Paar uur verder..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:46 schreef pingu66 het volgende:
Die broccoli is wel gaar als Jeff met de friet en kroketten klaar is...🤣
Die Erik is echt obsessief met eten bezig alsof hij aan het verhongeren is. In plaats dat ie zijn voorraad eens aanspreekt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Erik hoopt dat de komende dagen een beetje kan bij eten
JW: "Wat jullie allemaal met dat eten hebben, allemaal in paniek als er geen eten is. Het boeit me echt niet, ik lust wel wat, maar als we niet wat krijgen, dan niet, komt vanzelf wel een keer wat. Dat eten, het lijkt wel of iedereen.."
Erik: "Het lijkt wel of niemand er last van heeft behalve ik"
Wat is hun boodschappen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Rupi vindt het niet fijn als hun boodschappen veranderd worden
Dat van hun is waarvan zij het eten moeten bereiden voor de groepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is hun boodschappen?
Hij bepaalt dat toch niet?
De kookteams mogen opgeven wat ze nodig hebben. Ik denk dat Zoe in het lijstje van Rupi heeft geschrapt of verandert.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is hun boodschappen?
Hij bepaalt dat toch niet?
Nou ze hebben juist meer gekregen, misschien niet zijn merk, maar toch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat van hun is waarvan zij het eten moeten bereiden voor de groep
Dat begreep ik ook van Zoe,quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ze hebben juist meer gekregen, misschien niet zijn merk, maar toch.
Is ook zo , hij had 2 kilo gehakt besteld en heeft nu 12 zakjes van 175 gram gehad. Zoe heeft op advies van Wendy veranderd want dit was goedkoper. Rupi is gewoon boos dat Wendy zijn boodschappen heeft veranderd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Zoe snapt het niet.
Volgens haar heeft hij meer voor minder gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |