Nicequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
Waterpistool is al leeg, ik zou zeggen, supersookers uit de pot dan maar.
Het lijkt wel zo’n opblaas sekspopquote:
Dat gaat geld kostenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh jawel ! Ze praat nu onder water 😂
Stel je voorquote:
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan kan er even een oempa loempa uit de bosjes komen om Babs een nieuwe microfoon te geven.
Een officiële waarschuwing via de managerquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horen
Dat moet haast welquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing via de manager
Ook en of wij het dan ook nog gaan horen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horen
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en of wij het dan ook nog gaan horen.
Een officiële waarschuwing door Zoe? In wat voor een wereld leven wij?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing via de manager
De loodsquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing door Zoe? In wat voor een wereld leven wij?
Sow, als dat klopt inderdaad een oude vader dan, dan maakt erik misschien nog wel een kansje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes vader is 15 mei jarig en wordt 71? jaar
Dat is best een oude vader
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow, als dat klopt inderdaad een oude vader dan, dan maakt erik misschien nog wel een kansje.
Even oud als Erik dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes vader is 15 mei jarig en wordt 71? jaar
Dat is best een oude vader
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Jasper sprong achterover in het zwembad en is er nu weer uit en gaat weer naast Wendy op het gras liggen.
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sashaquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Jasper sprong achterover in het zwembad en is er nu weer uit en gaat weer naast Wendy op het gras liggen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sasha
Jasper lijkt de laatste tijd toch meer naar de groep van Wendy te trekken (is Sasha te druk met Bern??)quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sasha
Maar ik hoor haar wel lachen.quote:
Is Isaac in de buurt dan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt wel of dat topje steeds verder zakt!
Verstandigquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoor haar wel lachen.
Wilde eerst weer iets schunnigs neerzetten hier maar ik hou me in.
De trap stond al aardig te trillen... ik zie nog wel een tsunami ontstaan deze zomerquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Niet door Jasper dan, die is zo klein.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De trap stond al aardig te trillen... ik zie nog wel een tsunami ontstaan deze zomer
Tirolertettenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet door Jasper dan, die is zo klein.
Zoë kan dat wel veroorzaken met haar tieten.
Omdat ze het zooooooooooooooooooo graag wilde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Op basis waarvan is Zoe gekozen? Wilden ze van hun schoothondje stalker af?
Leuk…..een mieren plaagquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nope, beetje vegen met een theedoek en klaar, dat gaat dus plakken als een malle he en ik dacht dat ze schoonmaken wel kon maar ook niet goed dus.
Als het goed is zit ze vijf weken voornamelijk in het kantoor te 'managen'quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Absolute kijktipquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Een grote/zwaarder persoon die denkt te kunnen duiken in dat badjequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet door Jasper dan, die is zo klein.
Zoë kan dat wel veroorzaken met haar tieten.
Volgens mij was gisteren de dag dat de kaart is vervallenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer deden aan vervallen na een maand
Mora dan, als die erin springt komt er inderdaad een tsunami.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote/zwaarder persoon die denkt te kunnen duiken in dat badje
Als het maar niets kost.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG Bern![]()
Lekker appekooien met zijn allen.
Ik denk dat het wandje nog wel een keer kaput gaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mora dan, als die erin springt komt er inderdaad een tsunami.
Isaac dobbert in de hottub nu.
Och och die Bern toch.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het maar niets kost.
Maar Bern wil lange termijn les geven hopend dat ze hem dan niet eruit zullen stemmen.
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Oh ja en die kans was/is inderdaad erg groot met zo'n typje als Zoë.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopen
Wat een lamquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och och die Bern toch.
* ChocoFan zit op haar vingers nu
Ja, maar ik denk dat ze ook wel weer makkelijk om te praten was geweest door Babette hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja en die kans was/is inderdaad erg groot met zo'n typje als Zoë.
Als ze per se iemand uit het eigen groepje hadden gewild dan konden ze ook kiezen voor de onzichtbare Ima of babbelzieke Babs. Beiden nemen al acht maanden geen enkele verantwoordelijkheid en lummelen/lullen zich maar een beetje de dag door.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ze het zooooooooooooooooooo graag wilde.
Oh dat zeker ook, je hebt eigenlijk niets aan haar, zodra ze denkt dat iemand tegen haar is of gemeen, wisselt ze gelijk van groep/mensen/vrienden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ze ook wel weer makkelijk om te praten was geweest door Babette hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De alfa mannetjes zitten te kaarten en in de tub
En dat zijn dan zogenaamd stoere kerels? Je laten ringeloren door een poederloeder?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang dat als ze het niet zouden doen ze naar de andere groep zou overlopen
Maar die wilde allemaal niet echt, Zoë wel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze per se iemand uit het eigen groepje hadden gewild dan konden ze ook kiezen voor de onzichtbare Ima of babbelzieke Babs. Beiden nemen al acht maanden geen enkele verantwoordelijkheid en lummelen/lullen zich maar een beetje de dag door.
Huh? Nee hoor Rupie begon over Euniequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Imadiddin en Rupert proberen te lezen maar Babette blijft maar door ratelen.
Poederloederquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dat zijn dan zogenaamd stoere kerels? Je laten ringeloren door een poederloeder?
Maar zij ontwijken die verantwoordelijkheid dus gewoon terwijl Zoe geen enkele aanspraak zou mogen makenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar die wilde allemaal niet echt, Zoë wel.
* ChocoFan heeft lelijke tekst op het einde weer weg gehaald.
Bij Mirthe kun je juist alles verwachtenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
Ok deze muziek had ik niet bij mirthe verwacht
Als een echte rockster dat ding in duizend stukken rammenquote:
Nou neequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Mirthe kun je juist alles verwachten
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zij ontwijken die verantwoordelijkheid dus gewoon terwijl Zoe geen enkele aanspraak zou mogen maken
Jullie mannen jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:55 schreef spapaars het volgende:
Van Mirthe wordt je wel vrolijk, naar kaarters kijken absoluut niet.
ze wilden vanmiddag volleyballen en hebben het net opgebouwd. Nu schreeuwt janet vanuit de klaverjasclub dat (daarbij kijkend naar Wendy en Jeffrey) dat het net opgeruimd moet worden. Wendy en Jeffrey zeggen dat is mooi jullie willen volleyballen en wij kunnen jullie zooi opruimen doe het lekker zelf wij hebben niet om dat net gevraagdquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Gemist. Niet gehoord waar bovenstaande omging.
Dat volleybal was volgens mij een idee van JW en Eunice, Eunice had het daar gisteravond over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze wilden vanmiddag volleyballen en hebben het net opgebouwd. Nu schreeuwt janet vanuit de klaverjasclub dat (daarbij kijkend naar Wendy en Jeffrey) dat het net opgeruimd moet worden. Wendy en Jeffrey zeggen dat is mooi jullie willen volleyballen en wij kunnen jullie zooi opruimen doe het lekker zelf wij hebben niet om dat net gevraagd
Yepquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het was al bekend dat Zoe daar ging wonen
Djiezus runt zoe een bordeel?quote:
Over haar kleding is vanmorgen wel wat gezegdquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:28 schreef woxxel het volgende:
Er zijn er meer die geen kleren meer hebben.
Wat heeft zoe toch aan.
Dls ze wat wil drinken willen ze d'r allemaal beschermen.
Maar d'r kleding zegt niemand iets van.
Hopelijk komt d'r moeder schreeuwen bij t hek dat ze zich moet aankleden
En toen dacht Zoë ik ga nog een stapje verder?quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over haar kleding is vanmorgen wel wat gezegd
quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
En toen dacht Zoë ik ga nog een stapje verder?
quote:
zolang ze dr mond maar houdtquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:35 schreef Limbus het volgende:
Oh eunice wil ook weer in beeld komen blokkeert even de camera die op Wendy, Jappie en Jeffrey staat
Is voor de afscheidsBBQ van Wenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo amper geld maar ik zie Jeff alweer met twee kratten bier sjouwen
En Eunice had er ook nog eentjequote:Op woensdag 3 mei 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo amper geld maar ik zie Jeff alweer met twee kratten bier sjouwen
Morgen afscheid Wenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
En Eunice had er ook nog eentjevoor de barbecue....is dat vanavond?
Ja vooral doen als je zo weinig te besteden hebt. Dan is bier ook wel belangrijkquote:
Ja BBQ is vanavond, ze hebben er wel mooi weer bij de mazzelaarsquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
En Eunice had er ook nog eentjevoor de barbecue....is dat vanavond?
Blijkbaar was er geld voorquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral doen als je zo weinig te besteden hebt. Dan is bier ook wel belangrijk
Afscheid of geen afscheid
Morgen is de BBQ tochquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BBQ is vanavond, ze hebben er wel mooi weer bij de mazzelaars
Ik heb gewoon Commentaar op wat ik zie op de streams, dat mag toch gewoon?quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijkbaar was er geld voor
Wat maakt jou het uit
Dan is het weer een dag verschoven het was naar woensdag verschovenquote:
Jezus voel je niet zo aangevallenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Commentaar op wat ik zie op de streams, dat mag toch gewoon?
Vanavond is de wereldberoemde Chili van Erikquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BBQ is vanavond, ze hebben er wel mooi weer bij de mazzelaars
Dat was al verschoven , niet vandaag ineensquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het weer een dag verschoven het was naar woensdag verschoven
Ik voel mij verre van aangevallen geef alleen antwoord op jou vraag.quote:
Whateverquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel mij verre van aangevallen geef alleen antwoord op jou vraag.
Dat weet ik zou dinsdag zijn en was verschoven volgens mij naar woensdag, maar nu weer een dag verschoven dat kan omdat er geen geld wasquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was al verschoven , niet vandaag ineens
Is er al een stelling geweest dan? Of is het van Babette haar geld?quote:
Van welk geld koopt hij dat?quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet iig van 1 pakje dat Jeff heeft aangegeven.
Of het alleen voor hem is weet ik niet.
Dat weet ik weer niet.quote:
Ze is al aan het verven op kantoorquote:
Nee niet vrij. Bij Zalando of Bol.quote:
Hoop gesjoemel weer dus.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik weer niet.
Moest ook iets van of met bep verrekend worden.
Tja echt duidelijk ben ik niet, kweet.
Maar dit kreeg ik mee.
Een pakje L&M
150 vrij te besteden en 150 voor zalando was het toch?quote:
Het is haar gegundquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
De hele loods zit de hele dag buiten is straks poepje bruin ... en over 5 weken loopt Zoe als blank wit meisje het kantoor uit
Ik mis wel eens watquote:
Zonder rijst?quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het genoeg is.
De bonen vullen wel, maar toch
Yep, was gister al weer een soort van discussie over.quote:
Ja daar heb ik wel eerder iets van meegekregen. Zou niet eten.quote:
De manager en achterquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja boeien.. totaal 300 wie houdt daar verder nog controle over ?!
Met 8 ton op de bank kunnen ze het missenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een best bedrag 1150 voor zalando
quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een best bedrag 1150 voor zalando
Maar wel drie kratten bierquote:
Nog maar een keer:quote:
Het staat ook gewoon volledig los van elkaar , dit is Eriks kook ding , zijn lijst zijn chili recept op zijn manierquote:
Nou nee lust het nietquote:
Als ze morgen geen verdienopdracht krijgen vrijdag geen etenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Dat afscheids diner/ half jaarfeest kostte 450,00.
2 stukje bbq en 2 flesjes bier minder en probleem is opgelost of zouden ze dan morden niet genoeg hebben? hoorde 5 stukken vlees de manquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze morgen geen verdienopdracht krijgen vrijdag geen eten
Bij Rupies maand hebben ze ook weinig eten gehad , voornamelijk patat en frikadellenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel drie kratten bierquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Zolang het geen rijst is kan dat gewoon.quote:
O ja, dan hebben ze vrijdag helemaal nietsquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ook niet want die gaan morgen bij de barbecue op
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ananas hoort er in toch?
Of zit dat er ook in?
Hier ook.quote:
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:30 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
mirthe met een heel onsamenhangend verhaal over golf bij de hottub. Uhm geloof niet dat die jongens daar zin in hebben
volgens mij boeit het niemand daar maar mirthe voelt zich heel belangrijk. Hoorde Jeff al grappen oké eliminatie 1 dag ervoor graagquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.
Na de HF van de afgelopen dagen is dit wel weer het andere uiterstequote:Op woensdag 3 mei 2023 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Paar slablaadjes en een kommetje chili
De sla moet er eigenlijk bovenop, maar dat wil Sjenet niet. Dat vind ze niet lekker.
[ afbeelding ]
Erik had niet genoeg aan het eten van Hello Fresh...... gaat hij hier WEL genoeg aan hebben?? (of hoopt hij dat er mensen zijn die het niet zo lekker vinden en voor hem iets over laten??)quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Paar slablaadjes en een kommetje chili
De sla moet er eigenlijk bovenop, maar dat wil Sjenet niet. Dat vind ze niet lekker.
[ afbeelding ]
Dat lag niet alleen aan Mirthe. Ze zijn aan de andere kant van het hek een flat aan het slopen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.
Uiteindelijk klets ze met iedereen,quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit hartelijk te lachen om de dingen die JW zegt....... (ik hoorde haar vandaag toch zeggen dat ze hem nooit spreekt en dit ook eigenlijk niet wil...) nu kletst ze honderduit, gezellig hoor
Dit wordt 1 van de nachten dat je beter niet in 1 van de slaapkamers slaapt met die bruine bonen.quote:
ze hebben het ook overleeft met 39 mensen in het begin, toen ze binnenkwamen was de temperatuur ook nog heel hoogquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Kantoor, bij tafelvoetbalen kamer 4 zijn nu al heel erg warm.
Wordt wat van de zomer.
Al zal kamer 4 dan wel afgesloten zijn
Da's waar ja. Even vergeten dat ze al een (na) zomer hebben gehadquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze hebben het ook overleeft met 39 mensen in het begin, toen ze binnenkwamen was de temperatuur ook nog heel hoog
Rolletje wat?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Een bucketlist dingetje van Mirthe: een klein rolletje willen
Op tv.quote:
Wie is de winnaar dan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:04 schreef Silves het volgende:
Mexx dropt bom: ‘Winnaar Een Jaar van je Leven stond al op voorhand vast’
Dat kind kan toch ook niet zonder media en aandacht, contract naleven tja..hoop op een fikse boete..
Ah zoquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op tv.
Erik wijst haar erop dat ze al heel wat uren (6000) gemaakt hebben.
Maar Mirthe zegt dat zij niet dominant aanwezig is.
De aanleiding van dit rolletje is dat er gesproken is over een rol spelen daar.
Mirthe zou dat niet kunnen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
dat mag ze niet zeggen, maar schijnt Jef te zijn..
Ze speelt al 8 maanden 'n klein rolletjequote:Op woensdag 3 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Een bucketlist dingetje van Mirthe: een klein rolletje willen
Ze hoopt, Marciano, Moraima of Zoe. Er werd op die post kennelijk nogal gespeculeerd dat het dan om Jeff of Isaac zou gaan. Daar had zij dan weer een reactie op dat ze even wilde 'verduidelijken' dat ze niet denkt dat het om 2 gaat, maar het heeft wel iets te maken 'met wat er in de loods is gebeurt, maar niet is uitgezonden'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Aan alles kan je zien dat het Isaac is.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hoopt, Marciano, Moraima of Zoe. Er werd op die post kennelijk nogal gespeculeerd dat het dan om Jeff of Isaac zou gaan. Daar had zij dan weer een reactie op dat ze even wilde 'verduidelijken' dat ze niet denkt dat het om 2 gaat, maar het heeft wel iets te maken 'met wat er in de loods is gebeurt, maar niet is uitgezonden'
Die zegt dat ze niks mag zeggen, maar dropt met alles wat ze zegt onzinnige bommetjes. Lekker laten gaan die halve gare..Wat een mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Klinkt logischquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan alles kan je zien dat het Isaac is.
Die is gewoon in loondienst en de 8 of 9 ton wordt nooit uitgekeerd.
denk eerder erik ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan alles kan je zien dat het Isaac is.
Die is gewoon in loondienst en de 8 of 9 ton wordt nooit uitgekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |