quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer wat te ver om zo in te vullen
Garanties dat ie ook voor haar gaat in de loods ? Of zoietsquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat voor een garanties? Geld/ zekerheid / huis?
Net een hele discussie over het woordje pervers gehad , wat ook weer helemaal werd opgevatquote:
Maar wat voor een zekerheid,dat ie voor altijd blijft sat ie feen a dere vriendi nen heeft,dat ie geld heeftquote:
Misschien is het handig als je kijkt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wat voor een zekerheid,dat ie voor altijd blijft sat ie feen a dere vriendi nen heeft,dat ie geld heeft
Dat ie niet naar Esther gaat,,
Ze geeft zelf aan van ordinair te houden..quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat het
Je kijkt helemaal niet? Je hebt Eunie en JW toch wel vaker in gesprek gezien?quote:
Ooooohhh dan mogen we haar dus ook een slet noemen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan van ordinair te houden..
Dan wel zonder tong natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Erik zou geen seks hebben op tv , kussen wel
Beetje te hoog gegrepen.. beetje veel denk ik eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Erik heel onrealistisch qua daten
Type vrouw
ome janquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Geen verliefdheid maar speels ..maatjes , geen verkering , vrienden , het was haar oom maar nu iets meer dan vrienden
Liefst een heel stuk jonger en dan graag ook heel slank en lang haar.. beetje zoals Sasha zei hij laatstquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik wil een veel jongere vrouw , zijn ondergrens ligt op 25![]()
Echt hoor bah bah
En Mirthie wil hij ook welquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Liefst een heel stuk jonger en dan graag ook heel slank en lang haar.. beetje zoals Sasha zei hij laatst
Hij weet ook waar hij over praat. Alleen doet hij dat werk al een paar jaar niet meer dacht ikquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als Jeffrey over zijn werk praat zie je echt trots zijn op wat hij doet.
Herkenbaar
Meestal zeggen mensen dit die zelf lelijk zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je aantrekkelijk zijn om een relatie te kunnen starten. Ken je de uitdrukking, op elke pot past een deksel. Niet alles draait om uiterlijke schoonheid. Het innerlijke van de mens is veel belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |