ze wilden vanmiddag volleyballen en hebben het net opgebouwd. Nu schreeuwt janet vanuit de klaverjasclub dat (daarbij kijkend naar Wendy en Jeffrey) dat het net opgeruimd moet worden. Wendy en Jeffrey zeggen dat is mooi jullie willen volleyballen en wij kunnen jullie zooi opruimen doe het lekker zelf wij hebben niet om dat net gevraagdquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Gemist. Niet gehoord waar bovenstaande omging.
Dat volleybal was volgens mij een idee van JW en Eunice, Eunice had het daar gisteravond over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze wilden vanmiddag volleyballen en hebben het net opgebouwd. Nu schreeuwt janet vanuit de klaverjasclub dat (daarbij kijkend naar Wendy en Jeffrey) dat het net opgeruimd moet worden. Wendy en Jeffrey zeggen dat is mooi jullie willen volleyballen en wij kunnen jullie zooi opruimen doe het lekker zelf wij hebben niet om dat net gevraagd
Yepquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het was al bekend dat Zoe daar ging wonen
Djiezus runt zoe een bordeel?quote:
Over haar kleding is vanmorgen wel wat gezegdquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:28 schreef woxxel het volgende:
Er zijn er meer die geen kleren meer hebben.
Wat heeft zoe toch aan.
Dls ze wat wil drinken willen ze d'r allemaal beschermen.
Maar d'r kleding zegt niemand iets van.
Hopelijk komt d'r moeder schreeuwen bij t hek dat ze zich moet aankleden
En toen dacht Zoë ik ga nog een stapje verder?quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over haar kleding is vanmorgen wel wat gezegd
quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
En toen dacht Zoë ik ga nog een stapje verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |