Neeeeeeeeeeeeeeeeheeeee iedereen die kookt moet zelf bestellen...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zo kun je alles vergoelijken
zowie kan gewoon geen eigen keus maken
laat haar gepeupel het daarom doen
Ze is pas drie dagen managerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Zoë tot nu toe de beste managementstijl heeft gekozen. Door dezelfde dingen met verschillende mensen te overleggen doe je het altijd goed want iedereen heeft over alles meebeslist. Het kost alleen wel veel tijd
over het eten hoeft zoe ook geen eigen keus te maken. De kookteams geven hun eigen bestellingen door.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach het gezeur slaat vaak ook een beetje door dus ik mag ook een beetje overdrijven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
over het eten hoeft zoe ook geen eigen keus te maken. De kookteams geven hun eigen bestellingen door.
Alles om de baby van de loods te laten slagenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aan
Nou dan gaat het toch prima!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Wendy controleert alles en past het waar nodig aan
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jastquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de baby van de loods te laten slagen
Ik zie Sasha al een paar minutenin haar eentje op een blauw stoeltje zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zo Bern krijgt weer een veeg uit de pan van Sasha, over dat hij zich met het bestellen van het eten bemoeide
Volgens mij hoorde ik Sasha ook gelijk even het snoep aankaarten, maar ik kan me vergissen, was nogal onduidelijk
Ja dus alles om haar te laten slagenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jast
het is je vergevenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ach het gezeur slaat vaak ook een beetje door dus ik mag ook een beetje overdrijven.
Zij wilde fruit maar Bern had liever pudding. Vond ze niet zo leuk volgens mijquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Zei Sasha nou tegen Bern: irritant dat je je ermee bemoeit? ( met het eten bestellen)
Echt die vrouw ....
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten isquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de baby van de loods te laten slagen
Ze moet toch echt alles wat luchtiger bekijken want op deze manier maak je je leven totaal niet leuk, zondequote:
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zeg niet dat nu sasha en bern naar de bestelling kijken he
m'n stream liep achter, moest nog verversen, sorryquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Sasha al een paar minutenin haar eentje op een blauw stoeltje zitten.
Het punt blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten is
de rest heeft alles al binnenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.
De Bro's hadden nog de meeste tijd nodig om een broek te bestellen.
Tjeeeeezzz ze is net 1 dag manager...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het niet direct daarom te doen is, meer dat ze geen grote flaters slaat en al het geld er in 1 keer doorheen jast
Of een combinatie van. Het is ook een bezigheid en degene die haar helpen regelen al maanden de boodschappen dus het zou dom zijn om ze niet te vragen. En ja, ze willen zelf ook gewoon eten en op zijn tijd een feestje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze proberen op die manier ook te zorgen dat er fatsoenlijk te eten is
ahaa dank je voor de uitleg!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal persoonlijke bestellingen geplaatst van eigen geld.
De Bro's hadden nog de meeste tijd nodig om een broek te bestellen.
Inderdaad, vandaar dat ik 'ook' zei.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Of een combinatie van. Het is ook een bezigheid en degene die haar helpen regelen al maanden de boodschappen dus het zou dom zijn om ze niet te vragen. En ja, ze willen zelf ook gewoon eten en op zijn tijd een feestje.
ja precies.. hij hoort zichzelf (vaak) graag....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijze levenslessen van JW, ik sla even over
Perfecte match met Eunie dusquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja precies.. hij hoort zichzelf (vaak) graag....
neen dat wilde zoe nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Mirthe informeert of er muziek komt vanavondSas weet het niet.
Vraag mij af wat Bern dan besteld, kleding zal het niet zijn, die loopt zolang hij daar al is in dezelfde outfit rond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heeft alles al binnen
op Ice Tiano Bern en Sas na
8 uur supergezellige muziekbox in de woonkamer aldus de managerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen dat wilde zoe niet
dus moeten ze maar weer gezellig op k4 gaan zitten
hij heeft nog 300quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af wat Bern dan besteld, kleding zal het niet zijn, die loopt zolang hij daar al is in dezelfde outfit rond.
naaahhhquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
8 uur supergezellige muziekbox in de woonkamer aldus de manager
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo dat is veel!
Stel , ze maken het niet op.. krijgen ze het geld dan mee?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
naaahhh
jeff zei gisteren '
laat gewoon die box komen
kost niks
nee wilde ze niet
ja dan moet hij het maar spenden maakt niet uit waaraanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dan moet hij het maar spenden maakt niet uit waaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |