Lustquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Geen verliefdheid maar speels ..maatjes , geen verkering , vrienden , het was haar oom maar nu iets meer dan vrienden
Dan heeft het geen enkele zin gehad om haar naar voren te schuiven vanuit de Febo. Ze moet wel TV maken, acteren of echt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:22 schreef Lovely het volgende:
We gaan wel zien hoe Zoe het gaat doen, misschien gaan we nog wel versteld staan dat ze het toch allemaal goed gaat
ze zijn 'realistisch 'quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Geen verliefdheid maar speels ..maatjes , geen verkering , vrienden , het was haar oom maar nu iets meer dan vrienden
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lustquote:
Precies ditquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lust
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Eunie wil wel al een soort van garanties van JW , dan heb je het over meer dan lust
Eunice is in een leerprocesquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is verliefd maar durft het niet toe te geven. Misschien moet ze daar eens een boekje over lezen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:43 schreef Flow3r het volgende:
JW is dat geplak ook altijd als eerste zat en probeert zich los te maken, waardoor zij hem nog meer in een wurggreep probeert te houden
Ook dat vragen om gekriebeld te worden, haar voeten op hem leggen, hem letterlijk vragen haar rug te kriebelen
Ik heb op zijn handen zitten letten, hij doet het altijd even en dan is het weer genoeg voor hem
JW is geen geverquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:43 schreef Flow3r het volgende:
JW is dat geplak ook altijd als eerste zat en probeert zich los te maken, waardoor zij hem nog meer in een wurggreep probeert te houden
Ook dat vragen om gekriebeld te worden, haar voeten op hem leggen, hem letterlijk vragen haar rug te kriebelen
Ik heb op zijn handen zitten letten, hij doet het altijd even en dan is het weer genoeg voor hem
Ik vind JW een vrij simpele man en makkelijk te doorgrondenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:44 schreef Flow3r het volgende:
JW vindt haar leuk, is blij met alle aandacht, maar denk dat ie het er gewoon van neemt zolang hij daar zit
Zij will al zijn gedrag analyseren en in zijn ziel kruipen
lukt niet![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]en daarom blijft ze vragen, want ze wil dat van hem
Ja precies dit, en dat gaat irritaties opleverenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind JW een vrij simpele man en makkelijk te doorgronden
Eunice wil iets van hem maken dat hij niet is
Hij doet nét genoeg om interessant te blijven, af en toe een kopje thee brengen, even kriebelen etcquote:
Die is qua vrouwen volgens mij behoorlijk wat gewend en weet wel hoe hij het moet aanpakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij doet nét genoeg om interessant te blijven, af en toe een kopje thee brengen, even kriebelen etc
die wil gewoon een lekkere ladyboy in Thailandquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is qua vrouwen volgens mij behoorlijk wat gewend en weet wel hoe hij het moet aanpakken
Dat gaat me dan weer wat te ver om zo in te vullenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die wil gewoon een lekkere ladyboy in Thailand
for the time being Eunice will do![]()
Zekerheidquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat voor een garanties? Geld/ zekerheid / huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |