Een normale matige deal, zeker zo kort voor het sluiten van de markt en met al ¤55m inkomsten op zak die zomer. Met Aursnes was je dit seizoen al in maart kampioen geweest en die had je net als Geert makkelijk nog een jaartje kunnen verlengen en vervolgens voor ¤30m kunnen verkopen deze zomer.quote:
Ik denk dat we hier ook te maken hadden met een speler die gewoon weg wou. Die zag de hele selectie vertrekken.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een normale matige deal, zeker zo kort voor het sluiten van de markt en met al ¤55m inkomsten op zak die zomer. Met Aursnes was je dit seizoen al in maart kampioen geweest en die had je net als Geert makkelijk nog een jaartje kunnen verlengen en vervolgens voor ¤30m kunnen verkopen deze zomer.
Mag hopen dat we dit soort deals niet meer accepteren.
Ja daar had het wel alle schijn van. Was ook niet zo goed in z'n eerste wedstrijden in augustus als eind vorig seizoen. Maar hij leek me ook wel het type dat weer bijtrekt als je voet bij stuk houdt.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier ook te maken hadden met een speler die gewoon weg wou. Die zag de hele selectie vertrekken.
De wereld is te klein als dit over welke andere club dan ook wordt geroepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat Henk Spaan nog steeds een hartslag heeft @:zipportal
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een normale matige deal, zeker zo kort voor het sluiten van de markt en met al ¤55m inkomsten op zak die zomer. Met Aursnes was je dit seizoen al in maart kampioen geweest en die had je net als Geert makkelijk nog een jaartje kunnen verlengen en vervolgens voor ¤30m kunnen verkopen deze zomer.
Mag hopen dat we dit soort deals niet meer accepteren.
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja daar had het wel alle schijn van. Was ook niet zo goed in z'n eerste wedstrijden in augustus als eind vorig seizoen. Maar hij leek me ook wel het type dat weer bijtrekt als je voet bij stuk houdt.
Alvarez en Kudus hebben ook nog gestaakt begin dit seizoen omdat ze per se weg zouden willen.
je bent kampioen muggenziften maar deze mug sla je verstandig over jaquote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Pistolero het volgende:
Je staat op de drempel van het kampioenschap na een qua resultaten fantastisch seizoen waarin je 7 basisspelers(en wat wisselspelers) hebt vervangen en tientallen miljoenen winst hebt gemaakt.
En dan gaat het er hier over of de transferzomer wel echt goed was of niet. Wat de fuck lees ik.
KloeseGod en scoutinggenot
Nu maar hopen dat ze voor die mof gaan.quote:ESPN: Slot en Nagelsmann in de race voor trainersvacature Tottenham
Arne Slot is serieus in beeld als nieuwe trainer bij Tottenham Hotspur. De trainer van Feyenoord werd eerder al aan de Engelse topclub gelinkt, maar zou nu volgens ESPN een van de voornaamste kandidaten zijn. Zijn grootste concurrent is de bij Bayern München ontslagen Julian Nagelsmann.
Tottenham nam onlangs afscheid van Cristian Stellini. Hij diende als interim-trainer na het ontslag van Antonio Conte, maar onder zijn leiding ging het niet veel beter. Inmiddels is Ryan Mason de tweede interim-manager en zou hij de functie naar verluidt graag definitief op zich nemen. Maar ook Slot en Nagelsmann zijn volgens ESPN inmiddels dus zeer serieuze opties.
Slot zelf werd al meerdere keren naar zijn toekomst gevraagd, maar gaf telkens aan geen uitsluitsel te kunnen geven. "Er zijn clubs waar je geen 'nee' tegen kunt zeggen", zei hij in Mirror Talk. Daarmee is nog niet gezegd dat hij deze zomer vertrekt. Slot heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2025.
als een vertrek van slot vroeg bekend wordt, gaat het wel chaos wordenquote:
Kaartenhuisgenotquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als een vertrek van slot vroeg bekend wordt, gaat het wel chaos worden
@:ZKA, zeg je zomervakantieplannen maar af
Eigenlijk volledig oneens, Aursnes begon dit seizoen echt heel goed, terwijl hij eind vorig seizoen minder ging spelen (wat grotendeels was omdat hij al anderhalf jaar zonder pauze doorspeelde). Ik denk dat je dit verkeerd herinnert.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja daar had het wel alle schijn van. Was ook niet zo goed in z'n eerste wedstrijden in augustus als eind vorig seizoen. Maar hij leek me ook wel het type dat weer bijtrekt als je voet bij stuk houdt.
zou ook logischer zijn, lijkt mij een wat beter profiel hebbenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spurs kennende gaan die gewoon voor Nagelsmann.
Niks aan de hand dus.
kan het aub niet meer over een speler van benfica gaanquote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk volledig oneens, Aursnes begon dit seizoen echt heel goed, terwijl hij eind vorig seizoen minder ging spelen (wat grotendeels was omdat hij al anderhalf jaar zonder pauze doorspeelde). Ik denk dat je dit verkeerd herinnert.
Slot is die ‘andere trainer’ waar ze interesse in hebben zodat uiteindelijk die Duitser minder eisen gaat stellen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou ook logischer zijn, lijkt mij een wat beter profiel hebben
maar ik denk dat slot wat minder gekke eisen stelt
Die wees onlangs nog Chelsea af, geen idee waarom je dan bij een nog grotere faalclub aan het werk zou gaanquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spurs kennende gaan die gewoon voor Nagelsmann.
Niks aan de hand dus.
bizar goede aankoop uit de Kralingse budgetbakquote:Op maandag 1 mei 2023 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan het aub niet meer over een speler van benfica gaan
gelukkig hebben we wieffergenot
Brobbiieee goed heeeeee Henkie?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat Henk Spaan nog steeds een hartslag heeft @:zipportal
doe ik het tochquote:Op maandag 1 mei 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bizar goede aankoop uit de Kralingse budgetbak
Hopelijk verkopen ze die niet voor 30 KEER DE AANKOOPPRIJS!!!!1
quote:
Neehoor, kan me heel goed herinneren dat Aursnes niet zo goed was die eerste potjes. Zeker toen die geruchten in volle gang waren.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk volledig oneens, Aursnes begon dit seizoen echt heel goed, terwijl hij eind vorig seizoen minder ging spelen (wat grotendeels was omdat hij al anderhalf jaar zonder pauze doorspeelde). Ik denk dat je dit verkeerd herinnert.
ik luister die podcast ook wel eens, omdat het echt zo ver van mij af staat allemaalquote:Op maandag 1 mei 2023 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb het idee dat al die mensjes op twitter een beetje boos zijn.
Wishfull thinking volgens mij, die vindt Van den Boomen gewoon niet zo goed. Wat maar weer aantoont dat hij het gewoon bij scoops moet houden en niet met het voetbalinhoudelijke moet bemoeien.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Volgens @:ZKA klopt dat bericht over vd Boomen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |