is ook mooi danquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben zelf al weken niet helemaal fit en mijn pa al jaren niet dus die wil/kan niet mee, en dit kampioenschap wil ik wel samen met hem vieren aangezien je nooit weet wanneer het de laatste is.
Daaromquote:
@Pistolero die andere mensen voor negatieve azijnzeikers uitmaakt is sowieso wel grappig, ongekend hoe weinig zelfreflectie die gast heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je bent een negatieve azijnzeiker volgens @:pistolero als je daar wat over zegt
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?quote:
Bij het scheiden van de markt.. is daar dan de grote... Eddy Poelmann.quote:
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?
biedt helemaal geen zekerheid en wat daar gebeurde is wel degelijk te vergelijken met een plotseling vertrek van te kloese (of slot)
gr gr
dankjequote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik hoopte kankersjaak @:caland @:gurneyisbestoke
Moest ook wel lachen om die redeneringen van @aTypischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere zeg zo kun je alles wel wegredeneren.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch juist een voorbeeld dat zelfs bij het invullen van naampjes bij een directeur of managersfunctie de boel nog steeds erg fragiel is als de belangrijkste man vertrekt?
biedt helemaal geen zekerheid en wat daar gebeurde is wel degelijk te vergelijken met een plotseling vertrek van te kloese (of slot)
gr gr
Kuyt wordt de grondlegger van het aanstaande kampioenschap, aldus Kuyt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kuyt terug bij Feyenoord. Wat zullen jullie blij zijn dat de verloren zoon terug is!
Kuyt: "Het is toch fijn om het laatste zetje te kunnen geven''quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt wordt de grondlegger van het aanstaande kampioenschap, aldus Kuyt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |