : Op 4 oktober 1982, was Dire Straits - Private Investigations de nummer 1
Babs : Op 11 december 1982, was Doe Maar - De Bom de nummer 1Allemaal cabaretteketet!![]()
tegen de 6 min 50 sec aan..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dire Straits is nauwelijks te zingen, begint heel rustig met een lang intro. Is een beetje symfonisch.![]()
![]()
wel die van 2 halve liter..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan je een Wendy en Babette fles winnen![]()
![]()
Erik was 18 jaar geleden ook 15
Zoe weer zeuren dat Rupert op de trap stond toen zij moest zingen. Je hebt best een kont, maar er kunnen best 2 mensen langs elkaar op die trap. Al de 3e keer dat ik haar dit hoor zeggen. Maargoed Zoe herhaalt alles graag 24x![]()
Alle nummers die op 1 stonden op de geboortedata van de deelnemersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ja dat wordt een lastige! Misschien kiezen ze iets anders, ondanks dat die toch op 1 stond toenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dire Straits is nauwelijks te zingen, begint heel rustig met een lang intro. Is een beetje symfonisch.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Alle nummers die op 1 stonden op de geboortedata van de deelnemersMarciano A Brand new daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is een kei hoog schreeuwnummer
zijn lach haalt die hoogte wél, makkie dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle nummers die op 1 stonden op de geboortedata van de deelnemersThanks, fijne research ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Alle nummers die op 1 stonden op de geboortedata van de deelnemersDe Top 40 is de langstlopende hitlijst van Nederland en werd op 2 januari 1965 voor het eerst uitgezonden. Door de jaren heen heeft de lijst bewezen een consequent overzicht te geven van de populairste hits van ons land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Alle nummers die op 1 stonden op de geboortedata van de deelnemersWat een toeval, Eunice kan in het Spaans meezingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga deze misschien nog een beetje bijsnijden, leuk gesprek in de tuin, aanrader ....![]()
![]()
Leuk gesprek in de tuin - 6 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga deze misschien nog een beetje bijsnijden, leuk gesprek in de tuin, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk gesprek in de tuin - 6 mei 2023.Ja dat was echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja valt sowieso wel op dat sommige liedjes er goed bij 'hun deelnemers' passen!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een toeval, Eunice kan in het Spaans meezingen.
Dat nummer vind ik dan weer niets maar verder was ik wel liefhebberquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Boodschappen binnen
Jeff : "Die van jou nog steeds niet" tegen Babet
kratje bier dat van Babet tegoed was zit er nog niet bij.
De Febo beheerd blijkbaar wanneer wat binnen komt![]()
![]()
Erik hoopt dat de komende dagen een beetje kan bij eten
JW: "Wat jullie allemaal met dat eten hebben, allemaal in paniek als er geen eten is. Het boeit me echt niet, ik lust wel wat, maar als we niet wat krijgen, dan niet, komt vanzelf wel een keer wat. Dat eten, het lijkt wel of iedereen.."
Erik: "Het lijkt wel of niemand er last van heeft behalve ik"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Paar uur verder..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:46 schreef pingu66 het volgende:
Die broccoli is wel gaar als Jeff met de friet en kroketten klaar is...🤣En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Erik: "Ik heb er in het dagelijks leven nooit last van, maar hier?! Het is hier zo veel anders. Ik denk dat ik hier twee keer zoveel eet als normaal. Hoe kan dat dan? Heb ik mijn buik vol lintwormen zitten ofzo?"
JW: "Ik weet het niet Erik. Ik eet hier wel meer, dan thuis"
Erik: "Ik denk dat ik 2x zoveel eet. Ik ben geen grote eter normaal gesproken"
JW: "Ja, maar hier wel"
Erik: "Ik krijg thuis mijn suikertjes wel binnen normaal gesproken"
JW: "Ja, dat is het! Die snicker zooi! Die mis je"
Erik: "Zeker! Althans, mijn lichaam mist die"
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 06-05-2023 18:57:55 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Die Erik is echt obsessief met eten bezig alsof hij aan het verhongeren is. In plaats dat ie zijn voorraad eens aanspreekt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Erik hoopt dat de komende dagen een beetje kan bij eten
JW: "Wat jullie allemaal met dat eten hebben, allemaal in paniek als er geen eten is. Het boeit me echt niet, ik lust wel wat, maar als we niet wat krijgen, dan niet, komt vanzelf wel een keer wat. Dat eten, het lijkt wel of iedereen.."
Erik: "Het lijkt wel of niemand er last van heeft behalve ik"![]()
Wat is hun boodschappen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Rupi vindt het niet fijn als hun boodschappen veranderd worden
Hij bepaalt dat toch niet?![]()
Dat van hun is waarvan zij het eten moeten bereiden voor de groepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is hun boodschappen?
Hij bepaalt dat toch niet?
Kiest de kok wel zelf, mits binnen het budget![]()
De kookteams mogen opgeven wat ze nodig hebben. Ik denk dat Zoe in het lijstje van Rupi heeft geschrapt of verandert.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is hun boodschappen?
Hij bepaalt dat toch niet?![]()
Nou ze hebben juist meer gekregen, misschien niet zijn merk, maar toch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat van hun is waarvan zij het eten moeten bereiden voor de groep![]()
Dat begreep ik ook van Zoe,quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ze hebben juist meer gekregen, misschien niet zijn merk, maar toch.
Hij begon ook wat, enigszins onverstaanbaar, te mompelen toen ze dat zei![]()
Is ook zo , hij had 2 kilo gehakt besteld en heeft nu 12 zakjes van 175 gram gehad. Zoe heeft op advies van Wendy veranderd want dit was goedkoper. Rupi is gewoon boos dat Wendy zijn boodschappen heeft veranderd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Zoe snapt het niet.
Volgens haar heeft hij meer voor minder gehad![]()
Aan de andere kant heeft ze volgens mij wel degelijk van mensen lijstjes gewijzigd.
En dat nadat ze iedere keer weer iemand anders het bestelde liet controleren.
Mss beter dit wel te vertellen als je dat doet (als ze dat niet gedaan heeft dan)![]()
Wen geïrriteerd.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geïrriteerd over Jeff.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
"nou dat vind ik niet leuk!"
Confrontatie Wen en Jeff incoming
Vervelend aan het doen omdat Zoë geen bier besteld heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Jeff loopt te "K, dit, kdat.'en".
Volgens Zoe omdat hij geen bier heeft
Wel te schelden dacht ik maar niet het k woord, dat maakt zij er weer van.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Jeff loopt te "K, dit, kdat.'en".
Volgens Zoe omdat hij geen bier heeft![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef Setje72 het volgende:
Babette is echt bang voor Jef...ze laat haat vriendinnen echt zakken![]()
Maar nee dusMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Babbel snapt altijd alles en dan snap je het juist niet. Wendy ziet het beter.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Klopt, Wendy kijkt ook beterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:03 schreef engine het volgende:
Babbel snapt altijd alles en dan snap je het juist niet. Wendy ziet het beter.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dus dat!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:03 schreef engine het volgende:
Babbel snapt altijd alles en dan snap je het juist niet. Wendy ziet het beter.![]()
Als je onrust gaat stoken in de groep, dan heb je geen band, zegt Zoe.
Zegt zij, die boven alles min of meer stokend doorverteld![]()
![]()
ja preciesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Zegt zij, die boven alles min of meer stokend doorverteldMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mooi dat ze het inmiddels met Wendy en Babbel durft te delen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
Zoe's gevoel is dat ze op Jeff moet stemmenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Veranderd nog wel 1001 keer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Zegt zij, die boven alles min of meer stokend doorverteldAllemaal cabaretteketet!![]()
Heeft ze al vaker gezegdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi dat ze het inmiddels met Wendy en Babbel durft te delen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach dat zegt ze al een hele tijd tegen lui als Sasha, dus dat is niets nieuws. Ze zegt het nu alleen openlijk tegen Babette en Wendyquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
Zoe's gevoel is dat ze op Jeff moet stemmen![]()
Mooi dat ze het herhaaldquote:
Ingegeven door Sasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
Zoe's gevoel is dat ze op Jeff moet stemmen
en dan gaat zo naar tiano via bepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi dat ze het inmiddels met Wendy en Babbel durft te delen.![]()
Man man man, eerst zit ze aan iedereen meningen te vragen, daarna zit ze alles door te vertellen en nu zit Zoë te klagen tegen Babette en Wendy.
Wendy trapt in het gestook van Zoë en wordt steeds kwader.
Babette probeert het te sussen, maar met opmerkingen maakt Zoë dat Wendy zo langzamerhand woest is op Jeffrey, Rupert en Imadiddin![]()
Ja dat wel mee eens.quote:
Maar ze knapt Zoe haar shit op.
Zoe moet haar mond op doen ook al is dat spannend![]()
Maar Wendy krijgt ook niet altijd alle steun van Bep en Zoequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wel mee eens.
Maar ze knapt Zoe haar shit op.
Zoe moet haar mond op doen ook al is dat spannend
Ze vallen haar steeds vaker afMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee ze had het over Rupiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:12 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij is Wendy helemaal klaar met JefAllemaal cabaretteketet!![]()
Jeffrey nu in de kas. Hij zegt dat de broccoli naar 3 kg is gegaan, niets aan de hand..... Blijkt dus gestook van Zoë om niets te zijn geweest.........
Jeffrey is nu heel rustig
Zoë begint weer van voren af aan, maar Jeffrey trapt er nu niet in![]()
Ging over Rupertquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:12 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij is Wendy helemaal klaar met Jef“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Excuses daarvoor!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heeft ie ergens een slokje gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey nu in de kas. Hij zegt dat de broccoli naar 3 kg is gegaan, niets aan de hand..... Blijkt dus gestook van Zoë om niets te zijn geweest.........
Zoë begint weer van voren af aan, maar Jeffrey trapt er nu niet in![]()
Of Jeff neemt nu een andere houding aan...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë begint weer van voren af aan, maar Jeffrey trapt er nu niet inEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat ook idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Wendy krijgt ook niet altijd alle steun van Bep en Zoe
Ze vallen haar steeds vaker af
Ik zit me eik meer op te vreten over Zoe op het moment.
En hoe ze zelf de zaakjes niet opknapt
En jij hoe ze die 2 Wendy weer behandelen.![]()
Ik dacht eerlijk gezegd dat Jeff tekeer ging over het bedrag waarvoor anderen boodschappen hebben gedaan.
En Rupi mopperde over het wijzigen van boodschappen![]()
Nogmaals excuses!
Wendy: "Ik zeg het altijd als eerste terwijl jullie het allemaal denken en dat is gewoon mijn fout elke keer. Want jij trekt je handen ervan terug in principe en dat is vaker gebeurd, jij zegt niks en pas daarna probeer je het goed te praten maar op het moment doe je alsof je van niks weet"
Go Wendy
Ik snap wel wat Bep bedoelt , sommige dingen moet je laten zittenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vraag me alleen echt af of Zoe de boel niet opnaait met halve waarheden.
Volgens mij klopt dat van Rupi wel, maar van Jeff niet![]()
Net zo als vannacht, ze schuiven babs elke keer naar voren om de brandjes te blussen, zie de opname, ze waren er alle bij, en bep krijgt de schuld alleen..owee als Bep ook eens aan haar eigen denkt, is ze de klos bij iedereen!.quote:![]()
Nu gaan de dames onderling kibbelingJeff en Rupert moeten jullie hebben!!
Dat is waarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zo als vannacht, ze schuiven babs elke keer naar voren om de brandjes te blussen, zie de opname, ze waren er alle bij, en bep krijgt de schuld alleen..owee als Bep ook eens aan haar eigen denkt, is ze de klos bij iedereen!.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy is zo boos dat ze dingen anders interpreteert en zegt dan dat ze ook gezegd zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wendy had zich gewoon niet met de boodschappen van andere moeten bemoeien en wijzigen..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy is zo boos dat ze dingen anders interpreteert en zegt dan dat ze ook gezegd zijn.![]()
Zoë![]()
"het lijkt wel alsof hun hier elke dag bepalen"
En zo is het! En dat moet eens klaar zijn.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Zoë![]()
"het lijkt wel alsof hun hier elke dag bepalen"
En zo is het! En dat moet eens klaar zijn.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zoë houdt zich nu stil..... terwijl ze daarnet olie op het vuur heeft zitten gooien, dingen zat te verdraaien, dat zij poeslief en aardig dingen gezegd heeft, terwijl dit echt niet zo was, ze zei het met een andere toon dan ze nu tegen Wendy vertelde....
Nu snapt Zoë heel goed Wendy haar gevoel..... hoe HUN (zij) de dingen bepalen.... dat pik ik ook niet meer, het is niet de Jeffreyshow!!! (voor het gemak 'vergeet' ze Rupert, Imadiddin en Isaac maar even, daar ging het daarnet voornamelijk over)![]()
Niet meer te volgen dit gesprek , alles kwaakt door elkaarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë houdt zich nu stil..... terwijl ze daarnet olie op het vuur heeft zitten gooien, dingen zat te verdraaien, dat zij poeslief en aardig dingen gezegd heeft, terwijl dit echt niet zo was, ze zei het met een andere toon dan ze nu tegen Wendy vertelde....
Nu snapt Zoë heel goed Wendy haar gevoel..... hoe HUN (zij) de dingen bepalen.... dat pik ik ook niet meer, het is niet de Jeffreyshow!!! (voor het gemak 'vergeet' ze Rupert, Imadiddin en Isaac maar even, daar ging het daarnet voornamelijk over)![]()
En ondertussen Wendy over de zeik![]()
Het zijn patronen 😁quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
Niet meer te volgen dit gesprek , alles kwaakt door elkaarhet water roept![]()
Inderdaad, dan gaat het weer over Rupert en Imi, dan weer over Isaac dan komt Jeff weer langs..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
Niet meer te volgen dit gesprek , alles kwaakt door elkaar
Wilde al wisselen maar aan de andere kant zit Sas Bern nog steeds(!) te plukken met een pincet
edit: kort na deze comment wisselden ze daar naar Eunice en JW .....“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zoë heeft Marciano, Isaac, Jeffrey en Wendy keer op keer boven geroepen met vragen over boodschappen van anderen, ze moesten de lijstjes nakijken e.d.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wendy had zich gewoon niet met de boodschappen van andere moeten bemoeien en wijzigen..
Dit is het gevolg van alle bemoeienis van iedereen..... terwijl Zoë het zelf gedaan/gevraagd heeft
Ze lijkt de mensen van haar eigen groep tegen elkaar uit te spelen![]()
Dan had Wendy zo flink moeten zijn om gisteren meteen te zeggen dat ze de boodschappen heeft gewijzigd....quote:![]()
Bla bla bla bla bla..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Echt al heel erg lang en het gaat werkelijk nergens over als ze wat zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dan gaat het weer over Rupert en Imi, dan weer over Isaac dan komt Jeff weer langs..
Wilde al wisselen maar aan de andere kant zit Sas Bern nog steeds(!) te plukken met een pincet![]()
![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë heeft Marciano, Isaac, Jeffrey en Wendy keer op keer boven geroepen met vragen over boodschappen van anderen, ze moesten de lijstjes nakijken e.d.
Dit is het gevolg van alle bemoeienis van iedereen..... terwijl Zoë het zelf gedaan/gevraagd heeft
Ze lijkt de mensen van haar eigen groep tegen elkaar uit te spelen
Zoe zei net in de keuken tegen Rupert ook dat niet Wendy, maar zij de boodschappen heeft veranderd.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
![]()
![]()
Ice moet het ook even weten natuurlijk als er iets gebeurd in de loods.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En weer Ice die toevallig binnen komt..net zoals vannacht toevallig was hij wakker..begint ook een patroon te worden![]()
"Wat zijn we hier aan het bakkeleien?"
En meteen vertellen ze hem alles. Is toch ongelofelijk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Opperbro het natuurlijk weer opnemen voor mopperbro.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En daar komt Isaac.........
Wendy: Jeffrey heeft zelf boodschappen weggeklikt en Rupie....... bla bla bla
terwijl Jeffrey net gezegd heeft dat dat oke was, dat hij 3 kg broccoli wilde hebben en heeft gekregen.
Wendy heeft het er alleen maar over dat ze allemaal tegen Zoë zijn..... enz enz....
en natuurlijk wordt Jeffrey er iedere keer weer door Zoë bijgehaald (ook als het om anderen gaat, ze mogen hem tenslotte niet vergeten!)![]()
Mensen tegen de harnas aanjagen..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zoe gelooft het ook als Jeff zegt dat 1 brood genoeg is voor 17 man.
2 sec. later "ik ben geen debiel"![]()
en ja hoor.... daar gaat Zoë weer over Jeffrey..... ze krijgt al weken de strontemmer over zich heen..... (zo zielig)
Weer over dat hij dingen weggeklikt heeft.....de broccoli.....
Zij kan er echt niets aan doen hoor, als ze zeggen dat ze genoeg hebben aan 1 brood gelooft ze het ookkkkkkkkkk
Hij hoeft zijn stem niet tegen mij te verheffennnnnnnnnn
oh nu is Jeffrey de enige (ze zegt enigste) die me in de weg zit....... vuile leugenaar!!!!![]()
quote:
Ik begrijp echt niet waarom ze t allemaal zo opnemen voor jeff.
Ice zecht ook al. We weten toch hoe die is?
Rare lui allemaal daar![]()
Zo vermoeiend die man.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Goed ik ben klaar met dat overheerstende gedoe van IceEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het zelfde verhaal wordt nog tig keer herhaalt en herhaalt en herhaaltquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor.... daar gaat Zoë weer over Jeffrey..... ze krijgt al weken de strontemmer over zich heen..... (zo zielig)
Zij kan er echt niets aan doen hoor, als ze zeggen dat ze genoeg hebben aan 1 brood gelooft ze het ookkkkkkkkkk
oh nu is Jeffrey de enige (ze zegt enigste) die me in de weg zit....... vuile leugenaar!!!!![]()
![]()
Ice heeft Jeff zijn stem nodig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom ze t allemaal zo opnemen voor jeff.
Ice zecht ook al. We weten toch hoe die is?
Rare lui allemaal daarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zoë: het is elke keer met HEM..... weer die boodschappen wegklikken....en weer het hele bla bla bla......
Jeffrey is een obsessie voor haar.....dat blijkt wel weer
oh HIJ hoeft niet zo'n haat te gooien naar mijjjjjjj........ ik ben weggelopen.....![]()
Die twee zijn nasty iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Silves het volgende:
Vergeet wendy nu niet, dat Marcia en Ice haar het zelfde hebben behandeld, vooral Marcia..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En babbel en Wendyquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
oh nu is Jeffrey de enige (ze zegt enigste) die me in de weg zit....... vuile leugenaar!!!!Tuurlijk...Gisteren was duidelijk op de stream dat Jeffrey zelf van alles weggelikt heeft om bier erbij te kunnen bestellen....Dus wie liegt er dan????
![]()
Hij heeft zojuist in de kas gewoon gezegd dat hij 3 kg broccoli wilde en geen 4 hoefde te hebben, dat klikte hij weg, net zoals de kaassausquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:34 schreef mangalie het volgende:
[..]Tuurlijk...Gisteren was duidelijk op de stream dat Jeffrey zelf van alles weggelikt heeft om bier erbij te kunnen bestellen....Dus wie liegt er dan????
![]()
Geen idee ik ben het kwijt ja Jeffquote:
Ice snapt het prima en kent Jeff , Ice heeft een dikke huid en Zoe een dunne huid
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klootzakken zijn t.
Zoe had t wel door. Dat ze zei dat hun alles bepalen.
En Wendy begint ook langzaam een eigen stem te worden ipv de echo van babette.
De maand manager heeft d'r goed gedaan![]()
Janet mag er niet bij komen zitten
Rupert, Zoe en Wendy over de aangepaste boodschappen..
Zoe: "Maar ik heb het het veranderd he?"
Rupert: "Ik weet het..."
Filmpje: https://streamable.com/i2j8td
Niet Wendy maar Zoe dus...“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Dat en volgens mij had hij commentaar op het feit dat anderen (ik denk rupi) veel geld hadden uitgegeven voor hun boodschappen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist in de kas gewoon gezegd dat hij 3 kg broccoli wilde en geen 4 hoefde te hebben, dat klikte hij weg, net zoals de kaassaus
En viel hij niet Zoe aan.
Wellicht heeft zij dat zo opgepakt omdat zij de manager is![]()
Gisteren was op stream te zien dat Wendy de boel aan heeft gepast...Heb je daar ook beelden van??quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert, Zoe en Wendy over de aangepaste boodschappen..
Zoe: "Maar ik heb het het veranderd he?"
Rupert: "Ik weet het..."
Filmpje: https://streamable.com/i2j8td
Niet Wendy maar Zoe dus...![]()
Nee Zoe je kan nu wel stoer doen ,..kom maar op met de karma
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isaac hoofd crisismanagement van de Jeff fanclubwat een dom gelul.
Zoë wilde toen de boodschappen 'doordrukken' en Wendy zei haar op dat moment dat ze niets meer hoefde te doen, omdat het 'daar' gedaan werdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gisteren was op stream te zien dat Wendy de boel aan heeft gepast...Heb je daar ook beelden van??![]()
Zooi die tegen de ene groep zegt dat ze op Jef heeft gestemd, en tegen de andere op Kenzi.....nu chantage om te zeggen dat ze niet meer in deze groep wil..wat verwacht ze nu? dat iedereen haar gaat volgen , vreselijk die gehaaide tante van oranje.![]()
Helaas was ook in de TV uitzending niet te zien op wie Zoe nu daadwerkelijk gestemd heeft, op Jeff of op Kenzi...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:39 schreef Silves het volgende:
Zooi die tegen de ene groep zegt dat ze op Jef heeft gestemd, en tegen de andere op Kenzi.....nu chantage om te zeggen dat ze niet meer in deze groep wil..wat verwacht ze nu? dat iedereen haar gaat volgen , vreselijk die gehaaide tante van oranje.Allemaal cabaretteketet!![]()
ze hadden beter Bern kunnen nemen als manager
dit geeft zoveel gezeikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë wilde toen de boodschappen 'doordrukken' en Wendy zei haar op dat moment dat ze niets meer hoefde te doen, omdat het 'daar' gedaan werdTuurlijk.....
![]()
Zoë zegt dat Jeffrey het rustig had moeten zeggen....... volgens mij heeft hij het in eerste instantie ook rustig gezegd, zij heeft toen het bier weggeklikt, waarop hij boos werd en toen ze daarna zelf met een stemverheffing begon, ging Jeffrey tegen haar tekeer (zoals ik het gisteren op de streams zag)![]()
En hoeveel dagen is ze onderweg 3?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
ze hadden beter Bern kunnen nemen als manager
dit geeft zoveel gezeik
Alleen jammer dat ze zo enorm gedekt wordt.
Haar begeleiden,maar ze laat ze alles bepalen en bij het minste geringste speelt ze de boel tegen elkaar it![]()
Wat ziet ze er uit met die zware makeup en wimpers, je ziet bijna haar ogen niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
Nee Zoe je kan nu wel stoer doen ,..kom maar op met de karma
door die markiezen...![]()
![]()
Zoe verdraait alles wat er gebeurtquote:
er is niet 1 verhaal dat ze eerlijk kan vertellen
tis goed met die mutsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou go Zoe, ga zelf lekker vijf weken managen zonder hulpMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zoë: bij onze groep…
Ik denk dat dit meisje alleen die groep nodig had voor de manager stemmen maar ze zit aan de kant van Sasha![]()
Heb meer het idee dat Zoe anderen wil meetrekken in haar haat/jaloezie naar JeffThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is wel heel erg oranjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat ziet ze er uit met die zware makeup en wimpers, je ziet bijna haar ogen niet meer
door die markiezen...
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
aha de boodschappen boeit Zoë nu ineens niet meer, ze vindt dat ze iets goeds heeft neergezet......
Het draait nu dus alleen nog maar om Jeffrey die haar mee wil slepen in zijn oorlog......... oke dan....![]()
Dat gaat haar niet lukken bij Icequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
Heb meer het idee dat Zoe anderen wil meetrekken in haar haat/jaloezie naar JeffMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En er vallen geen rollen kwartjes daar, of althans ze laten het niet merken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
Heb meer het idee dat Zoe anderen wil meetrekken in haar haat/jaloezie naar Jeff
Enige die nu wat weerwoord geeft is Ice. pfffffffff gelukkig![]()
En dit al sinds vorige stemming.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
Heb meer het idee dat Zoe anderen wil meetrekken in haar haat/jaloezie naar Jeff![]()
jammer want wen had veel lol vorige maand met Jeffquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die twee klikken ook goed,quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer want wen had veel lol vorige maand met JeffMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jeff heeft nog veel te leren als ik Zoë zo hoor
Die 2 samen moet er vaak om lachen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer want wen had veel lol vorige maand met Jeff
Van de week ook toen ze samen in die loodsdeur zaten enorm gelachen om ze
Kapen maar hoor, kweet niks
Help
Forum Opties Forumhop: Hop naar: