Zo werkt tarot nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Rupi moet gewoon tegen Jappie zeggen dat de tarbrot kaarten zeggen dat ie naar huis/ Wanda moet gaan.
Kan haar altijd slecht volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we toch dat Mori behoorlijk kan ratelen.
Conjo is in dit geval Bernquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
Als Mori praat lijkt het 9 van de tien keer dat ze boos is. ( ook al versta je de helft niet conjo snap je wat ik bedoel)
Dat kunnen we tot in den treuren aan horenquote:
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Jeff gelooft in sprookjes, hij gelooft echt dat zijn hoogte punt nog komt in het spel daar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
JW moet luisteren , want Eunie weet hoe het leven in elkaar zit aan de hand van haar boek
jef blijft enkel en alleen om te PROBEREN bern eruit te krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Jeff gelooft in sprookjes, hij gelooft echt dat zijn hoogte punt nog komt in het spel daar.
Hij is de winnaar dat weet hij zeker, maar hij weet niet hoe te winnenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.
hij heeft nogal een groot egoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.
Ik hoop dat hij er zelf uit gaat, zal wel ijdele hoop zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef blijft enkel en alleen om te PROBEREN bern eruit te krijgen
Eunice heeft haar hoogtepunt gister gehadquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Gezelligquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
Lekker geklets en grote lol met deze 2![]()
[ afbeelding ]
Het is een spel iedereen moet er een keer uit behalve de winaar . Net een simultaan schaakspelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er zelf uit gaat, zal wel ijdele hoop zijn
Ja ze maken het steeds spannenderquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
Het was ook wel weer een spannende en uitdagende verdienopdracht vanmiddag.
Pittenzakjes gooien
welke bestellingquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zeg niet dat nu sasha en bern naar de bestelling kijken he
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaweeeeeeeeel iedereen die kookt moet eten bestellenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maak je een grapje?quote:
En het is altijd de schuld van een ander en nooit van zoequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Zoë tot nu toe de beste managementstijl heeft gekozen. Door dezelfde dingen met verschillende mensen te overleggen doe je het altijd goed want iedereen heeft over alles meebeslist. Het kost alleen wel veel tijd
LET dan op het gaat over eten/koken bestellen.......quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maak je een grapje?
de bestelling waar de manager al de hele dag haar minions naar laat kijken
volgens mij gaan japie bern en sasha samen koken dus logisch dat ze naar de bestelling kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maak je een grapje?
de bestelling waar de manager al de hele dag haar minions naar laat kijken
ja zo kun je alles vergoelijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Zoë tot nu toe de beste managementstijl heeft gekozen. Door dezelfde dingen met verschillende mensen te overleggen doe je het altijd goed want iedereen heeft over alles meebeslist. Het kost alleen wel veel tijd
Dit geldt voor de meeste bewoners van die loodsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het is altijd de schuld van een ander en nooit van zoe
Neeeeeeeeeeeeeeeeheeeee iedereen die kookt moet zelf bestellen...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zo kun je alles vergoelijken
zowie kan gewoon geen eigen keus maken
laat haar gepeupel het daarom doen
Ze is pas drie dagen managerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
over het eten hoeft zoe ook geen eigen keus te maken. De kookteams geven hun eigen bestellingen door.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach het gezeur slaat vaak ook een beetje door dus ik mag ook een beetje overdrijven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
over het eten hoeft zoe ook geen eigen keus te maken. De kookteams geven hun eigen bestellingen door.
Alles om de baby van de loods te laten slagenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aan
Nou dan gaat het toch prima!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aan
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jastquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de baby van de loods te laten slagen
Ik zie Sasha al een paar minutenin haar eentje op een blauw stoeltje zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zo Bern krijgt weer een veeg uit de pan van Sasha, over dat hij zich met het bestellen van het eten bemoeide
Volgens mij hoorde ik Sasha ook gelijk even het snoep aankaarten, maar ik kan me vergissen, was nogal onduidelijk
Ja dus alles om haar te laten slagenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jast
het is je vergevenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ach het gezeur slaat vaak ook een beetje door dus ik mag ook een beetje overdrijven.
Zij wilde fruit maar Bern had liever pudding. Vond ze niet zo leuk volgens mijquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Zei Sasha nou tegen Bern: irritant dat je je ermee bemoeit? ( met het eten bestellen)
Echt die vrouw ....
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten isquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de baby van de loods te laten slagen
Ze moet toch echt alles wat luchtiger bekijken want op deze manier maak je je leven totaal niet leuk, zondequote:
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
m'n stream liep achter, moest nog verversen, sorryquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Sasha al een paar minutenin haar eentje op een blauw stoeltje zitten.
Het punt blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten is
de rest heeft alles al binnenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.
De Bro's hadden nog de meeste tijd nodig om een broek te bestellen.
Tjeeeeezzz ze is net 1 dag manager...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jast
Of een combinatie van. Het is ook een bezigheid en degene die haar helpen regelen al maanden de boodschappen dus het zou dom zijn om ze niet te vragen. En ja, ze willen zelf ook gewoon eten en op zijn tijd een feestje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten is
ahaa dank je voor de uitleg!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.
De Bro's hadden nog de meeste tijd nodig om een broek te bestellen.
Inderdaad, vandaar dat ik 'ook' zei.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Of een combinatie van. Het is ook een bezigheid en degene die haar helpen regelen al maanden de boodschappen dus het zou dom zijn om ze niet te vragen. En ja, ze willen zelf ook gewoon eten en op zijn tijd een feestje.
ja precies.. hij hoort zichzelf (vaak) graag....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijze levenslessen van JW, ik sla even over
Perfecte match met Eunie dusquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja precies.. hij hoort zichzelf (vaak) graag....
neen dat wilde zoe nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Mirthe informeert of er muziek komt vanavondSas weet het niet.
Vraag mij af wat Bern dan besteld, kleding zal het niet zijn, die loopt zolang hij daar al is in dezelfde outfit rond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heeft alles al binnen
op Ice Tiano Bern en Sas na
8 uur supergezellige muziekbox in de woonkamer aldus de managerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen dat wilde zoe niet
dus moeten ze maar weer gezellig op k4 gaan zitten
hij heeft nog 300quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af wat Bern dan besteld, kleding zal het niet zijn, die loopt zolang hij daar al is in dezelfde outfit rond.
naaahhhquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
8 uur supergezellige muziekbox in de woonkamer aldus de manager
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo dat is veel!
Stel , ze maken het niet op.. krijgen ze het geld dan mee?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
naaahhh
jeff zei gisteren '
laat gewoon die box komen
kost niks
nee wilde ze niet
ja dan moet hij het maar spenden maakt niet uit waaraanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dan moet hij het maar spenden maakt niet uit waaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
hij lijkt ook weinig met sas te hebben..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft ook verder weinig met andere bewoners
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij lijkt ook weinig met sas te hebben..
hangt er vaak wat naast..
te zitten als opvulling
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Je kan je hoofd wel naar beneden laten hangen, maar zo zijn wij niet.
Niet zo lang geleden moesten alle stevige touwen nog bij hem uit de buurt gehouden wordenquote:
heb hem idd in de tijd van bb als ik een uitstapje maakte naar JAA wel eens flink te keer zien gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:46 schreef engine het volgende:
Het zit hem nu even mee. Dan is het makkelijk om vrolijk te doen. Als het hem tegen zit leer je hem echt kennen.
doet hij nog regelmatig te pas en te onpasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb hem idd in de tijd van bb als ik een uitstapje maakte naar JAA wel eens flink te keer zien gaan
Als we er daar 40 van hadden gehad was het programma al in oktober vroegtijdig gestopt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sas gaan maar weer op bed hangen
20 Sasha's zou vuurwerk gevenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als we er daar 40 van hadden gehad was het programma al in oktober vroegtijdig gestopt.
Klopt, hij kan lekker tekeer gaan als hij daar zin in heeft of om de boel daar op te schudden. Maakt het ook wel weer leuk, alhoewel hij soms wel wat te grof is (IMO)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb hem idd in de tijd van bb als ik een uitstapje maakte naar JAA wel eens flink te keer zien gaan
omdat er geen boodschappen waren vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gek dat het apart was van alle boodschappen.
Misschien heeft K5 dat zo besloten.
Als hij daar zin in heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, hij kan lekker tekeer gaan als hij daar zin in heeft of om de boel daar op te schudden. Maakt het ook wel weer leuk, alhoewel hij soms wel wat te grof is (IMO)
Daarom juist.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat er geen boodschappen waren vandaag
tis geen ponykampquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij daar zin in heeft![]()
![]()
Hij heeft daar zelf geen controle over hoor. En pestgedrag is nooit leuk.
dit wordt besteld uit het geld van de prijzenpotquote:
Sasha is al goed dan wordt Bern waarschijnlijk gezelligquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:50 schreef Juud79 het volgende:
Jut en Jul zitten alweer in t stapelbedje, afgezonderd, net als de rest van de dag/week/maand.
Ik hoop zo dat zij naar huis gaan.
het gaat om 800.000, het is geen memory. Pesten vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hij heeft het gewoon niet onder controle. Ook al was het wel een ponykamp zou hij zich nog zo gedragen.quote:
En dat uit zijn mond, die hoofd van hem doet niet anders dan hangenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Je kan je hoofd wel naar beneden laten hangen, maar zo zijn wij niet.
dat is jouw meningquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hij heeft het gewoon niet onder controle. Ook al was het wel een ponykamp zou hij zich nog zo gedragen.
Het is te hopen dat hij een spel speelt, anders heeft hij echt een probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het gaat om 800.000, het is geen memory. Pesten vind ik overdreven.Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hij heeft het gewoon niet onder controle. Al ging het nergens over had hij zich nog zo gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen ideequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Leest ie nu gewoon een kinderverhaaltje voor ?
Winnie the Pooh!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is alweer gestopt, Sas keek zwaar geïrriteerd naar anderen die in die kamer aan het praten waren waarop Bern aanbood een andere keer voor te lezen wanneer het wat rustiger is..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Je weet nooit of en hoe iemand uit deze RLS zich in de buitenwereld gedraagt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hij heeft het gewoon niet onder controle. Ook al was het wel een ponykamp zou hij zich nog zo gedragen.
ik hoorde dat in huize weltevree nog een kamertje vrij wasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is alweer gestopt, Sas keek zwaar geïrriteerd naar anderen die in die kamer aan het praten waren waarop Bern aanbood een andere keer voor te lezen wanneer het wat rustiger is..
Of hij gaat er zelf achteraan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sasha is al goed dan wordt Bern waarschijnlijk gezellig
Ken jij hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Je weet nooit of en hoe iemand uit deze RLS zich in de buitenwereld gedraagt.
Die baalt natuurlijk als een stekker dat Jeff ze vanmiddag om hun moeder heeft laten roepen tijdens de opdracht.quote:
Omdat het een RLS is, waar een spel gespeeld wordt voor heel veel geld. Dat is echt wat anders dan het leven buiten de loods. Dat geldt voor iedereen daar, ze spelen allemaal een spel op hun eigen manier.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ken jij hem persoonlijk?
Waarom trek je mijn mening in twijfel terwijl we ons op dezelfde beelden baseren?
Met pittenzakjes gooien jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die baalt natuurlijk als een stekker dat Jeff ze vanmiddag om hun moeder heeft laten roepen tijdens de opdracht.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die baalt natuurlijk als een stekker dat Jeff ze vanmiddag om hun moeder heeft laten roepen tijdens de opdracht.![]()
![]()
Heeft ie wel, hij doet alles doordacht. Zo zijn er wel meer die goed nadenken over wat ze doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
76 euo was voor dinsdag etenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Zoë 76 euro over zou hebben maar nu hoor ik dat ze 4 euro over heeft en of ze daar iets lekkers voor kan kopen
De keren dat ze sjaggie was en dan turven hoe vaak ze Bern afbekt? Geen idee dusquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
![]()
Welnee hij explodeert en lult er achteraf een verhaal aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heeft ie wel, hij doet alles doordacht. Zo zijn er wel meer die goed nadenken over wat ze doen.
En als je er niet tegen kan of ongelukkig bent, dan kan je naar huis, ben je er vanaf. Zo simpel is het.
Door onder andere te zeggen dat het een act isquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee hij explodeert en lult er achteraf een verhaal aan.
Ik ga deze discussie niet meer voeren. F1 latersssssssssquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee hij explodeert en lult er achteraf een verhaal aan.
Het was geen eens een reactie op die onzin post van jouw maar latersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet meer voeren. F1 latersssssssss
Lekker weer persoonlijk worden? Ik kat jou posts niet af met onzin.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het was geen eens een reactie op die onzin post van jouw maar laters
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeffquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig zijn er meer mensen dan alleen Jeff om op te focussen![]()
[ afbeelding ]
Wow het gaat lekker hierquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeff
Eens, maar dan wel zonder persoonlijk te worden!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeff
Jij komt mij vertellen dat je weg gaat terwijl ik niet eens op je reageer omdat ik het inderdaad een onzin verklaring vond. Je kunt ook gewoon vertrekken hoor, hoef je mij niet te laten weten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker weer persoonlijk worden? Ik kat jou posts niet af met onzin.
Wie?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft ook verder weinig met andere bewoners
Als Sas en Bern een week niet fatsoenlijk kunnen slapen, dan houden ze het niet vol. Die weken gaan natuurlijk ook komen. Je ziet nu al meer muziek en feestjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef Verida het volgende:
En toch heb ik wel het gevoel dat Sas en Bern een goed bondje hebben om tot aan de finale te komen. De manier waarop ze met elkaar omgaan verdient misschien niet de schoonheidsprijs, en misschien zou Bern wat meer voor zichzelf op moeten komen, maar dat gaat buiten de loods misschien makkelijker dan hier binnen. Maar ze zijn voorlopig nog wel heel stabiel daar samen, die komen wel ver denk ik. Net als Rupert en Ima, ook een stabiel stel, komen op die manier ook wel ver.
en deze twee stellen hebben in ieder geval elkaar om op terug te vallen, frustraties bij kwijt te kunnen en je samen mee terug te trekken.
wie ging er laatst boksen kijken omdat bern werd gepest?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jij komt mij vertellen dat je weg gaat terwijl ik niet eens op je reageer omdat ik het inderdaad een onzin verklaring vond. Je kunt ook gewoon vertrekken hoor, hoef je mij niet te laten weten.
Wat doet dat er in hemelsnaam toe?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ging er laatst boksen kijken omdat bern werd gepest?
Dan moet je dat zelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan wel zonder persoonlijk te worden!!
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Je weet nooit of en hoe iemand uit deze RLS zich in de buitenwereld gedraagt.
Anderen gaan nou eenmaal niet bepalen wie er wel en niet besproken wordt, simpel.quote:
Ik beschuldig helemaal niemand ergens vanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je exact hetzelfde deed als waar je een ander nu van beschuldigd
Het waas een vraag met een uitleg. Als het om Jeff gaat, mag alles gezegd worden en mensen persoonlijk worden. Mods hebben ook een voorkeur, dat begrijp ik, maar dan moeten ze wel eerlijk reageren!quote:
Echt hoor , ik zeg iets ,plaats er een gif bij en er wordt meteen een heel verhaal omheen gemaakt wat helemaal niet aan de orde isquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderen gaan nou eenmaal niet bepalen wie er wel en niet besproken wordt, simpel.
zie het zowie zo wel 5 weken volhoudenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Dit houdt Zoë geen 5 weken vol. En de groep ook niet.......
Dance dance dance,with my hands....quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:12 schreef ledn81 het volgende:
Zoe klagen over Repi en Ima die teveel kochten. Zij gaf ze de vrije hand
Ja nee maar ze doet het geweldigquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:12 schreef ledn81 het volgende:
Zoe klagen over Repi en Ima die teveel kochten. Zij gaf ze de vrije hand
En ZIJ is de manager
zoe staat straks op tafel omdat ze toch niet helemaal heeft geluisterdquote:
Heb je gedronken?quote:
Inderdaad, vresel!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
waarom maakt ze haar woorden nooit af
pff
dat was wel heel toeval
dat is gezel
ja ja generatiekloofding of zo
Sarcasme dan?quote:
Ben ik van je gewend.quote:
Vandaag nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
diepzinnige tekst is niet aan jou besteed?
Ga helpen ook nog.quote:
Ik zie daar echt niet staan dat ze het geweldig doetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
JAA / [JAA COS #1639] Natuurlijk weer lol in Kamer 1!!!
Hihiquote:
aah chips er had geweldig moeten staanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie daar echt niet staan dat ze het geweldig doet
Dat zei Opa.quote:
Dat is wat puzzie zei ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah chips er had geweldig moeten staan
Whutt? ik zit helemaal niet uit mijn nek te lullenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat puzzie zei ja.
Klopt dus niets van, gewoon stemmingmakerij en dat is een beetje jammer.
Jullie moeten daar mee stoppen.
Laat iedereen posten wat hij wil, en let alleen op jezelf.
Jij zegt dat hier werd gezegd dat Zoe het geweldig doet, terwijl dat niet zo is. Dat is niet oké.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutt? ik zit helemaal niet uit mijn nek te lullen
Niet okay dit
Ze hadden ook aan Marciano kunnen vragen of die ff permanent wenkie;s kan tattooerenquote:
denk dat het niet alleen bij wenkies blijft dan...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden ook aan Marciano kunnen vragen of die ff permanent wenkie;s kan tattooeren
scheelt 'n hoop chemische verf
Picasso?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat het niet alleen bij wenkies blijft dan...
weet al niet meer hoe ze zijn stijl vanmiddag noemden..
Maar die kon ook geen normaal poppetje tekenen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk hoe Wendy met Sjenet zit te kletsen over de boodschappen en haar haar. echt moeder dochter band die ze daar hebben opgebouwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |