Tiano heeft zijn hart op gehaald gisteravondquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:03 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen...speelt er nu wat tussen Babette en Tiano? Vanuit Tiano zijn kant volgens mij wel..hij zoekt haar steeds op...cadootjes..enzMaar of dat wederzijds is
Misschien niet DE daad maar....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of veel minder dan gedacht. Eunice had nog gewoon haar kleren aan dus HET is denk ik niet gebeurd.
quote:
Neuhhhquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:06 schreef Charmian het volgende:
zou zoe snappen dat dat batterijwisselen een hint is dat ze uit bed moeten komen?
Zouden de bewoners het niet net zo hard moeten snappen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:06 schreef Charmian het volgende:
zou zoe snappen dat dat batterijwisselen een hint is dat ze uit bed moeten komen?
Ze snapt de bestelmomenten van de boodschappen nog niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:08 schreef ledn81 het volgende:
Isaac wordt weer naar kantoor meegevraagd door de manager
Isaac : "ik kom eraan"
Zal wel 5 weken durenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze snapt de bestelmomenten van de boodschappen nog niet.
quote:
En zo is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helaas pindakaas
De meeste dromen zijn bedrog
Dat vind ik wel vreselijk vermoeiend elke keer dat herhalen tegen iedereen..quote:
Ik heb dit lettertje verkeerd gedrukt.. hoe moet ik die nu weer weg halenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze snapt de bestelmomenten van de boodschappen nog niet.
Ze heeft al complimenten gehad over gisteren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
Met Zoë is het hier wel spijkers op laag water zoeken.
Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe.
En ja, ze is niet de slimste, maar misschien wel goed dat ze haar kans heeft gekregen.
Zou het misschien aan de persoon liggenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
En ja, ze is niet de slimste, maar misschien wel goed dat ze haar kans heeft gekregen.
Zelfde als met Kenzi. Die was twee minuten manager en al veroordeeld. Bij Wen zaten ze dagen zonder eten en ze was fantastisch. Boeit mensen al lang niet meer hoe ze het werkelijk doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
Gisteren wist ze niet hoe kopiëren en plakken werkt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb dit lettertje verkeerd gedrukt.. hoe moet ik die nu weer weg halen
Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe. = Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
Zoe is vooral druk metquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe. = Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe.
boodschappen waren al besteld, ze heeft de kratten uit de sluis gehaald en voor veel andere zaken Wendy of Isaac geroepen.
En Isaac en Marciano laten shoppen en zij heeft suggestieve opmerkingen gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |