SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen als ze Adolfo halen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:00 schreef HMFuckyouall het volgende: [. [..] Het ziet er kut uit. Al koop ik sowieso geen shirt met deze sponsor.
Zelfs mijn critici zijn me goed gezind deze week. Het zal de lente en het aanstaande kampioenschap zijn.quote:
Ik alleen als de Stefan de prijsVrij van de centen betalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Hoofdletter niet weggehaald
Schande
[..]
Ik alleen als ze Adolfo halen.
Gvd, ik wilde Pietje voor zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Hoofdletter niet weggehaald
Schande
[..]
Ik alleen als ze Adolfo halen.
Wel echt compleet debiel beleid. Wat doet de RvC de hele dag eigenlijk?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:13 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nope. Te Kloese wil (en gaat) alles zelf doen.
Kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef bbuddybb het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een maand een artikel te lezen met de volgende kop: "Slot in verregaande onderhandelingen met [Premier League club]."
Ik kan dat soort humor soms best waarderen, maar die dubbele moraal van Spaan & co hangt mij wel de keel uit..quote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die helemaal over de rooie zijn vanwege die Hard Gras podcast trouwens
Is gewoon een onserieuze podcast met vooral Ajax fans die maar wat roepen.
Afgevinkt.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:09 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco graag hoofdletter G vervangen door een kleine g.
Deze meneer komt wel wat bozig over ja.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die helemaal over de rooie zijn vanwege die Hard Gras podcast trouwens
Is gewoon een onserieuze podcast met vooral Ajax fans die maar wat roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2 x verkeerde topic is een ban van 24 uurquote:
14 :’)quote:Op maandag 1 mei 2023 17:30 schreef aTypisch het volgende:
als ze 14-20 miljoen op wieffer bieden moet je hem ook gewoon weer verkopen
Sommige mensen doen de club het liefst in de uitverkoopquote:Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
14 :’)
Niet helemaal goed bij je paasei jij :’)
Ik plan mijn vakanties wl buiten de window :-Dquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als een vertrek van slot vroeg bekend wordt, gaat het wel chaos worden
@:ZKA, zeg je zomervakantieplannen maar af
En daarna dezelfde kop over Kokcu Hanco Geertruida en Giminez.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef bbuddybb het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een maand een artikel te lezen met de volgende kop: "Slot in verregaande onderhandelingen met [Premier League club]."
Nee het is echt compleet normaal dat je al een jaar lang geen technisch directeur/manager hebt en je het ook zonder commercieel directeur moet doen net op het moment dat vrijwel alle sponsorcontracten aflopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Dat eeuwige gekanker op het bestuur/beleid zit er echt compleet ingebakken bij een flink deel (niet eens zo zeer in dit topic maar in het algemeen) van de supporters heh? Zelfs nu het zo goed gaat loopt een flink deel al weer te zeiken over het gebrek aan TD en falend beleid of de nieuwe rugsponsor. Of dat eeuwige zelfmedelijden dat de hele teringbende zo weer in elkaar gaat donderen als Slot vetrekt, dodelijk vermoeiend. En dan noemen mensen mij negatief en cynisch, lol.
De gemiddelde supporter is weet echt totaal niet om te gaan met de huidige situatie en lijkt nogal verslaafd aan lijden, zelfkastijding en kankeren op alles rond de club. Bijna alsof ze willen dat het slecht gaat, want dat is lekker vertrouwd ofzo. Je bent Feyenoordsupporter of je bent het niet.
Dat is inderdaad geen enkel probleem. Hoe minder directeuren en managers binnen een bedrijf hoe beter, maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is echt compleet normaal dat je al een jaar lang geen technisch directeur/manager hebt en je het ook zonder commercieel directeur moet doen net op het moment dat vrijwel alle sponsorcontracten aflopen.
Eensch. Het is en blijft gewoon midden- en kleinbedrijf met enkele topverdieners onder contract.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen enkel probleem. Hoe minder directeuren en managers binnen een bedrijf hoe beter, maar dat is mijn persoonlijje mening en ervaring.
Ik vind het vrij bizar dat mensen denken dat het niet hebben van een TD/CD significante invloed heeft op de gang zaken. Alsof die in hun eentje alle dossiers oppakken en alles stil ligt nu. Er is gewoon een heel team van tientallen mensen dagelijks bezig met het technisch en commercieel beleid.
JUICHEN voor spartaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat het maar snel zaterdagavond is.
Zonder commercieel directeur zijn onze sponsorcontracten nog verdrietiger dan onder de vorige falende CD die nog dramatischer was dan die daarvoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen enkel probleem. Hoe minder directeuren en managers binnen een bedrijf hoe beter, maar dat is mijn persoonlijke mening en ervaring.
heb je niet nog wat uur over?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zonder commercieel directeur zijn onze sponsorcontracten nog verdrietiger dan onder de vorige falende CD die nog dramatischer was dan die daarvoor.
Ondertussen zijn onze inkomsten van de hoofdsponsor al tien jaar dalende in een wereld waar tien jaar debiel veel geld bijgedrukt is en inflatie om zich heen grijpt.
Als dat je niet voldoende zegt over de staat van onze commercile afdeling zegt dat mij genoeg. We hebben een sportsology achtig ingrijpen nodig voor de commercile tak. Met een CD die wel weet hoe hij zijn werk moet doen.
Overigens helpt het totaal niet dat we last hebben van het criminele randje en in het huidige stadion nul mogelijkheden hebben om grote sponsors op hun wenken te bedienen, maar dat er veel meer uitgehaald kan worden dan nu is evident. Of niet @:ZKA
Klopt, en het naampje “directeur” zegt op zich niets over de rest van de organisatie. Je kan er prima genoeg goede managers/medewerkers hebben lopen. Een titel zegt niet veel, een directeur om maar een directeur te hebben. Zeker op technisch beleid is bv de scouting veel belangrijker, en hoe je wilt spelen. Buiten dat blijft het voetbal. Wat nu hosanna is kan straks weer kut zijn (zie onze Amsterdamse vrinden waar ze tot voor kort waren aangehaakt bij de Europese top volgens hunzelf en Flappie die beste directeur ooit was)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eensch. Het is en blijft gewoon midden- en kleinbedrijf met enkele topverdieners onder contract.
Ik snap daar echt niks van, Zerrouki moet je nooit op een andere plek dan die van Wieffer neerzetten. En daar hebben we dus Wieffer al.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat wel komen.
Volgens mij hebben we straks 30 middenvelders.
Tegen echt goede teams is Zerrouki en Wieffer naast elkaar misschien nog wel een optie, maar dat is minder dan 10% van de wedstrijdenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van, Zerrouki moet je nooit op een andere plek dan die van Wieffer neerzetten. En daar hebben we dus Wieffer al.
Kapitaalvernietiging. Aan de andere kant is Wieffer in het verleden blessuregevoelig gebleken. Dan is het wel lekker om een volwaardige vervanger te hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van, Zerrouki moet je nooit op een andere plek dan die van Wieffer neerzetten. En daar hebben we dus Wieffer al.
quote:Op maandag 1 mei 2023 22:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zolang we zondag maar geen kampioen worden vind ik het best
quote:
Wat is dit voor sneue kutpost?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Dat eeuwige gekanker op het bestuur/beleid zit er echt compleet ingebakken bij een flink deel (niet eens zo zeer in dit topic maar in het algemeen) van de supporters heh? Zelfs nu het zo goed gaat loopt een flink deel al weer te zeiken over het gebrek aan TD en falend beleid of de nieuwe rugsponsor. Of dat eeuwige zelfmedelijden dat de hele teringbende zo weer in elkaar gaat donderen als Slot vetrekt, dodelijk vermoeiend. En dan noemen mensen mij negatief en cynisch, lol.
De gemiddelde supporter is weet echt totaal niet om te gaan met de huidige situatie en lijkt nogal verslaafd aan lijden, zelfkastijding en kankeren op alles rond de club. Bijna alsof ze willen dat het slecht gaat, want dat is lekker vertrouwd ofzo. Je bent Feyenoordsupporter of je bent het niet.
Als de Grote Krullende Leider morgen omvalt dan hebben we best een probleempje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Eerder als Slot vertrekt gezien zijn bemoeienis met het transferbeleid. Dan heb je opeens een algemeen directeur die cht alles moet doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de Grote Krullende Leider morgen omvalt dan hebben we best een probleempje.
hoort ook wel bij een succestrainer, die angst om hem te verliezen en wat daarna komtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder als Slot vertrekt gezien zijn bemoeienis met het transferbeleid. Dan heb je opeens een algemeen directeur die cht alles moet doen.
Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Het liefst heb je wel vervanger klaar staan ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.
Het is niet negatief en pessimistisch om zo'n scenario te willen vermijden, dat is vooruitzien
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.
Het is niet negatief en pessimistisch om zo'n scenario te willen vermijden, dat is vooruitzien
feyenoord zelden zo ongezond gezien inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord zelden zo ongezond gezien inderdaad
Maar je bent een negatieve azijnzeiker volgens @Pistolero als je daar wat over zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.
double down on what works is wel een bekend concept in de sport ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.
toch ook wel wat gewonnen met de clubquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
De GKL was ook machtig in zijn tijd. Liep uiteindelijk niet heel goed af.
Maar dat geld andersom ook, dat slechte sportieve prestaties het doet lijken of het bestuurlijk kut is, terwijl dat gewoon prima kan zijn en je soms gewoon een selectie hebt wat niet loopt en pechquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur wasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
overmars heeft ajax netto een hoop opgeleverd, ondanks de puinhoop en het vacuum na zijn vertrek
bedankt hansquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur was
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur was
ja want als te kloese en slot morgen weg gaan hebben we een probleemquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?
Nja, ik begrijp de kritiek wel wat betreft die TD (of TM), daar had al wel iemand mogen zitten, en die intentie leek er ook gewoon te zijn. Ik vind wel; als die intentie er niet meer is moeten ze dat ook gewoon aangeven, alleen lijkt me dit niet het moment om een interview te geven over dat soort zaken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja want als te kloese en slot morgen weg gaan hebben we een probleem
met een commercieel directeur en een uitgeklede functie van technisch manager was dat gat makkelijker op te vullen
het laatste wat ik er van meekreeg is dat de functie niet erg interessant is voor de echte toppers die zelf ook veel autonomie willenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp de kritiek wel wat betreft die TD (of TM), daar had al wel iemand mogen zitten, en die intentie leek er ook gewoon te zijn. Ik vind wel; als die intentie er niet meer is moeten ze dat ook gewoon aangeven, alleen lijkt me dit niet het moment om een interview te geven over dat soort zaken.
Nee maar doen alsof de situatie bij Ajax toen Overmars er nog zat vergelijkbaar was slaat helemaal nergens op. Die hadden alle posities gewoon gevuld. Alleen het wegvallen van de TD werd daar iets minder goed opgevangen (lol)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?
ga je ook in de stad kijken genot?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Eerst maar eens kampioen worden, dan komen de interviewtjes over de toekomst wel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee maar doen alsof de situatie bij Ajax toen Overmars er nog zat vergelijkbaar was slaat helemaal nergens op. Die hadden alle posities gewoon gevuld. Alleen het wegvallen van de TD werd daar iets minder goed opgevangen (lol)
Nee helaas, ik ben zelf al weken niet helemaal fit en mijn pa al jaren niet dus die wil/kan niet mee, en dit kampioenschap wil ik wel samen met hem vieren aangezien je nooit weet wanneer het de laatste is.quote:
is ook mooi danquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben zelf al weken niet helemaal fit en mijn pa al jaren niet dus die wil/kan niet mee, en dit kampioenschap wil ik wel samen met hem vieren aangezien je nooit weet wanneer het de laatste is.
Daaromquote:
@Pistolero die andere mensen voor negatieve azijnzeikers uitmaakt is sowieso wel grappig, ongekend hoe weinig zelfreflectie die gast heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je bent een negatieve azijnzeiker volgens @:pistolero als je daar wat over zegt
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?quote:
Bij het scheiden van de markt.. is daar dan de grote... Eddy Poelmann.quote:
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?
biedt helemaal geen zekerheid en wat daar gebeurde is wel degelijk te vergelijken met een plotseling vertrek van te kloese (of slot)
gr gr
dankjequote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik hoopte kankersjaak @:caland @:gurneyisbestoke
Moest ook wel lachen om die redeneringen van @aTypischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?
biedt helemaal geen zekerheid en wat daar gebeurde is wel degelijk te vergelijken met een plotseling vertrek van te kloese (of slot)
gr gr
Kuyt wordt de grondlegger van het aanstaande kampioenschap, aldus Kuyt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kuyt terug bij Feyenoord. Wat zullen jullie blij zijn dat de verloren zoon terug is!
Kuyt: "Het is toch fijn om het laatste zetje te kunnen geven''quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt wordt de grondlegger van het aanstaande kampioenschap, aldus Kuyt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |