Zekerquote:
Niks mis met sexy ,maar dit ziet er uit als een cheap Tiroler versiequote:Op woensdag 3 mei 2023 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker![]()
Jammer dat het Zoë is want anders kan ik een sexy jurkje best waarderen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Een giechooloo zou ik nooit kunnen zijn"
Babs: "Een giechooloo? Een gigolo! Bwha-ha-hahahahah! Giechooloo klinkt net als een soort clown"
Je kunt iemand toch ook aantrekkelijk vinden zonder dat het een heel knap iemand is?quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
Erik die niet op uiterlijk oordeelt
Wil wel iemand die hij aantrekkelijk vind
Ehhh
Voor in de loods?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Voor in de loods?![]()
Hoeren uit de prijzenpot
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch ook aantrekkelijk vinden zonder dat het een heel knap iemand is?
Iemand kan een heel aantrekkelijke lach hebben, of stem, of aantrekkelijke ogen.
22quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die TT te ver gaan. Is mijn mening hoor. Ze is 21, mening user hier zou haar oma of opa kunnen zijn.
Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat hetquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die TT te ver gaan. Is mijn mening hoor. Ze is 21, mening user hier zou haar oma of opa kunnen zijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat het
Wat een onzin , het ging er vandaag letterlijk over op de stream vanmorgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Knap zegt hij netquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch ook aantrekkelijk vinden zonder dat het een heel knap iemand is?
Iemand kan een heel aantrekkelijke lach hebben, of stem, of aantrekkelijke ogen.
Ik vind hem er heel open in. Siert hemquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel dit topic volpompen met posts... Erik verteld zn datingervaringen
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringtquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel dit topic volpompen met posts... Erik verteld zn datingervaringen
Dat zeg ik niet hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringt
Okay
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slettebak (1981 QE2,[2] 1981 RS, of 1988 OL[1]) is een planetoïde, die zich in het zonnestelsel in de planetoïdengordel bevindt.
Niks mis mee
--
Waar Erik en Babs op 2 praten over daten, lijken Eunice en JW op stream 1 bezig met een date
Slettebak (1981 QE2,[2] 1981 RS, of 1988 OL[1]) is een planetoïde, die zich in het zonnestelsel in de planetoïdengordel bevindt.
Niks mis mee
--
Waar Erik en Babs op 2 praten over daten, lijken Eunice en JW op stream 1 bezig met een date
Nou ik kan je vertellen dat ik op mijn 22ste zo niet de deur uit had gemogen van mijn ouders en ze mij idd hadden gezegd dat ik er hoerig bij zou lopen. Ik zou mijn dochter ook zo de deur niet uit laten gaan en als ik zou zien en horen dat ze zich zo opdringt aan mannen en het het liefst over seks praat, zou ik een hartig woordje met haar spreken om haar te vertellen welke signalen zij afgeeft met haar kleding, make-up en gedragquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringt
Okay
Zoequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
Erik gaat voor iemand die jong is![]()
Totaal niet realistisch dus
Gelukkig is hij niet star ( "ik ben ern man van principes")quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
Erik is toevalligerwijs afgeknapt op Eunie der starheid
gelukkig maarquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Erik zou geen seks hebben op tv , kussen wel
Daar zou hij ook steeds van afvallen sex op je tv, zeker met die flats reeds van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Erik wil een veel jongere vrouw , zijn ondergrens ligt op 25quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Erik heel onrealistisch qua daten
Type vrouw
Nee gek he?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Interessant gesprek tussen Babet en Erik, maar Erik leeft in een droomwereld dat hij een jonge meid zoekt en denkt er jong uit te zien en aantrekkelijk is. Smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar, maar ik heb hier nog niemand gelezen die Erik aantrekkelijk vindt.
En zo is dat!quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een onzin , het ging er vandaag letterlijk over op de stream vanmorgen
Dit slaat werkelijk nergens op , en daarnaast is Zoe gewoon een slettebak met haar gestalk op mannen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
Deze shit niet aan anderen lopen verkopen hè
Tiano tegen mirthe
Niks mis mee
Maar je ziet het wel bij haar , dat bedoelt zequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe kan niet liegen zegt ze... mmm
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe kan niet liegen zegt ze... mmm
Nou dat weer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes voorkeur gaat toch uit naar JW eerst weg en Jeff op twee of drie
Ik had serieus huisarrest gekregen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat ik op mijn 22ste zo niet de deur uit had gemogen van mijn ouders en ze mij idd hadden gezegd dat ik er hoerig bij zou lopen. Ik zou mijn dochter ook zo de deur niet uit laten gaan en als ik zou zien en horen dat ze zich zo opdringt aan mannen en het het liefst over seks praat, zou ik een hartig woordje met haar spreken om haar te vertellen welke signalen zij afgeeft met haar kleding, make-up en gedrag
Ze praat nog best wel okay over Jeff dus het valt best meequote:
Moet je aantrekkelijk zijn om een relatie te kunnen starten. Ken je de uitdrukking, op elke pot past een deksel. Niet alles draait om uiterlijke schoonheid. Het innerlijke van de mens is veel belangrijker.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Interessant gesprek tussen Babet en Erik, maar Erik leeft in een droomwereld dat hij een jonge meid zoekt en denkt er jong uit te zien en aantrekkelijk is. Smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar, maar ik heb hier nog niemand gelezen die Erik aantrekkelijk vindt.
dat is ook de kracht van marciano mensen hem alles laten vertellen en zelf zo min mogelijk los latenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:28 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe luistert totaL niet naar Marciano maar babbelt over wat er in HAAR hoofd omgaat.
Nou Erik wil dus echt wel een knappe vrouw zei hij netquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je aantrekkelijk zijn om een relatie te kunnen starten. Ken je de uitdrukking, op elke pot past een deksel. Niet alles draait om uiterlijke schoonheid. Het innerlijke van de mens is veel belangrijker.
Een uur geleden nog niet, maar toen kwam Jeff erbij zitten, en nu is ze weer gedraaid.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze praat nog best wel okay over Jeff dus het valt best mee
Ik denk dat Jeff zich achteraf voor zijn kop slaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze praat nog best wel okay over Jeff dus het valt best mee
Nee , dat zegt zelfs vaker over hem , dus het valt allemaal best meequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een uur geleden nog niet, maar toen kwam Jeff erbij zitten, en nu is ze weer gedraaid.
nou lijkt me wel dat er aantrekkingskracht moet zijn. Dat kan innerlijk zijn maar de eerste indruk wordt toch vaak op uiterlijk beoordeeldquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je aantrekkelijk zijn om een relatie te kunnen starten. Ken je de uitdrukking, op elke pot past een deksel. Niet alles draait om uiterlijke schoonheid. Het innerlijke van de mens is veel belangrijker.
ikke niet, ik was op die leeftijd al getrouwd en had mijn eerste kind al.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff zich achteraf voor zijn kop slaat
Dat hij met zichzelf zijn veel meer mensen mee had kunnen krijgen dan met zijn gebanjer
Als hij dat droombeeld heeft, dan is dat toch zijn beeld bij een relatie. Komt een beetje neer op jou TT, dat is jou beeld van een persoon. Erik heeft ook een beeld bij een persoonquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Erik wil dus echt wel een knappe vrouw zei hij net
Dat zal zijn droom zijn, of zijn hoop. Daar is op zich niet veel mis mee. Of het uit zal komen is wat anders. Maar het is niet echt een heel perverse gedachtengang voor een volwassen manquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou iemand vanaf 25 vind ik in deze situatie behoorlijk perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal zijn droom zijn, of zijn hoop. Daar is op zich niet veel mis mee. Of het uit zal komen is wat anders. Maar het is niet echt een heel perverse gedachtengang voor een volwassen man
Maddy 2.0quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
De make-up gaat mee naar boven.
Morgen vast wat kleertjes en over een paar weken ligt al haar zooi boven![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze haar bed daar ook naar toe gaat verhuizen...lekker met de satisfier s' nachts....quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe woont toch nog bij haar ouders? Dan hebben die toch nog zicht op alles wat ze doet en wat ze aantrekt? Ik ben het met je eens dat je vrienden er ook wel iets van kunnen zeggen. In elk gesprek haalt ze Ice wel aan, daar zou ik ook iets van zeggen als vriendin.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ikke niet, ik was op die leeftijd al getrouwd en had mijn eerste kind al.
Er is daar helemaal niemand die tegen haar zegt dat ze er niet netjes bijloopt of dat ze niet zulke gesprekken zou moeten hebben.
Maar sowieso denk ik dat je als ouder normaal gesproken niet eens weet wat voor gesprekken je zoon of dochter hebben op die leeftijd, of wat ze uitspoken buitenshuis. (studenten bijv)
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou iemand vanaf 25 vind ik in deze situatie behoorlijk pervers
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maatje te klein ook nog eens.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:32 schreef schizolientje het volgende:
alle make up spullen gaan nu mee naar kantoor, en maar sjorren aan haar kleding
Hij is 47quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.
Is meerderjarig, wat is het probleem? Kijk eens om je heen en zie de leeftijdsverschillen. Patricia Paay is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou kom op zeg 25 is behoorlijk jong en zeker in verhouding met Erikquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.
Toch nog even omkijken naar ice.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hangt er een spiegel op kantoor😎quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Slettebak is geen probleemquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en maakt hem dat pervers?
Ik vind dat nogal een uitspraak.
Lees je wel goed? ik heb het niet over minderjarigquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is meerderjarig, wat is het probleem? Kijk eens om je heen en zie de leeftijdsverschillen. Patricia Paay is een goed voorbeeld
Zo komt je posting wel over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lees je wel goed? ik heb het niet over minderjarig
Je begint zelf over perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het niet over perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat laat de spiegel, waar ze de hele dag in zit te staren, haar toch óók al zien?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ze zouden nu een screenshot naar Zoe moeten sturen, kan ze zelf zien hoe ze er uit ziet
Ik zou inderdaad ook haar oma kunnen zijn en zou me kapot schamen als mijn kleindochter zo op tv zou verschijnen, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit , daarnaast heb ik zelf het woord pervers niet eens in de mond genomen , pas in reactiequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het niet over pervers
Maar vind het niet passen
Als je toevallig verliefd wordt vind ik het wat anders
Maar Erik zoekt actief naar iemand rond die leeftijd
Totaal onrealistisch
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen graag een lelijke partner willenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
zo vanaf de zijkant helemaal? In spiegel kijkt ze alleen naar de wimpersquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laat de spiegel, waar ze de hele dag in zit te staren, haar toch óók al zien?
Knap of mooi, ik heb meer met mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen graag een lelijke partner willen
Die wilde ze er zélf hebben en rekende al op het managerschap kennelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Gelukkig hangt er een spiegel op kantoor😎
Inderdaad best gezellig mens maar erg oppervlakkig in gesprekken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:43 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind Moraima zo"n leuk mens, aanstekelijke lach heeft ze en zover ik heb gezien niet achterbaks of een roddelaar
Ja, aantrekkelijk is zeker belangrijk om een relatie te starten. En aantrekkelijk is heel wat anders dan knap en ook dat is per persoon verschillend. Aantrekkelijk kan zowel qua uiterlijk als qua karakter zijn. Maar laten we eerlijk zijn, door het uiterlijk maak je de keuze om iemand beter te leren kennen en dan komt pas het karakter om de hoek kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft duidelijk een verkeerd beeld van zichzelf, maar om dit dat pervers te noemen is wat overdreven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik ook niet , zijn voorkeur gaat toch uit naar 'Mirthes'quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Erik vond Sasha ook leuk, daar zou ik…ehh…niets mee kunnen
Helaas doen haar vriendinnen Wendy en Babette daar niet, die laten daar wel wat steekjes mee vallen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe woont toch nog bij haar ouders? Dan hebben die toch nog zicht op alles wat ze doet en wat ze aantrekt? Ik ben het met je eens dat je vrienden er ook wel iets van kunnen zeggen. In elk gesprek haalt ze Ice wel aan, daar zou ik ook iets van zeggen als vriendin.
Ik ben niet begonnen over perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft duidelijk een verkeerd beeld van zichzelf, maar om dit dat pervers te noemen is wat overdreven.
Dan zijn JW en Eunice samen dus ook pervers
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze haar bed daar ook naar toe gaat verhuizen...lekker met de satisfier s' nachts....
Sasha stond, pre-Bern, ook op zijn lijstjequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik ook niet , zijn voorkeur gaat toch uit naar 'Mirthes'
Jij bent degene die zei dat het pervers is, Verida was degene die zei dat het niet pervers is.quote:
Iedere keer als je Zoe ergens op aanspeekt is het ‘ja, maar luister…’ of ‘dat snap ik wel maar…’ of dat weet ik wel, maar…’.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas doen haar vriendinnen Wendy en Babette daar niet, die laten daar wel wat steekjes mee vallen.
-niet nodig-quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent degene die zei dat het pervers is, Verida was degene die zei dat het niet pervers is.
Het is niet dat ze Zoe er regelmatig op aansprekenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer als je Zoe ergens op aanspeekt is het ‘ja, maar luister…’ of ‘dat snap ik wel maar…’ of dat weet ik wel, maar…’.
Ze kennen haar, zinloosquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet dat ze Zoe er regelmatig op aanspreken
Dat is wel de weg van de minste weerstand, te makkelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kennen haar, zinloos
De laatste keer Zoe aanspreken heet whiskygate
In de hoop dat er eindelijk een cap in Scanman zijn topic kan.quote:
Ik ben lelijk en toch heb ik een mooie vrouwquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, aantrekkelijk is zeker belangrijk om een relatie te starten. En aantrekkelijk is heel wat anders dan knap en ook dat is per persoon verschillend. Aantrekkelijk kan zowel qua uiterlijk als qua karakter zijn. Maar laten we eerlijk zijn, door het uiterlijk maak je de keuze om iemand beter te leren kennen en dan komt pas het karakter om de hoek kijken.
Zoe is juist heel erg benaderbaarquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt Zoë wel 'benaderbaar', het nieuwste/populairste woord in de loods zeggen ze
Maar dat was toch al duidelijk?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Het grootste gevaar voor Zoë is dat ze wordt beïnvloed door de bro's
Dat riep Bern in zijn speech..quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt Zoë wel 'benaderbaar', het nieuwste/populairste woord in de loods zeggen ze
aantrekkingskracht dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en toch heb ik een mooie vrouw
Volgens Jeff kon hij met andere codes er ook in?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:02 schreef xsaskiax het volgende:
wow Zoë weet zomaar de cijfercode van het kantoor!!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
aantrekkingskracht dus![]()
![]()
voor mij barsten de spiegels ook
ja zoiets zei hij, dat was in de laatste week/wekenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens Jeff kon hij met andere codes er ook in?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoiets zei hij, dat was in de laatste week/weken
Het is ook een lachertje die codes, je hoort duidelijk een klik dat de deur wordt ontgrendeld door K5.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens Jeff kon hij met andere codes er ook in?
Ja ik denk dat het meer voor de vorm isquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een lachertje die codes, je hoort duidelijk een klik dat de deur wordt ontgrendeld door K5.
Ook de slaapkamers hebben zo'n slot.
Prima toch, komt ie ook een keer in de keuken behalve om af te wassen.quote:
Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Zwembad verwarming wordt aangeschaft. Check
Zonnenpanelen in overvloed naast de loods...quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.
Echt hoor, zo'n groot terrein met zoveel stroom en dan kan iets eruit klappen. Prutsers.
Dat ook nog. Daarom prutsers. Ik vind het maar raar iig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonnenpanelen in overvloed naast de loods...
Zal wel 1 groep zijn die buitenstekkersquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.
Echt hoor, zo'n groot terrein met zoveel stroom en dan kan iets eruit klappen. Prutsers.
Ja maar is raar toch, kunnen ze toch wel iets maken dat dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel 1 groep zijn die buitenstekkers
Wie is dit dan die het schrijft.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en zo wordt Zoë enorm geholpen, ze wordt aan alle kanten 'beschermd tegen fouten'
Zo leert ze dus helemaal niets.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en zo wordt Zoë enorm geholpen, ze wordt aan alle kanten 'beschermd tegen fouten'
Ice wil zelfs een 'schaduwspaarpot' maken voor bepaalde boodschappen , volgens mij weet Zoe dat niet eensquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is en blijft een 'moedertje', altijd proberen om je kinderen niet gelijk op hun bek te laten gaan (denk ik)quote:
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat zei ik dus hierbovenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.
Wendy wist wat er moest worden besteld.
Ik vind die krullen ook heel mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:13 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima vindt de krullen van Jeffrey zo mooi zegt ze
Jeffrey zegt netjes: dank u wel
Deze kleine dingen zie je aan dat hij goed opgevoed is (in mijn ogen)
In het begin prima , maar vijf weken lang ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.
Wendy wist wat er moest worden besteld.
Dat zou kunnen en is ook heel lief maar Zoë leert niet van lief heb ik ontdekt de afgelopen maanden. Maar goed, eerste dagen mag ze nog wel geholpen worden dan vind ik, daarna gewoon zelf laten klooien maar dat zal wel weer niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is en blijft een 'moedertje', altijd proberen om je kinderen niet gelijk op hun bek te laten gaan (denk ik)
Je loopt op de zaken vooruit, gewoon afwachten hoe ze het gaat doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin prima , maar vijf weken lang ?
Gek iddquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je loopt op de zaken vooruit, gewoon afwachten hoe ze het gaat doen.
Iedereen moet toch even ingewerkt worden, dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en is ook heel lief maar Zoë leert niet van lief heb ik ontdekt de afgelopen maanden. Maar goed, eerste dagen mag ze nog wel geholpen worden dan vind ik, daarna gewoon zelf laten klooien maar dat zal wel weer niet gebeuren.
Ja ja, daarom zeg ik toch ook dat het de eerste paar dagen prima is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:21 schreef Donna1000 het volgende:
Iedereen moet even ingewerkt worden lijkt me
[..]
Iedereen moet toch even ingewerkt worden, dat is toch heel normaal?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, daarom zeg ik toch ook dat het de eerste paar dagen prima is.
Zoe kan helemaal niets zonder hulpquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, daarom zeg ik toch ook dat het de eerste paar dagen prima is.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë reageert verbaasd dat moederdag altijd op een zondag valt
Ja dat zei ik toch ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe kan helemaal niets zonder hulp
Dat is al acht maanden zo
Laatst zei ze dat als ze manager is iedereen een heel andere Zoë gaat leren kennen..... ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik had het niet tegen jou eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch ook.
Zeg, ik zit terug te scrollen of ik het wel duidelijk getikt had allemaal.
Echt hoor, ik bedoel, ik wil haar dan best een kans geven en haar niet voor dom uitmaken of een slettebak maar ze vraagt er toch zelf om door zulke dingen en die kleding.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë reageert verbaasd dat moederdag altijd op een zondag valt
Oh ok.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik had het niet tegen jou eigenlijk
Wat mij vooral opviel in deze maanden was dat als er iets heel normaals gezegd of verteld werd ze vaak zat te kijken of ze water zag brandenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hoor, ik bedoel, ik wil haar dan best een kans geven en haar niet voor dom uitmaken of een slettebak maar ze vraagt er toch zelf om door zulke dingen en die kleding.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel in deze maanden was dat als er iets heel normaals gezegd of verteld werd ze vaak zat te kijken of ze water zag branden
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volg het nog niet zo lang, ben na BB pas ingestapt, maar je was wel duidelijk hoor, ik ben nu wel benieuwd hoe Zoe het gaat doenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch ook.
Zeg, ik zit terug te scrollen of ik het wel duidelijk getikt had allemaal.
En dat ze interessant gaat zitten schrijven dan maar waarschijnlijk alleen maar hartjes tekent.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Ik denk dat we veel gaan zien van wat er net gebeurde: Rupert en Moraima zitten iets op de computer te zoeken en Zoë komt met: hee ik heb de kast daar schoongemaakt!!!! (en meer opmerkingen die kant nog wal raken) oh ja en ze wil weten op wie Rupert gestemd heeft
Nou voorruit het is je vergeven, we zullen het gaan zien komende 5 weken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
[..]
Ik volg het nog niet zo lang, ben na BB pas ingestapt, maar je was wel duidelijk hoor, ik ben nu wel benieuwd hoe Zoe het gaat doen
Lustquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Geen verliefdheid maar speels ..maatjes , geen verkering , vrienden , het was haar oom maar nu iets meer dan vrienden
Dan heeft het geen enkele zin gehad om haar naar voren te schuiven vanuit de Febo. Ze moet wel TV maken, acteren of echt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:22 schreef Lovely het volgende:
We gaan wel zien hoe Zoe het gaat doen, misschien gaan we nog wel versteld staan dat ze het toch allemaal goed gaat
ze zijn 'realistisch 'quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Geen verliefdheid maar speels ..maatjes , geen verkering , vrienden , het was haar oom maar nu iets meer dan vrienden
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lustquote:
Precies ditquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lust
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lust
Eunice is in een leerprocesquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:43 schreef Flow3r het volgende:
JW is dat geplak ook altijd als eerste zat en probeert zich los te maken, waardoor zij hem nog meer in een wurggreep probeert te houden
Ook dat vragen om gekriebeld te worden, haar voeten op hem leggen, hem letterlijk vragen haar rug te kriebelen
Ik heb op zijn handen zitten letten, hij doet het altijd even en dan is het weer genoeg voor hem
JW is geen geverquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:43 schreef Flow3r het volgende:
JW is dat geplak ook altijd als eerste zat en probeert zich los te maken, waardoor zij hem nog meer in een wurggreep probeert te houden
Ook dat vragen om gekriebeld te worden, haar voeten op hem leggen, hem letterlijk vragen haar rug te kriebelen
Ik heb op zijn handen zitten letten, hij doet het altijd even en dan is het weer genoeg voor hem
Ik vind JW een vrij simpele man en makkelijk te doorgrondenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:44 schreef Flow3r het volgende:
JW vindt haar leuk, is blij met alle aandacht, maar denk dat ie het er gewoon van neemt zolang hij daar zit
Zij will al zijn gedrag analyseren en in zijn ziel kruipen
lukt niet![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]en daarom blijft ze vragen, want ze wil dat van hem
Ja precies dit, en dat gaat irritaties opleverenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind JW een vrij simpele man en makkelijk te doorgronden
Eunice wil iets van hem maken dat hij niet is
Hij doet nét genoeg om interessant te blijven, af en toe een kopje thee brengen, even kriebelen etcquote:
Die is qua vrouwen volgens mij behoorlijk wat gewend en weet wel hoe hij het moet aanpakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij doet nét genoeg om interessant te blijven, af en toe een kopje thee brengen, even kriebelen etc
die wil gewoon een lekkere ladyboy in Thailandquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is qua vrouwen volgens mij behoorlijk wat gewend en weet wel hoe hij het moet aanpakken
Dat gaat me dan weer wat te ver om zo in te vullenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die wil gewoon een lekkere ladyboy in Thailand
for the time being Eunice will do![]()
Zekerheidquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat voor een garanties? Geld/ zekerheid / huis?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer wat te ver om zo in te vullen
Garanties dat ie ook voor haar gaat in de loods ? Of zoietsquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat voor een garanties? Geld/ zekerheid / huis?
Net een hele discussie over het woordje pervers gehad , wat ook weer helemaal werd opgevatquote:
Maar wat voor een zekerheid,dat ie voor altijd blijft sat ie feen a dere vriendi nen heeft,dat ie geld heeftquote:
Misschien is het handig als je kijkt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wat voor een zekerheid,dat ie voor altijd blijft sat ie feen a dere vriendi nen heeft,dat ie geld heeft
Dat ie niet naar Esther gaat,,
Ze geeft zelf aan van ordinair te houden..quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat het
Je kijkt helemaal niet? Je hebt Eunie en JW toch wel vaker in gesprek gezien?quote:
Ooooohhh dan mogen we haar dus ook een slet noemen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan van ordinair te houden..
Dan wel zonder tong natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Beetje te hoog gegrepen.. beetje veel denk ik eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Erik heel onrealistisch qua daten
Type vrouw
ome janquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Liefst een heel stuk jonger en dan graag ook heel slank en lang haar.. beetje zoals Sasha zei hij laatstquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik wil een veel jongere vrouw , zijn ondergrens ligt op 25![]()
Echt hoor bah bah
En Mirthie wil hij ook welquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Liefst een heel stuk jonger en dan graag ook heel slank en lang haar.. beetje zoals Sasha zei hij laatst
Hij weet ook waar hij over praat. Alleen doet hij dat werk al een paar jaar niet meer dacht ikquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als Jeffrey over zijn werk praat zie je echt trots zijn op wat hij doet.
Herkenbaar
Meestal zeggen mensen dit die zelf lelijk zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |