Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:
Dat eeuwige gekanker op het bestuur/beleid zit er echt compleet ingebakken bij een flink deel (niet eens zo zeer in dit topic maar in het algemeen) van de supporters heh? Zelfs nu het zo goed gaat loopt een flink deel al weer te zeiken over het gebrek aan TD en falend beleid of de nieuwe rugsponsor. Of dat eeuwige zelfmedelijden dat de hele teringbende zo weer in elkaar gaat donderen als Slot vetrekt, dodelijk vermoeiend. En dan noemen mensen mij negatief en cynisch, lol.
De gemiddelde supporter is weet echt totaal niet om te gaan met de huidige situatie en lijkt nogal verslaafd aan lijden, zelfkastijding en kankeren op alles rond de club. Bijna alsof ze willen dat het slecht gaat, want dat is lekker vertrouwd ofzo. Je bent Feyenoordsupporter of je bent het niet.
Het liefst heb je wel vervanger klaar staan ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.
Het is niet negatief en pessimistisch om zo'n scenario te willen vermijden, dat is vooruitzien
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat je ondanks het succes nu kijkt naar de toekomst? Niemand wil hier naar het bedenkelijke niveau van een Ajax afzakken, wat na Overmars geen echte technische man meer heeft.
Het is niet negatief en pessimistisch om zo'n scenario te willen vermijden, dat is vooruitzien
feyenoord zelden zo ongezond gezien inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord zelden zo ongezond gezien inderdaad
Maar je bent een negatieve azijnzeiker volgens @Pistolero als je daar wat over zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso ongezond om maar 1 man op zoveel stoelen te hebben, wat betreft is het bij Feyenoord nog erger dan bij Ajax.
double down on what works is wel een bekend concept in de sport ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.
toch ook wel wat gewonnen met de clubquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
De GKL was ook machtig in zijn tijd. Liep uiteindelijk niet heel goed af.
Maar dat geld andersom ook, dat slechte sportieve prestaties het doet lijken of het bestuurlijk kut is, terwijl dat gewoon prima kan zijn en je soms gewoon een selectie hebt wat niet loopt en pechquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk ja, maar in een voetbalbedrijf kunnen sportieve prestaties een hoop ellende verbloemen op de korte termijn.
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur wasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
overmars heeft ajax netto een hoop opgeleverd, ondanks de puinhoop en het vacuum na zijn vertrek
bedankt hansquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur was
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had gewoon een AD boven zich en ik betwijfel of ie ook de commercieel directeur was
ja want als te kloese en slot morgen weg gaan hebben we een probleemquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?
Nja, ik begrijp de kritiek wel wat betreft die TD (of TM), daar had al wel iemand mogen zitten, en die intentie leek er ook gewoon te zijn. Ik vind wel; als die intentie er niet meer is moeten ze dat ook gewoon aangeven, alleen lijkt me dit niet het moment om een interview te geven over dat soort zaken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja want als te kloese en slot morgen weg gaan hebben we een probleem
met een commercieel directeur en een uitgeklede functie van technisch manager was dat gat makkelijker op te vullen
het laatste wat ik er van meekreeg is dat de functie niet erg interessant is voor de echte toppers die zelf ook veel autonomie willenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, ik begrijp de kritiek wel wat betreft die TD (of TM), daar had al wel iemand mogen zitten, en die intentie leek er ook gewoon te zijn. Ik vind wel; als die intentie er niet meer is moeten ze dat ook gewoon aangeven, alleen lijkt me dit niet het moment om een interview te geven over dat soort zaken.
Nee maar doen alsof de situatie bij Ajax toen Overmars er nog zat vergelijkbaar was slaat helemaal nergens op. Die hadden alle posities gewoon gevuld. Alleen het wegvallen van de TD werd daar iets minder goed opgevangen (lol)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we nou werkelijk doen alsof Te Kloese de commercieel directeur is omdat die positie nu even niet ingevuld is en de beoogd vervanger af heeft gezegd?
ga je ook in de stad kijken genot?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Eerst maar eens kampioen worden, dan komen de interviewtjes over de toekomst wel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee maar doen alsof de situatie bij Ajax toen Overmars er nog zat vergelijkbaar was slaat helemaal nergens op. Die hadden alle posities gewoon gevuld. Alleen het wegvallen van de TD werd daar iets minder goed opgevangen (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |