Nicequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
Waterpistool is al leeg, ik zou zeggen, supersookers uit de pot dan maar.
Het lijkt wel zo’n opblaas sekspopquote:
Dat gaat geld kostenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh jawel ! Ze praat nu onder water 😂
Stel je voorquote:
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan kan er even een oempa loempa uit de bosjes komen om Babs een nieuwe microfoon te geven.
Een officiële waarschuwing via de managerquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horen
Dat moet haast welquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing via de manager
Ook en of wij het dan ook nog gaan horen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze daar wat van gaan horen
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en of wij het dan ook nog gaan horen.
Een officiële waarschuwing door Zoe? In wat voor een wereld leven wij?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing via de manager
De loodsquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een officiële waarschuwing door Zoe? In wat voor een wereld leven wij?
Sow, als dat klopt inderdaad een oude vader dan, dan maakt erik misschien nog wel een kansje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes vader is 15 mei jarig en wordt 71? jaar
Dat is best een oude vader
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow, als dat klopt inderdaad een oude vader dan, dan maakt erik misschien nog wel een kansje.
Even oud als Erik dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes vader is 15 mei jarig en wordt 71? jaar
Dat is best een oude vader
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |