Ik ga deze discussie niet meer voeren. F1 latersssssssssquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee hij explodeert en lult er achteraf een verhaal aan.
Het was geen eens een reactie op die onzin post van jouw maar latersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet meer voeren. F1 latersssssssss
Lekker weer persoonlijk worden? Ik kat jou posts niet af met onzin.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het was geen eens een reactie op die onzin post van jouw maar laters
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeffquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig zijn er meer mensen dan alleen Jeff om op te focussen![]()
[ afbeelding ]
Wow het gaat lekker hierquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeff
Eens, maar dan wel zonder persoonlijk te worden!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig mogen alle bewoners negatief besproken worden, dus ook Jeff
Jij komt mij vertellen dat je weg gaat terwijl ik niet eens op je reageer omdat ik het inderdaad een onzin verklaring vond. Je kunt ook gewoon vertrekken hoor, hoef je mij niet te laten weten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker weer persoonlijk worden? Ik kat jou posts niet af met onzin.
Wie?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft ook verder weinig met andere bewoners
Als Sas en Bern een week niet fatsoenlijk kunnen slapen, dan houden ze het niet vol. Die weken gaan natuurlijk ook komen. Je ziet nu al meer muziek en feestjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef Verida het volgende:
En toch heb ik wel het gevoel dat Sas en Bern een goed bondje hebben om tot aan de finale te komen. De manier waarop ze met elkaar omgaan verdient misschien niet de schoonheidsprijs, en misschien zou Bern wat meer voor zichzelf op moeten komen, maar dat gaat buiten de loods misschien makkelijker dan hier binnen. Maar ze zijn voorlopig nog wel heel stabiel daar samen, die komen wel ver denk ik. Net als Rupert en Ima, ook een stabiel stel, komen op die manier ook wel ver.
en deze twee stellen hebben in ieder geval elkaar om op terug te vallen, frustraties bij kwijt te kunnen en je samen mee terug te trekken.
wie ging er laatst boksen kijken omdat bern werd gepest?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jij komt mij vertellen dat je weg gaat terwijl ik niet eens op je reageer omdat ik het inderdaad een onzin verklaring vond. Je kunt ook gewoon vertrekken hoor, hoef je mij niet te laten weten.
Wat doet dat er in hemelsnaam toe?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ging er laatst boksen kijken omdat bern werd gepest?
Dan moet je dat zelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan wel zonder persoonlijk te worden!!
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Je weet nooit of en hoe iemand uit deze RLS zich in de buitenwereld gedraagt.
Anderen gaan nou eenmaal niet bepalen wie er wel en niet besproken wordt, simpel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |