Hij heeft zojuist in de kas gewoon gezegd dat hij 3 kg broccoli wilde en geen 4 hoefde te hebben, dat klikte hij weg, net zoals de kaassausquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:34 schreef mangalie het volgende:
[..]Tuurlijk...Gisteren was duidelijk op de stream dat Jeffrey zelf van alles weggelikt heeft om bier erbij te kunnen bestellen....Dus wie liegt er dan????
Geen idee ik ben het kwijt ja Jeffquote:
Dat en volgens mij had hij commentaar op het feit dat anderen (ik denk rupi) veel geld hadden uitgegeven voor hun boodschappen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist in de kas gewoon gezegd dat hij 3 kg broccoli wilde en geen 4 hoefde te hebben, dat klikte hij weg, net zoals de kaassaus
Gisteren was op stream te zien dat Wendy de boel aan heeft gepast...Heb je daar ook beelden van??quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert, Zoe en Wendy over de aangepaste boodschappen..
Zoe: "Maar ik heb het het veranderd he?"
Rupert: "Ik weet het..."
Filmpje: https://streamable.com/i2j8td
Niet Wendy maar Zoe dus...
Zoë wilde toen de boodschappen 'doordrukken' en Wendy zei haar op dat moment dat ze niets meer hoefde te doen, omdat het 'daar' gedaan werdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gisteren was op stream te zien dat Wendy de boel aan heeft gepast...Heb je daar ook beelden van??
Helaas was ook in de TV uitzending niet te zien op wie Zoe nu daadwerkelijk gestemd heeft, op Jeff of op Kenzi...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:39 schreef Silves het volgende:
Zooi die tegen de ene groep zegt dat ze op Jef heeft gestemd, en tegen de andere op Kenzi.....nu chantage om te zeggen dat ze niet meer in deze groep wil..wat verwacht ze nu? dat iedereen haar gaat volgen , vreselijk die gehaaide tante van oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |