Hier ook.quote:
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:30 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
mirthe met een heel onsamenhangend verhaal over golf bij de hottub. Uhm geloof niet dat die jongens daar zin in hebben
volgens mij boeit het niemand daar maar mirthe voelt zich heel belangrijk. Hoorde Jeff al grappen oké eliminatie 1 dag ervoor graagquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.
Na de HF van de afgelopen dagen is dit wel weer het andere uiterstequote:Op woensdag 3 mei 2023 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Paar slablaadjes en een kommetje chili
De sla moet er eigenlijk bovenop, maar dat wil Sjenet niet. Dat vind ze niet lekker.
[ afbeelding ]
Erik had niet genoeg aan het eten van Hello Fresh...... gaat hij hier WEL genoeg aan hebben?? (of hoopt hij dat er mensen zijn die het niet zo lekker vinden en voor hem iets over laten??)quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Paar slablaadjes en een kommetje chili
De sla moet er eigenlijk bovenop, maar dat wil Sjenet niet. Dat vind ze niet lekker.
[ afbeelding ]
Dat lag niet alleen aan Mirthe. Ze zijn aan de andere kant van het hek een flat aan het slopen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen chocola van maken van dat hele golf evenement.
Uiteindelijk klets ze met iedereen,quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit hartelijk te lachen om de dingen die JW zegt....... (ik hoorde haar vandaag toch zeggen dat ze hem nooit spreekt en dit ook eigenlijk niet wil...) nu kletst ze honderduit, gezellig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |