Zo werkt tarot nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Rupi moet gewoon tegen Jappie zeggen dat de tarbrot kaarten zeggen dat ie naar huis/ Wanda moet gaan.
Kan haar altijd slecht volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we toch dat Mori behoorlijk kan ratelen.
Conjo is in dit geval Bernquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
Als Mori praat lijkt het 9 van de tien keer dat ze boos is. ( ook al versta je de helft niet conjo snap je wat ik bedoel)
Dat kunnen we tot in den treuren aan horenquote:
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Jeff gelooft in sprookjes, hij gelooft echt dat zijn hoogte punt nog komt in het spel daar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
JW moet luisteren , want Eunie weet hoe het leven in elkaar zit aan de hand van haar boek
jef blijft enkel en alleen om te PROBEREN bern eruit te krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Jeff gelooft in sprookjes, hij gelooft echt dat zijn hoogte punt nog komt in het spel daar.
Hij is de winnaar dat weet hij zeker, maar hij weet niet hoe te winnenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.
hij heeft nogal een groot egoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groteske woorden gebruiken is hem niet vreemd.
Ik hoop dat hij er zelf uit gaat, zal wel ijdele hoop zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef blijft enkel en alleen om te PROBEREN bern eruit te krijgen
Eunice heeft haar hoogtepunt gister gehadquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Gezelligquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
Lekker geklets en grote lol met deze 2![]()
[ afbeelding ]
Het is een spel iedereen moet er een keer uit behalve de winaar . Net een simultaan schaakspelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er zelf uit gaat, zal wel ijdele hoop zijn
Ja ze maken het steeds spannenderquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
Het was ook wel weer een spannende en uitdagende verdienopdracht vanmiddag.
Pittenzakjes gooien
welke bestellingquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zeg niet dat nu sasha en bern naar de bestelling kijken he
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaweeeeeeeeel iedereen die kookt moet eten bestellenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zeg niet dat nu sasha en bern naar de bestelling kijken he
maak je een grapje?quote:
En het is altijd de schuld van een ander en nooit van zoequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Zoë tot nu toe de beste managementstijl heeft gekozen. Door dezelfde dingen met verschillende mensen te overleggen doe je het altijd goed want iedereen heeft over alles meebeslist. Het kost alleen wel veel tijd
LET dan op het gaat over eten/koken bestellen.......quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maak je een grapje?
de bestelling waar de manager al de hele dag haar minions naar laat kijken
volgens mij gaan japie bern en sasha samen koken dus logisch dat ze naar de bestelling kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maak je een grapje?
de bestelling waar de manager al de hele dag haar minions naar laat kijken
ja zo kun je alles vergoelijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Zoë tot nu toe de beste managementstijl heeft gekozen. Door dezelfde dingen met verschillende mensen te overleggen doe je het altijd goed want iedereen heeft over alles meebeslist. Het kost alleen wel veel tijd
Dit geldt voor de meeste bewoners van die loodsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het is altijd de schuld van een ander en nooit van zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |