quote:
Zo vermoeiend die man.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Goed ik ben klaar met dat overheerstende gedoe van Ice
Het zelfde verhaal wordt nog tig keer herhaalt en herhaalt en herhaaltquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor.... daar gaat Zoë weer over Jeffrey..... ze krijgt al weken de strontemmer over zich heen..... (zo zielig)
Weer over dat hij dingen weggeklikt heeft.....de broccoli.....
Zij kan er echt niets aan doen hoor, als ze zeggen dat ze genoeg hebben aan 1 brood gelooft ze het ookkkkkkkkkk
Hij hoeft zijn stem niet tegen mij te verheffennnnnnnnnn
oh nu is Jeffrey de enige (ze zegt enigste) die me in de weg zit....... vuile leugenaar!!!!
Ice heeft Jeff zijn stem nodig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom ze t allemaal zo opnemen voor jeff.
Ice zecht ook al. We weten toch hoe die is?
Rare lui allemaal daar
Die twee zijn nasty iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Silves het volgende:
Vergeet wendy nu niet, dat Marcia en Ice haar het zelfde hebben behandeld, vooral Marcia..
En babbel en Wendyquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor.... daar gaat Zoë weer over Jeffrey..... ze krijgt al weken de strontemmer over zich heen..... (zo zielig)
Weer over dat hij dingen weggeklikt heeft.....de broccoli.....
Zij kan er echt niets aan doen hoor, als ze zeggen dat ze genoeg hebben aan 1 brood gelooft ze het ookkkkkkkkkk
Hij hoeft zijn stem niet tegen mij te verheffennnnnnnnnn
oh nu is Jeffrey de enige (ze zegt enigste) die me in de weg zit....... vuile leugenaar!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |