Voordeel is dat we wel lekker naar het nummer kunnen luisteren en zelf meeblèrenquote:
Ik zong meequote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voordeel is dat we wel lekker naar het nummer kunnen luisteren en zelf meeblèren
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en was verbaasd dat ik de hele tekst nog kende
Tekst staat op het scherm voor hun neus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en was verbaasd dat ik de hele tekst nog kende
Was hij wel binnen de 10 sec daar?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:43 schreef ledn81 het volgende:
ah die mocht langer![]()
afgekeurd ook. Maakte er ook een potje van met zijn motherfuckers tussendoor
bij mij niet, maar slecht van Isaac, bewoog zijn mond en probeerde het niet eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tekst staat op het scherm voor hun neus.
Nee hij deed geen moeitequote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij mij niet, maar slecht van Isaac, bewoog zijn mond en probeerde het niet eens
Als ze in dit tempo doorgaan zijn ze morgen klaar met deze opdracht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:47 schreef Puzzie het volgende:
JW :'Nou dan kan je het vannacht ook shaken'
Aan geluiden van toeschouwers te horen "ahhh" net te laat. misschien daarom de negatieve zoemer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |